Kontaktirajte nas
Imate pitanja u vezi sa korišćenjem naših proizvoda i usluga? Pronađite odgovor samostalno, pišite nam putem kontakt forme ili se obratite Ani, našem virtuelnom asistentu. Uz to, imate mogućnost da razgovarate sa našim savetnicima za prodaju, putem A1 Virtuelne prodavnice.
Kontakti za partnere
Pitanja medija, upiti za oglašavanje, donacije, sponzorstva ili neki drugi vid saradnje možete poslati na navedene e-mail adrese.
Informacije o kompaniji
Adresa: Milutina Milankovića 1ž, 11070 Novi Beograd
PIB: 104704549
Matični broj: 20220023
Šifra delatnosti: 6110
E-mail adrese
Ponude za saradnju
Marketinške komunikacije
Sponzorstva
Društvena odgovornost i donacije
Korporativne komunikacije
Ubrzaj rast svog biznisa uz A1
U aktivnoj smo potrazi za partnerima! Ukoliko tvoj startap može da ponudi inovativan B2B ili B2C digitalni proizvod, koji je kompatibilan sa SaaS poslovnim modelom, prijavi se na A1 Program partnerstva. Želimo da pomognemo našim korisnicima da se uspešno prilagode digitalnom dobu i unaprede svoje iskustvo.
Ako si postpaid telefonski korisnik, privatni ili poslovni, proveri trenutnu potrošnju:
- najjednostavnije putem Moj A1 aplikacije
- slanjem besplatne poruke sa tekstom ? na 1260 (ukoliko je broj u suspenzniji, za proveru trenutnog stanja pozovi *128#).
Ako si korisnik Sigurica tarifa, proveri trenutnu potrošnju:
- najjednostavnije putem Moj A1 aplikacije
- slanjem besplatne poruke sa tekstom ? na 1200
- pozivom kratkog koda *123#.
Napomena za Sigurica korisnike: kada pozoveš *123# videćeš stanje samo uplaćenog kredita. Da proveriš trenutno stanje svoje pretplate, samo pošalji 1 kao odgovor na prikazanu poruku i videćeš detaljan prikaz pretplate.
Ako si postpaid internet korisnik, privatni ili poslovni, proveri trenutnu potrošnju:
- najjednostavnije putem Moj A1 aplikacije
- slanjem besplatne poruke sa tekstom ? na 1260, koristeći aplikaciju za upravljanje internet vezom.
Napomena za sve korisnike: Provera stanja je informativnog karaktera. Zbog obrada informacija na sistemima, informacija o aktuelnoj potrošnji može se razlikovati od stvarne potrošnje.
Ukoliko želiš da sprečiš prekoračenja na svom računu jednostavno aktiviraj dodatni sadržaj pomoću tarifnih dodataka.
Ukoliko si korisnik NEO23 tarifa, NEO24 tarifa, NEO Surf, NEO NEO, NEO4, START ili Sigurica tarife, ugovor možeš da obnoviš kalendarskom mesecu kada ističe tvoja aktuelna ugovorna obaveza.
Takođe, određeni sadržaj pojedinih postpaid tarifa neće biti dostupan nakon isteka 24 meseca. Na primer, ukoliko si korisnik NEO23 Joy tarife, nakon 24 meseca, nije ti više na raspolaganju neograničen internet za Instagram i TikTok.
Obnova ugovora za korisnike Kućni Net tarifa moguća je u kalendarskom mesecu pkada tvoja aktuelna ugovorna obaveza ističe.
Ako si poslovni korisnik, ugovor možeš da obnoviš najranije šest meseci pre isteka aktuelne ugovorne obaveze.
Ako si telefonski prepaid korisnik, stanje kredita proveravaš:
- najjednostavnije putem Moj A1 aplikacije
- pozivanjem kratkog koda *123#. U prvom redu poruke videćeš trenutno stanje kredita u dinarima. Da saznaš više o trenutnom stanju, pošalji 1 u odgovoru na prikazanu poruku.
- slanjem besplatne poruke sa tekstom ? na 1200. U prvom redu poruke videćeš trenutno stanje kredita u dinarima. Da saznaš više o trenutnom stanju, pošalji 1 u odgovoru na prikazanu poruku.
Ako si prepaid internet korisnik, stanje kredita proveravaš:
- najjednostavnije putem Moj A1 aplikacije
- slanjem besplatne poruke sa tekstom ? na 1200, ukoliko karticu koristiš u mobilnom telefonu. U prvom redu poruke videćeš trenutno stanje kredita u dinarima. Da saznaš više o trenutnom stanju, pošalji 1 u odgovoru na prikazanu poruku.
- slanjem besplatne poruke sa tekstom ? na 1230, ukoliko koristiš aplikaciju za upravljanje internet vezom.
Ako si prepaid VPN ili BizDopuna korisnik, stanje proveravaš:
- slanjem besplatne poruke sa tekstom
? na 1200 ili - pozivom kratkog koda *123#.
Novom regulativom je od 01.07.2021. započeta posebno dogovorena i regulisana roming inicijativa između 6 zemalja, koje čine sada Region Zapadnog Balkana, tj. Srbija, Crna Gora, Severna Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija i AP Kosovo i Metohija, poznatiji kao RLAH (Roam Like at Home).
Zašto ti je važno da znaš?
Predviđeno je da kada se sa svojim brojem telefona, nalaziš u nekoj od ovih zemalja, pozivi, poruke i internet obračunavaju se po ceni nacionalnog saobraćaja ili “se troše” iz tvog paketa, koristeći mrežu bilo kog mobilnog operatora zemlje i okviru Zone Zapadnog Balkana. Spisak operatora u kojima možeš da koristiš roming kao kod kuće je na linku.
Srbija (A1, Yettel, mts)
Crna Gora (T-Mobile CG, One, M:tel)
Severna Makedonija (A1, T-Mobile)
Bosna i Hercegovina (BH Telekom, HT - Eronet, m:tel)
Albanija (Vodafone Albania, One)
AP Kosovo i Metohija (IPKO)
U skladu s tim, A1 Srbija ti omogućava adekvatnu upotrebu nacionalnih tarifa i dodataka u regionu Zapadnog Balkana. Sve detalje o samoj količini saobraćaja po tvom paketu možeš videti OVDE.
Dakle, ovako regulisane usluge rominga u regionu Zapadnog Balkana su ti dostupne kao korisnisniku sa prebivalištem, odnosno boravištem u Republici Srbiji.
Detaljnije o vrstama saobraćaja:
Postpaid
Pozivi
Dolazni pozivi
Dolazni pozivi u regionu Zapadnog Balkana spadaju u regulisane dolazne pozive, za koje ti neće biti naplaćena dodatna naknada.
Odlazni pozivi
Svi pozivi koje uputiš ka brojevima mobilnih i fiksnih operatora, koji se nalaze u okviru ove zone, ali ne u svojoj zemlji prebivališta (npr. u ovom slučaju tvoj broj koji nije trenutno u Srbiji) spadaju u pozive “kao kod kuće”. Tarifiraju se kao u nacionalnom saobraćaju, odnosno troše se iz tvog paketa, a nakon iskorišćenog sadržaja iz paketa, tarifiraju se prema važećem cenovniku.
DetaljnijeSvi pozivi upućeni ka brojevima mobilnih i fiksnih operatora spadaju u regulisane pozive i tarifiraju kao i u nacionalnom saobraćaju, odnosno troše se iz paketa, a nakon iskorišćenog sadržaja iz paketa, tarifiraju se prema važećem cenovniku. U regulisane pozive spadaju svi pozivi upućeni ka pozivnim brojevima +381, +382, +383, +387, +389 i +355.
Odlazni pozivi upućeni ka bilo kojoj trećoj destinaciji van teritorije Zapadnog Balkana tarifiraju se prema važećem roming cenovniku .
Minuti u okviru A1 mreže i minuti ka fiksnim brojevima u Srbiji koje korisnik ima u okviru tarifnog paketa, kao i besplatni pozivi ili pozivi po povlašćenoj ceni koje poslovni korisnici imaju u okviru firme, dostupni su za korišćenje samo u nacionalnom saobraćaju.
SMS poruke
Sve odlazne i dolazne SMS poruke koje su razmenjene sa drugim zemljama iz regiona Zapadnog Balkana, a van zemlje prebivališta, spadaju u regulisane SMS poruke i tarifiraju se na isti način kao u nacionalnom saobraćaju. To znači da se troše iz tvog paketa, a nakon iskorišćenog sadržaja iz paketa, tarifiraju se prema važećem cenovniku.
DetaljnijeSve odlazne i dolazne SMS poruke u regionu Zapadnog Balkana spadaju u regulisane SMS poruke i tarifiraju se na isti način kao u nacionalnom saobraćaju, odnosno troše se iz paketa, a nakon iskorišćenog sadržaja iz paketa, tarifiraju se prema važećem cenovniku. U regulisane SMS poruke spadaju sve poruke upućene ka pozivnim brojevima +381, +382, +383, +387, +389 i +355.
Odlazne SMS poruke upućene ka bilo kojoj trećoj destinaciji van teritorije Zapadnog Balkana ne spadaju u regulisane poruke i tarifiraju se prema važećem roming cenovniku.
Internet
Internet saobraćaj ostvaren u mrežama mobilnih operatora, koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana, spada u regulisani internet saobraćaj i tarifira se po cenama koje važe u domaćem saobraćaju, u skladu sa pravilom politike primerenog korišćenja.
DetaljnijeInternet saobraćaj ostvaren u mrežama mobilnih operatora, koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana, spada u regulisani internet saobraćaj i tarifira se po cenama koje važe u nacionalnom saobraćaju, u skladu sa pravilom politike primerenog korišćenja, što je detaljnije pojašnjeno daljem u tekstu. Količina internet saobraćaja koju možeš da se iskoristiš u regionu Zapadnog Balkana zavisi od tarifnog paketa i definisana je cenovnikom.
Nakon što ti se potroši sav internet saobraćaj iz tarifnog paketa i tvoja tarifa ima zaštitu od prekoračenja potrošnje interneta, moći ćeš i dalje da surfuješ, ali uz kupovinu internet roming dodatka. Ukoliko na tvom broju nema zabrane prekoračenja preko paketa ili tvoju tarifu karakteriše neograničen internet i samim tim nema zaštite od prekoračenja, nakon potrošenog sadržaja za Balkan zonu, surf ti je i dalje dostupan u skladu sa važećim cenovnikom.
Dodaci
Tarifni dodaci za minute i SMS poruke dostupni su ti za korišćenje u regionu Zapadnog Balkana u celosti.
DetaljnijeTarifni dodaci za minute i SMS poruke dostupni su za korišćenje u regionu Zapadnog Balkana u celosti.
Tarifni dodaci za internet dostupni su za korišćenje u regionu Zapadnog Balkana, u količinama koje su definisane u cenovniku.
Poklon dodaci za nacionalni saobraćaj, dodaci za aplikacije i društvene mreže, kao i Omiljeni broj i Moj A1 par, dostupni su za korišćenje samo u nacionalnom saobraćaju.
Postojeći roming dodaci u mreži A1 Srbija nastavljaju da važe u regionu Zapadnog Balkana i nakon 1. jula 2021. po istim uslovima kao i do sada.
Tarifni dodaci za internet dostupni su ti za korišćenje u regionu Zapadnog Balkana, u količinama koje su definisane u cenovniku.
Poklon dodaci za nacionalni saobraćaj, dodaci za aplikacije i društvene mreže, dostupni su samo za korišćenje u nacionalnom saobraćaju.
Postojeći roming dodaci u mreži A1 Srbija nastavljaju da važe u regionu Zapadnog Balkana kao i u drugim definisanim roming zonama.
Prepaid
Regulisane cene rominga u regionu Zapadnog Balkana primenjuju se na prepaid korisnike prema važećem cenovniku .
Kada si u regionu Zapadnog Balkana, a ukoliko si registrovani prepaid korisnik, na raspolaganju su ti roming dodaci i tarifni dodaci za nacionalni saobraćaj kupljeni u nacionalnoj mreži.
DetaljnijeTarifni dodaci za nacionalni saobraćaj kupljeni u okviru nacionalne mreže će ostati da ti važe prilikom ulaska u region Zapadnog Balkana do datuma njihovog isteka, ali se ovo pravilo odnosi samo za registrovane prepaid korisnike. Kupovina ili aktivacija dodataka za nacionalni saobraćaj iz rominga nije moguća.
Internet saobraćaj u regionu Zapadnog Balkana je dostupan samo uz aktivaciju internet roming dodataka.
Ukoliko si korisnik koji ima aktiviran Mesečni plan ili personalizovanu ponudu, saobraćaj iz tih ponuda može koristiti samo u nacionalnom saobraćaju tj. u Balkan zoni nije dostupno.
Takođe, tarifni dodaci za nacionalni saobraćaj, kao i usluge poput Deezer-a važe samo u nacionalnom saobraćaju.
Politika primerenog korišćenja
A1 Srbija d.o.o. Beograd može da primenjuje mere za utvrđivanje rizika od zloupotrebe ili neprimerenog korišćenja usluga rominga za govornu uslugu, SMS i uslugu prenosa podataka, na osnovu pokazatelja boravka i potrošnje kumulativno i tokom perioda od najmanje četiri meseca, u skladu sa odredbama Pravilnika o primeni politike primerenog korišćenja i metodologiji procene održivosti ukidanja maloprodajnih dodatnih naknada za roming i zahtevu koji pružalac usluga rominga podnosi u svrhu te procene (Službeni glasnik Republike Srbije broj 53/2021). Veća potrošnja u domaćem saobraćaju u odnosu na roming ili duži boravak Pretplatnika rominga u Republici Srbiji u odnosu na druge posećene ekonomije Zapadnog Balkana tokom utvrđenog perioda posmatranja smatraju se dokazom da nema zloupotrebe ili neprimerenog korišćenja regulisanih maloprodajnih usluga rominga. Uslovi u vezi sa politikom primerenog korišćenja, uključujući sve kontrolne mehanizme, definisani su odredbama Opštih uslova ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu mobilne komunikacione mreže A1 Srbija d.o.o. Beograd.
Ukoliko se utvrdi da je SIM kartica tokom prethodnih 120 dana više dana bila prijavljena na mreže operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana nego na matičnu mrežu, ili je veći deo saobraćaja ostvaren u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana nego u matičnoj mreži, A1 Srbija će poslati SMS poruku sa obaveštenjem o tome da su prekršeni uslovi Politike primerenog korišćenja i zatražiti da korisnik u roku od 14 dana prilagodi korišćenje kartice uslovima Politike primerenog korišćenja. Ukoliko je i nakon 14 dana od SMS obaveštenja i dalje ispunjen jedan od dva gorenavedena uslova, A1 Srbija će početi da naplaćuje dodatnu naknadu za taj saobraćaj.
Visina dodatne naknade je:
- Odlazni pozivi: 4,51 din/min
- Dolazni pozivi: 2,26 din/min
- SMS poruke: 1,41 dinara
- Internet saobraćaj: 1,09 din/MB
Onog trenutka kada se utvrdi da je korisnik prilagodio korišćenje SIM kartice uslovima Politike primerenog korišćenja, A1 Srbija će prestati sa naplatom dodatne naknade, o čemu će korisnik biti obavešten SMS porukom.
Napominjemo da se potrošnja saobraćaja u skladu sa gorenavedenom Politikom primerenog korišćenja prati za svaki tip saobraćaja posebno (odlazni pozivi, dolazni pozivi, SMS poruke i internet saobraćaj) i da se eventualna naplata dodatne naknade vrši samo za onaj tip saobraćaja kod kojeg je ustanovljeno kršenje Politike primerenog korišćenja.
Ako je prekršeno pravilo vezano za broj dana tokom kojih je SIM kartica bila prijavljena na mreže operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana, naplata se vrši za sva 4 tipa saobraćaja.
U svrhu primene Politike primerenog korišćenja A1 Srbija može zahtevati od svojih korisnika da pruže dokaz o prebivalištu, odnosno boravištu u Republici Srbiji.
Ukoliko i dalje imaš nedomice u vezi sa korišćenjem rominga i količini interneta u zemljama Zapadnog Balkana, pogledaj ovde.
Uz uslugu Pošalji kredit, sa svog postpaid računa možeš da dopuniš kredit bilo kom A1 prepaid broju.
Privatni postpaid korisnici mogu da koriste ovu uslugu odmah nakon potpisivanja ugovora, dok poslovni postpaid korisnici i korisnici Sigurica tarife ne mogu da pošalju kredit prepaid broju.
Kako funkcioniše slanje kredita prepaid broju?
- Možeš da pošalješ kredit u iznosu od 200 do 4000 dinara u toku jednog obračunskog perioda.
- Dozvoljeni maksimum od 4000 dinara možeš da uplatiš odjednom ili iz više puta.
- Naplata će biti obračunata u okviru sledećeg računa i prikazana u delu "Pošalji kredit".
- Osoba kojoj šalješ kredit dobiće SMS sa iznosom uplaćenog kredita i tvojim brojem telefona.
Uslugu Pošalji kredit možeš da aktiviraš:
- slanjem besplatne poruke na 1266 u tekstu poruke ukucaš iznos i broj telefona na koji šalješ kredit (na primer: 400 0611234567),
- pozivom na 060 1234 i odabirom opcije 3 - koja će ti biti dostupna u okviru govornog automata tek nakon prva tri plaćena računa
- putem Moj A1 servisa na web adresi a1.rs/mojA1 i to na sledeći način:
1. Izaberi tab Usluge, a potom opciju Pošalji kredit
2. Tada će se otvoriti ekran na kom treba da popuniš polja Iznos i A1 prepaid broj
3. Nakon što ukucaš željeni iznos i prepaid broj, klikni na Pošalji
Ako si privatni postpaid, A1 internet ili Sigurica korisnik, ugovorna obaveza traje:
- tri meseca, ukoliko koristiš samo A1 karticu bez ugovorne obaveze sa ili bez telefona,
- 24 meseca, ako uzimaš A1 karticu uz ugovornu obavezu sa ili bez telefona, u slučaju da prvi put potpisuješ ugovor,
- 24 meseca plus preostali meseci do isteka ugovora, ukoliko obnavljaš A1 ugovor pre isteka ugovorne obaveze.
Datum kada je zasnovan ugovor možeš proveriti:
- najjednostavnije putem Moj A1 na veb-sajtu i u aplikaciji
- besplatnim pozivom Korisničkog servisa na 060 1234
Prenos broja u A1 mrežu je veoma jednostavan, brz i besplatan.
Prilikom prenosa broja, zadržavaš potpuno isti broj kao i kod trenutnog operatora. (Na primer, ako je to bio broj 063/1234567, taj broj će u celosti biti broj i u A1 mreži, bez promene pozivnog broja.)
Šta je potrebno za prenos broja?
- Da tvoj broj bude aktivan (ako je broj ugašen, ne postoji mogućnost njegovog prenosa u A1)
- Neophodno je i da si najmanje dva meseca korisnik trenutnog operatora.
- Ako si postpaid korisnik, potrebno je da je tvoja ugovorna obaveza istekla i da su svi računi prema trenutnom operatoru izmireni.
Ukoliko ne platiš račun trenutnog operatora do poslednjeg roka za plaćanje računa, odlazni saobraćaj na tvom broju biće suspendovan, osim ka pozivima hitnih slučajeva, bez obzira što prelaziš u A1 mrežu. U slučaju da u roku od 30 dana od dana dospeća računa trenutnog operatora ne regulišeš obaveze, broj će biti ugašen. - Ako si prepaid korisnik, proveri da li su izmirena tvoja dugovanja ukoliko je korišćena usluga SOS kredit kod trenutnog operatora kako bi prenos tvog broja bio uspešan.
- Ako si neregistrovani prepaid korisnik, potrebno je da znaš i PUK1 kod.
Kako mogu da prenesem broj u A1 mrežu?
Potrebno je da kod nas podneseš zahtev za prenos broja. To možeš da uradiš na jedan od sledećih načina:
- putem A1 virtuelne prodavnice - uz podršku savetnika koji će ti pomoći da podenseš zahtev za prenos, izabereš tarifu i telefon.
- popunjavanjem kratke kontakt forme na A1 veb-sajtu, nakon čega te savetnik poziva i dogovara dalje korake.
- online uz kreiranje tvog naloga na A1 veb-sajtu možeš samostalno da završiš sve.
Imaš elektronski potpis?
Ukoliko poseduješ elektronski potpis (kvalifikovan elektronski sertifikat) možeš podneti zahtev online uz elektronski potpis. Neophodno je da tokom podnošenja zahteva online, u prvom polju koje vidiš za napomenu - napiši komentar da imaš elektronski potpis. - na A1 prodajnom mestu - samo pripremi ličnu kartu i uz pomoć savetnika podnesi zahtev za prenos.
Na A1 prodajnom mestu, možeš i da zakažeš termin prenosa tvog boja u A1 na tačno određeni dan koji ti odgovara. Zakazivanje prenosa broja moguće je samo na prodajnim mestima.
Napomene:
- Nema potrebe da samostalno podnosiš zahtev za raskid ugovora kod trenutnog operatora, jer zahtev za prenos broja ujedno predstavlja i zahtev za raskid pretplatničkog ugovora, koji će A1 u tvoje ime poslati tvom trenutnom operatoru.
- Ako prenosiš svoj broj na prepaid u A1 mrežu možeš da podneseš zahtev za prenos broja samo na A1 prodajnom mestu.
- Strani državljani mogu da podnesu zahtev za prenos broja samo na A1 prodajnim mestim.
Kada počinjem da koristim A1 usluge?
Ukoliko prenos broja u A1 mrežu obavljaš:
- putem A1 virtuelne prodavnice ili online, usluge na novoj kartici možeš da koristiš tek nakon završetka kompletnog procesa prenosa broja.
- na A1 prodajnom mestu, dobićeš A1 SIM karticu koju, ako želiš, možeš da koristiš odmah i pre nego što se izvrši prenos tvog broja. U tom periodu na kartici će biti aktivan privremeni broj koji možeš da koristiš normalno tokom trajanja procedure prenosa broja.
Ako zakazuješ prenos broja na tačno određeni dan, A1 SIM kartića će biti aktivna najkasnije 24 sata pre tehničkog prenosa. Ukoliko u tom periodu koristiš A1 SIM karticu potrebno je da je koristiš u okviru tarife koje si izabrao/la, jer će sav dodatni saobraćaj koji bude napravljen van tarife biti naplaćen u skladu sa A1 važećim cenovnikom.
Napomena:
Ako si postpaid korisnik za ovaj period biće izdat i račun proporcionalan broju dana korišćenja privremenog broja prema važećem A1 cenovniku.
Sve pogodnosti i promocije u vezi sa novim paketom dobijaš sa potpisivanjem pretplatničkog ugovora na 24 meseca nakon prenosa broja, u skladu sa važećom A1 ponudom.