Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close modal
Close
Close
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

...ŠTA OSTAJE ISTO?

Naše obaveze prema Vama

Usluge koje ste izabrali, kao i naše obaveze prema Vama, ostaju iste. Vaši pretplatnički brojevi, SIM kartice, ruteri i ostala oprema koju koristite neće se menjati.

Brojevi za proveru i korisnički servis

Proveru stanja i aktivaciju dodataka možete da izvršite na isti način kao i do sada. A1 Korisnički servis će Vam biti dostupan na broju 0601230.

Prodajna mesta

Naša prodajna mesta imaju novi izgled, ali su i dalje na istim lokacijama.

ŠTA ĆE SE PROMENITI?

Naziv kompanije

Novi naziv kompanije donosi i nove nazive određenih proizvoda i usluga. Očekujte da određene usluge koje već koristite na sledećem računu imaju nova imena.

Naziv mreže

Primetićete i promenu naziva mreže na Vašim uređajima. U uglu ekrana će umesto Vip SRB pisati A1 SRB.

A1 veb-sajt

A1 veb-sajt se nalazi na adresi www.A1.rs Tamo nam možete pisati, kao i do sada, putem Kontakt forme.

Kontakt forma

Molimo te da popuniš Kontakt formu u nastavku kako bi u potpunosti razumeli pitanje koje imaš. Potrudićemo se da ti odgovorimo u najkraćem mogućem roku.

1
Korisnik A1 ili ne?
2
Teme
3
Tvoji podaci i upit
4
Zaključak
Korisnik A1 ili ne?
Tema
Tema
Izaberi temu
Račun i plaćanje
Ponuda i uređaji
Mreža i pokrivenost
Ugovor i usluge
Unesite temu
Izaberi temu
Provera iznosa računa
Provera uplate
Odlaganje roka za plaćanje
Potvrda uplate za uključenje broja
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Aktuelne promocije
Uređaji i dodatna oprema
Tarifni dodaci
Roming
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Prijavi smetnju
Provera pokrivenosti
Prijava uznemiravanja
Izaberi kategoriju
Izaberi tip usluge
Mobilne usluge
Usluge optičkog interneta i digitalne televizije
Izaberi kategoriju
Izaberi tip usluge
Mobilne usluge
Usluge optičkog interneta i digitalne televizije
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Ugovor
Osiguranje i popravka uređaja
Moj A1
Online kupovina
Ostalo
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Osiguranje uređaja
Popravka uređaja
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Neproknjižena uplata računa
Online dopuna kredita
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Trajanje i obnova ugovora
Zahtev za raskid ugovora
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Moj A1 aplikacija
Podešavanje Moj A1 naloga
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Sa mobilnog ili fiksnog broja
Sa sakrivenog broja
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Prenos broja
Ponuda i uređaji
Izaberi temu
Izaberi temu
Aktuelne promocije
Uređaji i dodatna oprema
Izaberi temu
Tvoji podaci i upit

Objašnjenje elemenata računa pogledaj na linku

Ako ti posle plaćanja računa ili dopune kredita nije stigla potvrda o uspešnom plaćanju, potrebno je da popuniš sledeća polja.

Rok za plaćanje jednog računa možeš da odložiš na 15 dana putem Moj A1 aplikacije ili slanjem SMS poruke sa tekstom DA na 1252.

Ako ti posle plaćanja računa nije stigla potvrda o uspešnom plaćanju, već sada možeš da aktiviraš broj putem Moj A1 aplikacije.

Ovo polje može da sadrži samo slova
Ovo polje može da sadrži samo slova
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je uneti u formatu petar.petrovic@gmail.com
Ovo polje može da sadrži samo brojeve

Na tvom ugovoru piše pretplatnički broj

Ovo polje je obavezno da popuniš

Proveri da li tvoja kartica radi u drugom telefonu da bismo bili sigurni da je uređaj koji koristiš ispravan.

Ovo polje je obavezno da popuniš

Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.

Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.

Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.

Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.

Na linku pogledaj našu trenutnu ponudu i promocije koje smo pripremili za tebe, a ako ti je potrebna pomoć tu su naše kolege iz Virtuelne prodavnice.

U izboru uređaja mogu da ti pomognu i naše kolege u Virtuelnoj prodavnici.

Za povoljnije korišćenje usluga u romingu aktiviraj roming dodatak, a ponudu možeš da pogledaš na linku.

A1 signal u svom gradu, naselju, ulici, možeš da proveriš na mapi na sledećem linku.

Dostupnost A1 optičkog interneta možeš da proveriš na sledećem linku.

Do kada ti traje ugovorna obaveza možeš da proveriš:
- putem Moj A1 aplikacije u opciji Moj broj – Moj paket ili
- pozivom na broj 0601234 i biranjem opcije 1, pa zatim opcije 2.

Uputstvo za instaliranje Moj A1 aplikacije, kao i sve mogućnosti koje ti aplikacija nudi, pogledaj na linku.

Kako možeš da registruješ svoj online nalog putem Moj A1 aplikacije pogledaj ovde, a na našem sajtu pogledaj ovde.

Celokupnu ponudu uređaja i dodatne opreme pogledaj na sajtu, u segmentu Uređaji.

Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy

Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš u formatu XXX-XXXXXXXXXXXXX-XX
Potrebno je da uneseš broj
Ovo polje može da sadrži samo slova
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš broj
Ovo polje je obavezno da popuniš
Ovo polje može da sadrži samo brojeve
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš broj
Ovo polje je obavezno da popuniš

Značilo bi nam da navedeš brojeve telefona koje ne možeš da pozoveš/pošalješ SMS ili web stranicu, ako imaš smetnju sa internetom.

Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy hh:mm

Bilo bi dobro da su smetnje (neuspešne konekcije, pozive ili SMS) koje prijavljuješ bile u proteklih 48 sati.

Ovo polje je obavezno da popuniš
Ovo polje je obavezno da popuniš
Ovo polje može da sadrži samo brojeve

Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy hh:mm

Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy hh:mm

Za obradu prijave, potrebno je da navedeš dva primera o uznemiravanju. Važno je da je poziv ili SMS primljen u prethodna 3 meseca

Ovo polje je obavezno da popuniš
Ovo polje je obavezno da popuniš

U izboru uređaja mogu da ti pomognu i naše kolege iz Virtuelne prodavnice.

Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy hh:mm

Zbog provere važno je da ste se javili na poziv sa skrivenog broja.

Ovo polje je obavezno da popuniš

Nazad

Zaključak

Pregled:

Petar
Petar
Petar

Nazad

Upit je uspešno poslat
Uskoro se javljamo sa odgovorom.

Došlo je do greške, pokušajte ponovo