Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close
Close modal
Close
SR
EN
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

Budimo u kontaktu

Kontakt forma

Molimo te da popuniš Kontakt formu u nastavku kako bi u potpunosti razumeli pitanje koje imaš. Potrudićemo se da ti odgovorimo u najkraćem mogućem roku.

1
Korisnik A1 ili ne?
2
Teme
3
Tvoji podaci i upit
4
Zaključak
Korisnik A1 ili ne?
Tema
Tema
Izaberi temu
Unesite temu
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi kategoriju
Izaberi temu
Izaberi temu
Izaberi temu
Izaberi temu
Tvoji podaci i upit

Objašnjenje elemenata računa pogledaj na linku

Ako ti posle plaćanja računa ili dopune kredita nije stigla potvrda o uspešnom plaćanju, potrebno je da popuniš sledeća polja.

Rok za plaćanje jednog računa možeš da odložiš na 15 dana putem Moj A1 aplikacije ili slanjem SMS poruke sa tekstom DA na 1252.

Ako ti posle plaćanja računa nije stigla potvrda o uspešnom plaćanju, već sada možeš da aktiviraš broj putem Moj A1 aplikacije.

Ovo polje može da sadrži samo slova
Ovo polje može da sadrži samo slova
Ovo polje je obavezno da popuniš
Potrebno je da uneseš broj
Ovo polje je obavezno da popuniš

Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.

Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.

Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.

Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.

Na linku pogledaj našu trenutnu ponudu i promocije koje smo pripremili za tebe, a ako ti je potrebna pomoć tu su naše kolege iz Virtuelne prodavnice.

U izboru uređaja mogu da ti pomognu i naše kolege u Virtuelnoj prodavnici.

Za povoljnije korišćenje usluga u romingu aktiviraj roming dodatak, a ponudu možeš da pogledaš na linku.

A1 signal u svom gradu, naselju, ulici, možeš da proveriš na mapi na sledećem linku.

Do kada ti traje ugovorna obaveza možeš da proveriš:
- putem Moj A1 aplikacije u opciji Moj broj – Moj paket ili
- pozivom na broj 0601234 i biranjem opcije 1, pa zatim opcije 2.

Uputstvo za instaliranje Moj A1 aplikacije, kao i sve mogućnosti koje ti aplikacija nudi, pogledaj na linku.

Kako možeš da registruješ svoj online nalog putem Moj A1 aplikacije pogledaj ovde, a na našem sajtu pogledaj ovde.

Celokupnu ponudu uređaja i dodatne opreme pogledaj na sajtu, u segmentu Uređaji.

Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy.
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš broj
Ovo polje može da sadrži samo slova
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš broj
Ovo polje je obavezno da popuniš
Ovo polje je obavezno da popuniš
Potrebno je da uneseš broj
Potrebno je da uneseš broj

Proveri da li tvoja kartica radi u drugom telefonu da bismo bili sigurni da je uređaj koji koristiš ispravan.

Potrebno je da uneseš broj
Ovo polje je obavezno da popuniš

Značilo bi nam da navedeš brojeve telefona koje ne možeš da pozoveš/pošalješ SMS ili web stranicu, ako imaš smetnju sa internetom.

Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy. hh:mm

Bilo bi dobro da su smetnje (neuspešne konekcije, pozive ili SMS) koje prijavljuješ bile u proteklih 48 sati.

Ovo polje je obavezno da popuniš
Ovo polje je obavezno da popuniš
Potrebno je da uneseš broj
Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy. hh:mm
Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy. hh:mm

Za obradu prijave, potrebno je da navedeš dva primera o uznemiravanju. Važno je da je poziv ili SMS primljen u prethodna 3 meseca

Ovo polje je obavezno da popuniš
Ovo polje je obavezno da popuniš

U izboru uređaja mogu da ti pomognu i naše kolege iz Virtuelne prodavnice.

Ovo polje je obavezno da popuniš u formatu dd.mm.yyyy. hh:mm

Zbog provere važno je da ste se javili na poziv sa skrivenog broja.

Ovo polje je obavezno da popuniš

Nazad

Zaključak

Pregled:

Petar
Petar
Petar

Nazad

Upit je uspešno poslat
Uskoro se javljamo sa odgovorom.

Došlo je do greške, pokušajte ponovo

Message