Close
Close modal
Close
SR
EN
RU

Pametno putno osiguranje

Spremaš se za put. Toliko toga ti je na pameti. Ali bar jedna stvar više ne mora da bude – putno osiguranje.

Uz A1 putno osiguranje ne razmišljaj unapred, jer imaš automatsku zaštitu čim napustiš zemlju i plaćaš samo za osigurane dane.

Pametno putno osiguranje

Spremaš se za put. Toliko toga ti je na pameti. Ali bar jedna stvar više ne mora da bude – putno osiguranje.

Zašto je pametno?

Automatski se aktivira putna zaštita svaki put kad napustiš zemlju. Jednom aktivna usluga - pametna zaštita non stop!

Ne moraš da se brineš ukoliko dođe do promene plana ili iznenadnog otkazivanja puta, jer ne plaćaš ništa unapred, već samo za osigurane dane provedene u inostranstvu, putem A1 računa.

Odmah po povratku iz inostranstva, Pametno putno osiguranje se automatski deaktivira.

Koliko košta i gde važi?

Individualno

Grupno

Evropa

Jedna osoba

179

Evropa

Više osoba

399

Svet

Jedna osoba

279

Svet

Više osoba

699

Close
Zona Evropa

Uključuje sledeće zemlje:
Albanija, Andora, Austrija, Belorusija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Kipar, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Gruzija, Nemačka, Grčka, Mađarska, Island, Irska, Izrael, Italija, Kazahstan, Letonija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Malta, Moldavija, Monako, Crna Gora, Holandija, Severna Makedonija, Norveška, Poljska, Portugalija, Rumunija, Rusija, San Marino, Slovačka, Slovenija, Španija, Švedska, Švajcarska, Turska, Ukrajina, Velika Britanija, Vatikan.

Close
Zona Svet

Uključuje sve zemlje koje ne pripadaju zoni Evropa. Zona Svet ne uključuje sledeće zemlje: Severna Koreja, Sirija, Venecuela, Iran i Belorusija.

Šta osiguranje pokriva?

Zdravstveno

Individualno/grupno

Medicinski troškovi:

  • neophodnog lečenja u slučaju iznenadne bolesti ili nezgode
  • medicinski neophodnog prevoza osiguranika
  • troškovi repatrijacije

30.000 EUR

Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica

30.000 EUR

Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica

Troškovi potrage i spašavanja, uključujući troškove spašavanja helikopterom

Do 10.000 EUR

Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica

Do 10.000 EUR

Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica

Smeštaj za saputnika

Do 50 EUR

Po danu/7 dana po licu i po putovanju/Po putovanju za sva lica

Do 50 EUR

Po danu/7 dana po licu i po putovanju/Po putovanju za sva lica

Nezgoda u inostranstvu

Smrt usled nezgode

10.000 EUR

Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica

10.000 EUR

Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica

Trajni invaliditet

20.000 EUR

Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica

20.000 EUR

Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica

Osiguranje prtljaga

Individualno

Oštećenje ili gubitak

1.000 EUR

Po licu i putovanju

1.000 EUR

Po licu i putovanju


Grupno

Oštećenje ili gubitak

2.000 EUR

Po putovanju za sva lica

2.000 EUR

Po putovanju za sva lica

Individualno

Zamena usled kašnjenja prtljaga

100 EUR

Po licu i putovanju

100 EUR

Po licu i putovanju


Grupno

Zamena usled kašnjenja prtljaga

200 EUR

Po putovanju za sva lica

200 EUR

Po putovanju za sva lica

Pomoć na putu

Popravka na licu mesta

Do 150 EUR

Do 150 EUR

Usluga vuče

Do 200 EUR

Do 200 EUR

Smeštaj u R. Srbiji ili inostranstvu do kraja popravke automobila

Do 70 EUR

Po licu, najviše 24h

Do 70 EUR

Po licu, najviše 24h

Nastavak putovanja

Do 30 EUR

Po licu

Do 30 EUR

Po licu

Zamensko vozilo

NE

NE

Povratak Osiguranika

Autobuska ili vozna karta

Autobuska ili vozna karta

Troškovi parkiranja

5 EUR

Po danu , najviše 5 dana

5 EUR

Po danu , najviše 5 dana

Šta još treba da znaš?

Pametno putno osiguranje za A1 korisnike nudi pokriće za razne rizike. Ne plaćaš učešće! Svi troškovi biće ti pokriveni do osigurane sume.

Možeš osigurati sebe ili celu porodicu. Biraš izneđu individualnog i grupnog osiguranja.

Za svako putovanje, ti biraš da li želiš osiguranje. Ako poželiš da ga otkažeš, lako to možeš učiniti na početku svog putovanja.

U saradnji sa našim partnerima iz Lamie i DDOR osiguranja, obezbeđena je korisnička podrška 24/7 za sve A1 korisnike osiguranja.

Aktivacija Pametnog putnog osiguranja nije moguća dok si u inostranstvu.

Više informacija o Uslovima za paket putnog osiguranja pogledaj ovde.

Ako uzmeš NEO23 Travel postpaid tarifu, dobijaš 23 dana individualnog putnog osiguranja, bez naplate. Saznaj više o tarifi!

Kako da se prijavim?

Klikni ispod i pokreni online registraciju i aktivaciju usluge Pametnog putnog osiguranja. Tokom registracije, dobićeš link u SMS poruci na koji je potrebno da klikneš i završiš registraciju.

Pokreni registraciju Primary

Uz asistenciju naših savetnika registruje se i aktiviraj uslugu Pametnog putnog osiguranja, bez obzira gde se nalaziš.

Pokreni Virtual Primary

Možeš da odeš do najbližeg A1 prodajnog mesta, registruj se i aktiviraj uslugu Pametnog putnog osiguranja.

Pogledaj naše lokacije Primary

A kada kreneš na put...

  1. Pametno putno osiguranje se automatski aktivira

    Čim pređeš granicu Srbije, potrebno je da tvoj telefon sa A1 SIM karticom bude povezan se na mrežu lokalnog operatora. Pametno putno osiguranje se automatski aktivira za trenutno putovanje. Dobićeš SMS poruku koja te o tome obaveštava u narednih par sati.

    Napomene:
    • Ukoliko ne želiš osiguranje za trenutno putovanje, možeš ga lako otkazati putem linka u SMS poruci.

    • Internet u romingu ne mora biti uključen.

  2. Nakon puta, osiguranje se automatski deaktivira

    Čim se vratiš u Srbiju, Pametno putno osiguranje se automatski deaktivira. Dobićeš SMS poruku koja te o tome obaveštava.

    Za sledeće putovanje, ne brini. Pametno putno osiguranje se opet automatski aktivira. Putujemo zajedno.

Pametno putno osiguranje se automatski aktivira

Čim pređeš granicu Srbije, potrebno je da tvoj telefon sa A1 SIM karticom bude povezan se na mrežu lokalnog operatora. Pametno putno osiguranje se automatski aktivira za trenutno putovanje. Dobićeš SMS poruku koja te o tome obaveštava u narednih par sati.

Napomene:
  • Ukoliko ne želiš osiguranje za trenutno putovanje, možeš ga lako otkazati putem linka u SMS poruci.

  • Internet u romingu ne mora biti uključen.

Nakon puta, osiguranje se automatski deaktivira

Čim se vratiš u Srbiju, Pametno putno osiguranje se automatski deaktivira. Dobićeš SMS poruku koja te o tome obaveštava.

Za sledeće putovanje, ne brini. Pametno putno osiguranje se opet automatski aktivira. Putujemo zajedno.

Osiguraj odmor uz NEO23 Travel

Želiš VAU osigurano leto? Uz NEO23 Travel tarifu dobijaš 23 dana individualnog Pametnog putnog osiguranja bez naplate. Bezbrižno kreni ka svakoj avanturi!

Saznaj više

Najčešća pitanja

Šta je potrebno da znam pre putovanja?
  1. Proveri putem A1 Korisničkog servisa ili na A1 Prodajnom mestu da li su roming usluge aktivne na tvom broju putem kojeg si se registrovao/la za putno osiguranje. Da bi se osiguranje aktiviralo tokom putovanja potrebno je da budeš povezan sa tim brojem na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu.

  2. Postoje dve tarife u zavisnosti od toga u koje zemlje putuješ – EVROPA i SVET. Pre putovanja proveri kojoj zoni pripada zemlja u koju putuješ. Proveri i da li se zemlja u koju putuješ nalazi na listi zemalja u kojima ne važi putno osiguranje (Severna Koreja, Sirija, Venecuela, Iran i Belorusija.).

  3. Pronađi potvrdu svog osiguranja. Dobio/la si je na e-mail nakon registracije. Savetujemo da ti tokom putovanja bude lako dostupna, jer u slučaju da ti zatreba pomoć na putovanju, biće ti potreban taj podatak. Ukoliko ne možeš da nađeš potvrdu, kontaktiraj Lamie korisnički servis, slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com i zatraži potvrdu.

Kako se aktivira putna zaštita i pokriće na putovanju?
  1. Uključi mobilni telefon
    Da bi putno osiguranje za A1 korisnike bilo aktivirano, potrebno je da je tvoj mobilni telefon (mobilni broj za koji je vezano putno osiguranje) uključen i povezan na mrežu lokalnog operatora kada pređeš granicu Srbije/stigneš u inostranstvo. Internet u romingu ne mora da bude uključen.

  2. Aktivirana putna zaštita i pokriće
    Kada je tvoj mobilni telefon povezan na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu, dobićeš SMS obaveštenje od Lamie da je tvoje putno pokriće i zaštita aktivirana. Možeš je jednostavno deaktivirati na početku putovanja, prateći uputstva iz SMS obaveštenja. Obaveštenje dobijaš čim se povežeš na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu, a ukoliko putuješ u države koje se graniče sa Srbijom, poruku ćeš dobiti nakon 3 sata.

Kako deaktiviram putnu zaštitu nakon putovanja?

Kada se vratiš sa puta iz inostranstva u Srbiju, putna zaštita će biti automatski deaktivirana do narednog putovanja. Dobićeš SMS obaveštenje u trenutku kada pokriće za putovanje na kojem si bio/bila više nije aktivno.

Šta ako mi zatreba medicinska ili pomoć na putu?
  1. ODMAH kontaktiraj LAMIE korisnički servis koji ti je dostupan 24 časa dnevno, 365 dana u godini:

    Bez obzira kad i gde ti se desi osigurani slučaj - LAMIE pomoć je uvek na tvojoj strani.

  2. PRIPREMI i navedi sledeće podatke operateru:

    • - ime i prezime,
    • - broj telefona i kontakt adresu u inostranstvu,
    • - vrstu bolesti ili nezgode i pomoć koja ti je neophodna.
  3. PRIDRŽAVAJ se uputstva koja dobiješ od operatera korisničkog servisa i bićeš zbrinut u najkraćem roku.

  4. PREDAJ NA UVID potvrdu o osiguranju lekaru koji te je primio.

Ko plaća troškove?
  1. Po pravilu, asistentska kompanija plaća troškove lečenja direktno zdravstvenoj ustanovi u mreži. Izuzetak čine troškovi:

    • - korišćenja zdravstvenih usluga van mreže, po uputstvu LAMIE korisničkog servira/asistentske kompanije,
    • - ambulantnog lečenja i lekova koje si eventualno sam/a platio/la.
  2. Zahtev za naknadu troškova (refundaciju) treba da podneseš u roku od mesec dana od dana završetka lečenja, odnosno povratka u zemlju slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com.

  3. Sve informacije u vezi sa refundacijom možete dobiti pozivanjem broja telefona +381 60 79 99 900.

Šta ako izgubim telefon i broj u inostranstvu za koji mi je vezano putno osiguranje?

Savetujemo da blokiraš svoj A1 broj pozivanjem A1 korisničkog servisa, kako bi sprečio/la moguće zloupotrebe. Pozovi Lamie korisnički servis ili pošalji imejl na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com kako bi prijavio/la gubitak telefona i da je broj blokiran. Pokriće će biti aktivno sve dok se ne vratiš u Srbiju. Kada se vratiš sa puta, obavesti Lamie korisnički servis slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com kako bi ti pokriće bilo deaktivirano.

Koje zemlje spadaju u zonu EVROPA?

Zona Evropa uključuje sledeće zemlje:

Albanija, Andora, Austrija, Belorusija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Kipar, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Gruzija, Nemačka, Grčka, Mađarska, Island, Irska, Izrael, Italija, Kazahstan, Letonija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Malta, Moldavija, Monako, Crna Gora, Holandija, Severna Makedonija, Norveška, Poljska, Portugalija, Rumunija, Rusija, San Marino, Slovačka, Slovenija, Španija, Švedska, Švajcarska, Turska, Ukrajina, Velika Britanija, Vatikan.

U kojim zemljama ne važi putno osiguranje?

Spisak zemalja u kojima ne važi osiguranje:

Severna Koreja, Sirija, Venecuela, Iran i Belorusija.

Kako se obračunava i kako plaćam premiju osiguranja?

Premija osiguranja se obračunava na dnevnom nivou, odnosno za svaki kalendarski dan proveden na putu van Srbije. Ako napustiš granice Srbije 1. u mesecu u 17h, a vratiš se u Srbiju 4. u mesecu u 8h, biće ti obračunate 4 premije. Postoje dve tarife u zavisnosti od toga u koje zemlje putuješ – EVROPA i SVET. Premije plaćaš zajedno sa računom za A1 usluge. Svaka pojedinačna (dnevna) premija će biti iskazana na A1 računu.

Šta je potrebno da znam ukoliko imam grupno osiguranje?

Grupni paket osiguranja je namenjen za više osoba (jednu dodatnu odraslu osobu preko 21 godine i petoro dece do 21 godine) koje su članovi istog domaćinstva (žive na istoj adresi).

Osiguranje za dodatne osiguranike važi samo ako putuju zajedno sa glavnim osiguranikom (osobom za čiji A1 broj telefona je vezano osiguranje).

Želim da promenim plan osiguranja ili da dodam osiguranu osobu

Ukoliko želiš da promeniš plan iz individualnog u grupni, ili obrnuto, za sva tvoja naredna putovanja, potrebno je da zahtev za promenu pošalješ LAMIE korisničkom servisu na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com. Kada LAMIE korisnički servis obradi tvoj zahtev, na imejl ćeš dobiti potvrdu o promeni.

Promenu dodatnih osiguranika možeš učiniti kontaktiranjem LAMIE korisničkog servisa na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com i slanjem svih potrebnih podataka novih dodatnih osiguranika: ime, prezime, JMBG i datum rođenja.

Šta kada promenim lični podatak iz potvrde o osiguranju?

Kada ti je promenjen neki od ličnih podataka koji su vezani za potvrdu o osiguranju (A1 broj mobilnog telefona, ime, prezime, imejl, adresa), kontaktiraj LAMIE korisnički servis na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com radi ažuriranja svojih podataka.

Kako da otkažem putno osiguranje?

Putno osiguranje možeš otkazati u svakom trenutku. Zahtev pošalji LAMIE korisničkom servisu na imejl: a1putnoosiguranje@lamie-direct.com. Putno osiguranje nije moguće raskinuti ukoliko se nalaziš u inostranstvu i imaš aktivno pokriće.