Tvoji podaci i upit
Objašnjenje elemenata računa pogledaj na linku
Ako ti posle plaćanja računa ili dopune kredita nije stigla potvrda o uspešnom plaćanju, potrebno je da popuniš sledeća polja.
Rok za plaćanje jednog računa možeš da odložiš na 15 dana putem Moj A1 aplikacije ili slanjem SMS poruke sa tekstom DA na 1252.
Ako ti posle plaćanja računa nije stigla potvrda o uspešnom plaćanju, već sada možeš da aktiviraš broj putem Moj A1 aplikacije.
Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.
Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.
Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.
Ako si A1 korisnik i šalješ zahtev ili reklamaciju, neophodno je da uneseš lozinku ili poslednje 3 cifre tvog JMBG. Korisnička lozinka se nalazi na tvom ugovoru, to je broj od 4 do 8 cifara, koja je izabrana prilikom potpisivanja ugovora.
Na linku pogledaj našu trenutnu ponudu i promocije koje smo pripremili za tebe, a ako ti je potrebna pomoć tu su naše kolege iz Virtuelne prodavnice.
Za povoljnije korišćenje usluga u romingu aktiviraj roming dodatak, a ponudu možeš da pogledaš na linku.
A1 signal u svom gradu, naselju, ulici, možeš da proveriš na mapi na sledećem linku.
Do kada ti traje ugovorna obaveza možeš da proveriš:
- putem Moj A1 aplikacije u opciji Moj broj – Moj paket ili
- pozivom na broj 0601234 i biranjem opcije 1, pa zatim opcije 2.
Uputstvo za instaliranje Moj A1 aplikacije, kao i sve mogućnosti koje ti aplikacija nudi, pogledaj na linku.
Kako možeš da registruješ svoj online nalog putem Moj A1 aplikacije pogledaj ovde, a na našem sajtu pogledaj ovde.
Celokupnu ponudu uređaja i dodatne opreme pogledaj na sajtu, u segmentu Uređaji.
Proveri da li tvoja kartica radi u drugom telefonu da bismo bili sigurni da je uređaj koji koristiš ispravan.
Značilo bi nam da navedeš brojeve telefona koje ne možeš da pozoveš/pošalješ SMS ili web stranicu, ako imaš smetnju sa internetom.
Bilo bi dobro da su smetnje (neuspešne konekcije, pozive ili SMS) koje prijavljuješ bile u proteklih 48 sati.
Za obradu prijave, potrebno je da navedeš dva primera o uznemiravanju. Važno je da je poziv ili SMS primljen u prethodna 3 meseca
Zbog provere važno je da ste se javili na poziv sa skrivenog broja.