Sve na jednom mestu
Šta sve možeš u Moj A1?
U svakom trenutku saznaj kako trošiš svoje gigabajte, proveri trenutno stanje, a možeš lako i da platiš račun bez provizije. Aktiviraj dodatak koji ti je potreban, isprati aktuelne promocije i još mnogo toga u samo par klikova.
Šta sve još možeš u Moj A1
Postpaid
Dovoljno je da se uloguješ na Moj A1 aplikaciju i na početnoj strani će biti prikazano trenutno stanje na tvom broju.
Trenutno stanje potrošnje možeš da proveriš i klikom na tab Usluge, a zatim klikni na Vidi potrošnju. Tu možeš da pogledaš i preostali sadržaj paketa u trenutnom obračunskom periodu.
Prepaid
Dovoljno je da se uloguješ na Moj A1 aplikaciju i na početnoj strani će biti prikazano trenutno stanje i važenje kredita.
Ako koristiš prepaid ili prepaid internet karticu, tvoj kredit traje duže od 3 meseca od dana uplate. Svaki put kada dopuniš kredit, važenje celokupnog kredita se produžava za nova 3 meseca.
Ako si korisnik Sigurica tarife, dopunjen kredit će trajati 6 meseci od datuma kada je uplaćen. Ukoliko ti istekne kredit, biće ti omogućeno samo dolazni pozivi i dolazne poruke.
Uz Moj A1 aplikaciju jednostavno možeš da pregledaš sve dodatke koje smo pripremili.
U par klikova aktiviraj dodatak koji ti je potreban, bilo da ti treba još interneta za surf i društvene mreže, minuta u romingu ili želiš da aktiviraš neki od preporučenih dodataka.
SOS kredit od 75 dinara je prva pomoć u situacijama kada nemaš kredit, a hitno ti je potreban. Ova usluga će biti naplaćana od sledeće dopune zajedno sa naknadom za korišćenjem usluge SOS kredit od 25 dinara. Sledeći put kada dopuniš kredit, on će biti umanjen za iznos od 100 dinara. Usluga SOS kredita namenjena je A1 prepaid korisnicima i korisnicima Sigurica tarife. Za korišćenje SOS kredita neophodno je imaš manje od 30 dinara kredita i da je barem jednom od aktivacije kartice, uplaćena dopuna u iznosu od najmanje 200 dinara.
SOS kredit iz Srbije možeš da aktiviraš jednostavno putem Moj A1 aplikacije klikom na + pored stanja kredita ili u opciji Ostale usluge.
Prepaid korisnici mogu da koriste Moj A1 aplikaciju u nacionalnom saobraćaju i aktiviraju SOS kredit i u slučaju kada nemaju aktiviran tarifni dodatak za internet, kao ni kada nemaju kredita.
Kada si u romingu, SOS kredit možeš da aktiviraš besplatnim pozivom kratkog koda *123# u delu SOS kredit. SOS kredit možeš da iskoristiš za sadržaj koji god želiš - pozive i poruke u zemlji i inostranstvu, MMS i usluge sa dodatom vrednošću - VAS. Slobodno možeš da koristiš i u kombinaciji sa drugim prepaid promocijama.
Sa početnog ekrana Moj A1 aplikacije, klikni na tab Usluge i u delu informacija o tarifi možeš da proveriš koji je tvoj tarifni paket i datum kada ugovorna obaveza ističe.
Ugovor možeš da obnoviš u kalendarskom mesecu kada ti ističe aktuelna ugovorna obaveza.
Obnova ugovora za korisnike Kućni Net tarifa omogućena u kalendarskom mesecu kada ističe aktuelna ugovorna obaveza.
Ako si poslovni korisnik, ugovor možeš da obnoviš najranije šest meseci pre isteka aktuelne ugovorne obaveze.
Datum kada je zasnovan ugovor možeš proveriti u Moj A1 aplikaciji, klikom na tab Usluge, u delu informacija o tarifi.
Zanimaju te detalji tvojih postpaid računa? Pogledaj poslednjih 12 računa na tabu Računi.
Svaki račun ima prikazane neophone podatke za uplatu računa, a postoji i mogućnost da preuzimanja računa ukoliko ti je to potrebno.
Uz Moj A1 aplikaciju imaš mogućnost da bez provizije platiš svoj račun online, a uplata će biti evidentirana odmah.
Izaberi tab Računi. Tu izaberi mesec koji želiš da platiš ili plati sve otvorene račune odjednom, ostavi neophodne podatke za plaćanje i plati račun gde god da se nalaziš.
Dodatno, uštedi vreme za svako naredno plaćanje tako što ćeš jednostavno sačuvati podatke sa platne kartice koji su neophodni za plaćanje računa.
Ukoliko nisi u mogućnosti da platiš račun u predviđenom roku, A1 ti omogućava da odložiš rok za plaćanje računa.
Zahtev za odlaganje možeš podneti nakon kreiranog računa, a pre obustave odlaznog saobraćaja u nekoliko klikova. Izaberi tab Računi, a potom opciju Pregled računa i plaćanja. Klikom na iznos poslednjeg kreiranog računa pojaviće se opcija za odlaganje plaćanja računa.
Uslugu odlaganja roka za plaćanje nije moguće koristiti ukoliko je:
- račun već izmiren
- na broju suspendovan odlazni saobraćaj,
- već postoji zahtev za odlaganje roka za plaćanje ili
- u prethodnom mesecu nisu ispoštovani uslovi korišćenja usluge.
Želiš da preuzmeš tvoje račune? U tabu Računi izaberi mesec za koji želiš račun i klikni na link Preuzmi račun.
Listing poziva je dostupan putem Moj A1 aplikacije u okviru opcije Pregled računa i plaćanja i možeš ga preuzeti u PDF formatu.
Uz uslugu Pošalji kredit, sa svog postpaid računa možeš da dopuniš kredit bilo kom A1 prepaid broju.
Privatni postpaid korisnici mogu da koriste ovu uslugu nakon 120 dana od potpisivanja ugovora, dok poslovni postpaid korisnici i korisnici Sigurica tarife ne mogu da pošalju kredit prepaid broju.
Kako funkcioniše slanje kredita prepaid broju?
- Možeš da pošalješ kredit u iznosu od 200 do 1000 dinara u toku jednog obračunskog perioda.
- Dozvoljeni maksimum od 1000 dinara možeš da uplatiš odjednom ili iz više puta.
- Naplata će biti obračunata u okviru sledećeg računa i prikazana u delu "Pošalji kredit".
- Osoba kojoj šalješ kredit dobiće SMS sa iznosom uplaćenog kredita i tvojim brojem telefona.
- Izaberi tab Moj broj, a potom opciju Pošalji kredit 2. Tada će se otvoriti ekran na kom treba da popuniš polja
- Iznos i A1 prepaid broj 3. Nakon što ukucaš željeni iznos i prepaid broj, klikni na Pošalji
Korišćenje Moj A1 aplikacije se ne naplaćuje i ne troši internet tarifnog paketa u A1 mreži, u nacionalnom saobraćaju, kao i celokupan sadržaj A1 veb-sajta.
Prepaid korisnici mogu da koriste Moj A1 aplikaciju u nacionalnom saobraćaju i kada nemaju aktiviran tarifni dodatak za internet, kao ni kredita.
Korišćenje aplikacije u romingu se naplaćuje iz aktiviranog internet roming dodatka ili po standardnom cenovniku roming usluga.
Jedan od razloga što Moj A1 aplikacija ne radi u potpunosti na tvom telefonu, može biti sama konekcija između kartice i uređaja te da aplikacija ne registruje mobilne podatke A1 mreže. Ukoliko se aplikacija na tvom uređaju na otvara sa mobilnim podacima, već samo uz Wi-Fi konekciju, potrebno je da preduzmeš sledeće korake.
Ako koristiš Android telefon, potrebno je da isključiš APN u Settings/DATA podešavanjima.
Ako koristiš iPhone telefon, potrebno je da isključiš Private relay u delu iCloud/iCloud+.