Pametno putno osiguranje
Planiraš putovanje u inostranstvu? Uzmi Pametno putno osiguranje - jednom se registruješ, o osiguranju više ne brineš.
Pridruži se mreži bezbrižnih putnika
Bar jednu stvar prebrini na vreme. Registruj se za Pametno putno osiguranje i svaki put ćeš imati automatsku zaštitu čim napustiš Srbiju.
3 GB u romingu za 46 zemalja
Nakon najviše 24 sata od registracije za Pametno putno osiguranje, stići će ti SMS poruka koja te obaveštava da dobijaš 3 GB interneta u romingu za 46 zemalja. Od trenutka kada primiš poruku, 3 GB za roming ti je dostupno i možeš da ih koristiš.
Kako se aktivira 3 GB interneta u romingu?
Ne moraš ništa da radiš, 3 GB interneta u romingu ti je automatski aktivirano nakon registracije za Pametno putno osiguranje kada ćeš dobiti i SMS poruku koja te o tome obaveštava. Na tebi je samo da bezbrižno uživaš na putovanju.
Do kad može da se koristi?
3 GB interneta u romingu možeš iskoristiti do kraja 2024. godine.
Ako ne iskoristiš sve na prvom putovanju, ne brini, 3 GB su ti dostupna dokle god ih ne potrošiš u potpunosti, a najkasnije do kraja godine.
U kojih 46 zemalja važi 3 GB internet? NEO roming zona i mreže (*svi operatori):
Albanija (Vodafone, One)
Austrija (A1, T-Mobile)
Belgija (Orange)
Belorusija (A1)
Bosna i Hercegovina (Svi operateri)
Bugarska (A1, Vivacom)
Kanada (Rogers)
Hrvatska (Svi operateri)
Češka Republika (Svi operateri)
Danska (Telenor, Telia, H3G)
Estonija (Telia)
Finska (Telia, DNA)
Francuska (Orange, SFR)
Nemačka (Vodafone, T-Mobile)
Grčka (Svi operateri)
Mađarska (Svi operateri)
Irska (Vodafone)
Italija (Vodafone, Wind Tre)
Lihtenštajn (FL 1)
Litvanija (Telia, Bite)
Luksemburg (Orange)
Severna Makedonija (Svi operateri)
Malta (Epic)
Crna Gora (Svi operateri)
Holandija (Vodafone)
Novi Zeland (Vodafone)
Norveška (Telenor, Telia)
Portugalija (Vodafone)
Poljska (Orange, T-Mobile)
Rumunija (Svi operateri)
Rusija (Beeline, MTS)
Slovačka (Svi operateri)
Slovenija (Svi operateri)
Južnoafrička Republika (Vodacom)
Španija (Vodafone, Orange)
Švajcarska (Sunrise, Swisscom)
Švedska (Telenor, Telia, H3G)
Turska (Vodafone, Turkcell)
Velika Britanija (Vodafone, H3G)
SAD (AT&T, T-Mobile)
Ostrvo Džerzi (Telecom)
Letonija (Bite, LMT)
Ostrvo Men (Manx)
Moldavija (Orange)
Monako (Telekom)
Ukrajina (Vodafone)
Besplatna registracija
Automatska aktivacija i deaktivacija kad prelaziš granicu
Ne plaćaš ništa unapred
Plaćaš uz A1 račun samo za dane u inostranstvu
Cena osiguranja i gde važi?
U saradnji sa LAMIE partnerom pokrivamo te u celom svetu i obezbeđena ti je korisnička podrška 24/7
Individualno
Grupno
Uključuje sledeće zemlje:
Uključuje sve zemlje osim:
Šta osiguranje pokriva?
Individualno/grupno
Medicinski troškovi:
- neophodnog lečenja u slučaju iznenadne bolesti ili nezgode
- medicinski neophodnog prevoza osiguranika
- troškovi repatrijacije
30.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
30.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Troškovi potrage i spašavanja, uključujući troškove spašavanja helikopterom
Do 10.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Do 10.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Smeštaj za saputnika
- Troškovi noćenja za lice koje je sa osiguranikom na putovanju u inostranstvu.
Do 50 EUR
Po danu/7 dana po licu i po putovanju/Po putovanju za sva lica
Do 50 EUR
Po danu/7 dana po licu i po putovanju/Po putovanju za sva lica
Ne plaćaš učešće! Svi troškovi biće ti pokriveni do osigurane sume.
Smrt usled nezgode
10.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
10.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Trajni invaliditet
20.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
20.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Ne plaćaš učešće! Svi troškovi biće ti pokriveni do osigurane sume.
Individualno
Oštećenje ili gubitak
1.000 EUR
Po licu i putovanju
1.000 EUR
Po licu i putovanju
Grupno
Oštećenje ili gubitak
2.000 EUR
Po putovanju za sva lica
2.000 EUR
Po putovanju za sva lica
Individualno
Zamena usled kašnjenja prtljaga
100 EUR
Po licu i putovanju
100 EUR
Po licu i putovanju
Grupno
Zamena usled kašnjenja prtljaga
200 EUR
Po putovanju za sva lica
200 EUR
Po putovanju za sva lica
Ne plaćaš učešće! Svi troškovi biće ti pokriveni do osigurane sume.
Popravka na licu mesta
Do 150 EUR
Do 150 EUR
Usluga vuče
Do 200 EUR
Do 200 EUR
Smeštaj u R. Srbiji ili inostranstvu do kraja popravke automobila
Do 70 EUR
Po licu, najviše 24h
Do 70 EUR
Po licu, najviše 24h
Nastavak putovanja
Do 30 EUR
Po licu
Do 30 EUR
Po licu
Zamensko vozilo
NE
NE
Povratak Osiguranika
Autobuska ili vozna karta
Autobuska ili vozna karta
Troškovi parkiranja
5 EUR
Po danu , najviše 5 dana
5 EUR
Po danu , najviše 5 dana
Ne plaćaš učešće! Svi troškovi biće ti pokriveni do osigurane sume.
Kako da aktiviraš uslugu Pametnog putnog osiguranja?
1
2
3
Besplatno se registruj
Podnesi zahtev za Pametno putno osiguranje putem Moj A1 dok si u Srbiji.
Izaberi individualno ili grupno osiguranje
Dovrši registraciju na LAMIE sajtu. Izaberi vrstu osiguranja koju želiš - individualno za sebe ili grupno za celu porodicu.
Srećan pu, pu, put!
Osiguranje se automatski aktivira svaki put kad pređeš granicu Srbije. Stiže ti SMS kao potvrda u narednih par sati, samo je potrebno da tvoj telefon sa A1 SIM karticom bude povezan na mrežu lokalnog operatora, a tada ga lako možeš i otkazati ako ga ne želiš za trenutno putovanje. Čim se vratiš u Srbiju, osiguranje se automatski deaktivira.
Tvoj blog vodič za putno osiguranje
Najčešća pitanja
- Za Pametno putno osiguranje neophodno je da se registruješ dok se nalaziš u Srbiji, jer registracija dok si u inostranstvu nije moguća. Proveri putem A1 Korisničkog servisa ili na A1 Prodajnom mestu da li su roming usluge aktivne na tvom broju putem kojeg si se registrovao/la za putno osiguranje. Da bi se osiguranje aktiviralo čim pređeš granicu Srbije potrebno je da budeš povezan sa tim brojem na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu. Internet u romingu ne mora biti uključen.
- Postoje dve zone u zavisnosti od toga u koje zemlje putuješ - EVROPA i SVET. Pre putovanja proveri kojoj zoni pripada zemlja u koju putuješ. Proveri i da li se zemlja u koju putuješ nalazi na listi zemalja u kojima ne važi putno osiguranje. (Severna Koreja, Sirija, Venecuela, Iran i Belorusija.).
- Pronađi potvrdu svog osiguranja. Dobio/la si je na e-mail nakon registracije. Savetujemo da ti tokom putovanja bude lako dostupna, jer u slučaju da ti zatreba pomoć na putovanju, biće ti potreban taj podatak. Ukoliko ne možeš da nađeš potvrdu, kontaktiraj Lamie korisnički servis, slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com i zatraži potvrdu
Pametno putno osiguranje za A1 korisnike realizujemo u saradnji sa našim partnerima, Društvom za zastupanje u osiguranju LAMIE i DDOR osiguranjem.
Više informacija o uslovima za paket Pametnog putnog osiguranja za A1 korisnike pogledaj ovde.
Registraciju započinješ kod nas, a završavaš na partnerskom LAMIE sajtu.
Pogledaj koji A1 kanali su ti dostupni za započinjanje registracije:
- Moj A1
Najjednostavnije, aktiviraj uslugu Pametnog putnog osiguranja online preko Moj A1 aplikacije ili odmah ovde na veb-sajtu. Započni registraciju na Moj A1 aplikaciji > Započni registraciju na A1 veb-sajtu > - A1 prodajno mesto
Možeš da odeš do najbližeg A1 prodajnog mesta, registruj se i aktiviraj uslugu Pametnog putnog osiguranja. Pogledaj naše lokacije > - Virtuelna prodavnica
Uz asistenciju naših savetnika registruje se i aktiviraj uslugu Pametnog putnog osiguranja online, bez obzira na to gde se nalaziš. Pokreni Virtual > - Online prodavnica
Ako uzimaš novi postpaid paket kod nas sa 24 meseca ugovorne obaveze, pregledom tvoje korpe u delu Dodaci - možeš da dodaš Pametno putno osiguranje.
Detaljan proces registracije možeš pogledati ovde.
- Uključi mobilni telefon
Da bi putno osiguranje za A1 korisnike bilo aktivirano, potrebno je da je tvoj mobilni telefon (mobilni broj za koji je vezano putno osiguranje) uključen i povezan na mrežu lokalnog operatora kada pređeš granicu Srbije/stigneš u inostranstvo. Internet u romingu ne mora da bude uključen. - Aktivirana putna zaštita i pokriće
Kada je tvoj mobilni telefon povezan na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu, dobićeš SMS obaveštenje od Lamie da je tvoje putno pokriće i zaštita aktivirana. Možeš je jednostavno deaktivirati na početku putovanja, prateći uputstva iz SMS obaveštenja. Obaveštenje dobijaš čim se povežeš na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu, a ukoliko putuješ u države koje se graniče sa Srbijom, poruku ćeš dobiti nakon 3 sata.
Kada se vratiš sa puta iz inostranstva u Srbiju, putna zaštita će biti automatski deaktivirana do narednog putovanja. Dobićeš SMS obaveštenje u trenutku kada pokriće za putovanje na kojem si bio/bila više nije aktivno.
-
ODMAH kontaktiraj LAMIE korisnički servis koji ti je dostupan 24 časa dnevno, 365 dana u godini:
- pozivanjem broja telefona telefona +381 60 79 99 900,
- slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com
Bez obzira kad i gde ti se desi osigurani slučaj - LAMIE pomoć je uvek na tvojoj strani.
-
PRIPREMI i navedi sledeće podatke operateru:
- ime i prezime,
- broj telefona i kontakt adresu u inostranstvu,
- vrstu bolesti ili nezgode i pomoć koja ti je neophodna.
- PRIDRŽAVAJ se uputstva koja dobiješ od operatera korisničkog servisa i bićeš zbrinut u najkraćem roku.
- PREDAJ NA UVID potvrdu o osiguranju lekaru koji te je primio.
-
Po pravilu, asistentska kompanija plaća troškove lečenja direktno zdravstvenoj ustanovi u mreži. Izuzetak čine troškovi:
- korišćenja zdravstvenih usluga van mreže, po uputstvu LAMIE korisničkog servira/asistentske kompanije,
- ambulantnog lečenja i lekova koje si eventualno sam/a platio/la.
- Zahtev za naknadu troškova (refundaciju) treba da podneseš u roku od mesec dana od dana završetka lečenja, odnosno povratka u zemlju slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com.
- Sve informacije u vezi sa refundacijom možete dobiti pozivanjem broja telefona +381 60 79 99 900.
Savetujemo da blokiraš svoj A1 broj pozivanjem A1 korisničkog servisa, kako bi sprečio/la moguće zloupotrebe. Pozovi Lamie korisnički servis ili pošalji imejl na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com kako bi prijavio/la gubitak telefona i da je broj blokiran. Pokriće će biti aktivno sve dok se ne vratiš u Srbiju. Kada se vratiš sa puta, obavesti Lamie korisnički servis slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com kako bi ti pokriće bilo deaktivirano.
Zona Evropa uključuje sledeće zemlje:
Albanija, Andora, Austrija, Belorusija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Kipar, Češka, Danska, Estonija, Egipat, Finska, Francuska, Gruzija, Nemačka, Grčka, Mađarska, Island, Irska, Izrael, Italija, Kazahstan, Letonija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Malta, Moldavija, Monako, Crna Gora, Holandija, Severna Makedonija, Norveška, Poljska, Portugalija, Rumunija, Rusija, San Marino, Slovačka, Slovenija, Španija, Švedska, Švajcarska, Turska, Tunis, Ukrajina, Velika Britanija, Vatikan.
Spisak zemalja u kojima ne važi osiguranje:
Severna Koreja, Sirija, Venecuela, Iran i Belorusija.
Premija osiguranja se obračunava na dnevnom nivou, odnosno za svaki kalendarski dan proveden na putu van Srbije. Ako napustiš granice Srbije 1. u mesecu u 17h, a vratiš se u Srbiju 4. u mesecu u 8h, biće ti obračunate 4 premije. Postoje dve tarife u zavisnosti od toga u koje zemlje putuješ - EVROPA i SVET. Premije plaćaš zajedno sa računom za A1 usluge. Svaka pojedinačna (dnevna) premija će biti iskazana na A1 računu.
Ako ti je potrebno porodično putno osiguranje, izaberi grupni paket osiguranja koji je namenjen za više osoba (jednu dodatnu odraslu osobu preko 21 godine i petoro dece do 21 godine) koje su članovi istog domaćinstva (žive na istoj adresi).
Osiguranje za dodatne osiguranike važi samo ako putuju zajedno sa glavnim osiguranikom (osobom za čiji A1 broj telefona je vezano osiguranje).
Ukoliko želiš da promeniš plan iz individualnog u grupni, ili obrnuto, za sva tvoja naredna putovanja, potrebno je da zahtev za promenu pošalješ LAMIE korisničkom servisu na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com. Kada LAMIE korisnički servis obradi tvoj zahtev, na imejl ćeš dobiti potvrdu o promeni.
Promenu dodatnih osiguranika možeš učiniti kontaktiranjem LAMIE korisničkog servisa na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com i slanjem svih potrebnih podataka novih dodatnih osiguranika: ime, prezime, JMBG i datum rođenja.
Kada ti je promenjen neki od ličnih podataka koji su vezani za potvrdu o osiguranju (A1 broj mobilnog telefona, ime, prezime, imejl, adresa), kontaktiraj LAMIE korisnički servis na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com radi ažuriranja svojih podataka.
Putno osiguranje možeš otkazati u svakom trenutku. Zahtev pošalji LAMIE korisničkom servisu na imejl: a1putnoosiguranje@lamie-direct.com. Putno osiguranje nije moguće raskinuti ukoliko se nalaziš u inostranstvu i imaš aktivno pokriće.