Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close modal
Close
Close
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Mobile

Osiguranje uređaja u A1

Osiguraj svoj uređaj i brigu prepusti nama

Osiguraj svoj telefon ili tablet u A1 od nenamernih fizičkih oštećenja, loma ekrana, vlage i dodira sa vodom, a u slučaju štete koju saobraznost ne pokriva.

Kako se aktivira

Kako da osiguraš svoj uređaj

1/3

Aktiviraš kad kupiš

Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca.

2/3

Premija zavisi od cene uređaja

Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze).

3/3

Plaćaš mesečno

Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa.

Cene osiguranja

Pogledaj uporedni prikaz cena uređaja, mesečne premije i potencijalnog učešća u šteti.

Detaljnije
Kako funkcioniše

Šta da radiš u slučaju štete

1/4

Prijavi štetu

Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova.

2/4

Donesi nam uređaj

Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti.

3/4

Šaljemo uređaj na servis

Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis.

4/4

Javljamo ti kad da preuzmeš uređaj

Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj.

Dodatne informacije

Telefoni i tableti iz A1 ponude osigurani su od strane „DDOR Novi Sad“ a.d.o. Novi Sad u skladu sa važećim Posebnim uslova za osiguranje mobilnih uređaja kupljenih preko mobilnog operatera „ A1 Srbija “ d.o.o. Beograd uz važenje uslova osiguranja DDOR Novi Sad.

Prilikom aktiviranja osiguranja, korisnik sa prvim računom plaća dve mesečne premije osiguranja. Korisniku se može popraviti uređaj ili zameniti za novi po osnovu osiguranja i ne može se vratiti novac u vrednosti uređaja.

Učešće u šteti korisnik plaća prilikom svake popravke uređaja.

Osiguranje uređaja moguće je prilikom kupovine uređaja na A1 prodajnom mestu, uz ugovornu obavezu od 24 meseca ili putem A1 online prodavnice.

Korisnik može da osigura uređaj u roku od 30 dana od datuma aktivacije ugovora i uz izabran uređaj.

Close
Cene osiguranja
Maloprodajna cena uređaja
1 RSD - 12.990 RSD
Mesečna premija
169 RSD
Učešće u šteti
1.200 RSD
Maloprodajna cena uređaja
12.991 RSD - 22.990 RSD
Mesečna premija
289 RSD
Učešće u šteti
2.700 RSD
Maloprodajna cena uređaja
22.991 RSD - 36.990 RSD
Mesečna premija
459 RSD
Učešće u šteti
4.900 RSD
Maloprodajna cena uređaja
36.991 RSD - 64.990 RSD
Mesečna premija
669 RSD
Učešće u šteti
5.900 RSD
Maloprodajna cena uređaja
64.991 RSD - 104.990 RSD
Mesečna premija
879 RSD
Učešće u šteti
9.500 RSD
Maloprodajna cena uređaja
104.991 RSD - 299.990 RSD
Mesečna premija
1.025 RSD
Učešće u šteti
12.900 RSD