Prenesi broj u A1
Postani deo mreže bezbrižnih putnika! Izaberi postpaid tarifu koja ti odgovara i aktiviraj uslugu Pametnog putnog osiguranja.
Kako još možeš da obaviš prenos broja
Izaberi opciju koja ti najviše odgovara. Podnesi zahtev uz podršku savetnika u Virtuelnoj prodavnici, putem kontakt forme ili jednostavno svrati do nas.
Prenos broja u A1 mrežu je veoma jednostavan, brz i besplatan.
Prilikom prenosa broja, zadržavaš potpuno isti broj kao i kod trenutnog operatora. (Na primer, ako je to bio broj 063/1234567, taj broj će u celosti biti broj i u A1 mreži, bez promene pozivnog broja.)
Šta je potrebno za prenos broja?
- Da tvoj broj bude aktivan (ako je broj ugašen, ne postoji mogućnost njegovog prenosa u A1)
- Neophodno je i da si najmanje dva meseca korisnik trenutnog operatora.
- Ako si postpaid korisnik, potrebno je da je tvoja ugovorna obaveza istekla i da su svi računi prema trenutnom operatoru izmireni.
Ukoliko ne platiš račun trenutnog operatora do poslednjeg roka za plaćanje računa, odlazni saobraćaj na tvom broju biće suspendovan, osim ka pozivima hitnih slučajeva, bez obzira što prelaziš u A1 mrežu. U slučaju da u roku od 30 dana od dana dospeća računa trenutnog operatora ne regulišeš obaveze, broj će biti ugašen. - Ako si prepaid korisnik, proveri da li su izmirena tvoja dugovanja ukoliko je korišćena usluga SOS kredit kod trenutnog operatora kako bi prenos tvog broja bio uspešan.
- Ako si neregistrovani prepaid korisnik, potrebno je da znaš i PUK1 kod.
Kako mogu da prenesem broj u A1 mrežu?
Potrebno je da kod nas podneseš zahtev za prenos broja. To možeš da uradiš na jedan od sledećih načina:
- putem A1 virtuelne prodavnice - uz podršku savetnika koji će ti pomoći da podenseš zahtev za prenos, izabereš tarifu i telefon.
- popunjavanjem kratke kontakt forme na A1 veb-sajtu, nakon čega te savetnik poziva i dogovara dalje korake.
- online uz kreiranje tvog naloga na A1 veb-sajtu možeš samostalno da završiš sve.
Imaš elektronski potpis?
Ukoliko poseduješ elektronski potpis (kvalifikovan elektronski sertifikat) možeš podneti zahtev online uz elektronski potpis. Neophodno je da tokom podnošenja zahteva online, u prvom polju koje vidiš za napomenu - napiši komentar da imaš elektronski potpis. - na A1 prodajnom mestu - samo pripremi ličnu kartu i uz pomoć savetnika podnesi zahtev za prenos.
Na A1 prodajnom mestu, možeš i da zakažeš termin prenosa tvog boja u A1 na tačno određeni dan koji ti odgovara. Zakazivanje prenosa broja moguće je samo na prodajnim mestima.
Napomene:
- Nema potrebe da samostalno podnosiš zahtev za raskid ugovora kod trenutnog operatora, jer zahtev za prenos broja ujedno predstavlja i zahtev za raskid pretplatničkog ugovora, koji će A1 u tvoje ime poslati tvom trenutnom operatoru.
- Ako prenosiš svoj broj na prepaid u A1 mrežu možeš da podneseš zahtev za prenos broja samo na A1 prodajnom mestu.
- Strani državljani mogu da podnesu zahtev za prenos broja samo na A1 prodajnim mestim.
Kada počinjem da koristim A1 usluge?
Ukoliko prenos broja u A1 mrežu obavljaš:
- putem A1 virtuelne prodavnice ili online, usluge na novoj kartici možeš da koristiš tek nakon završetka kompletnog procesa prenosa broja.
- na A1 prodajnom mestu, dobićeš A1 SIM karticu koju, ako želiš, možeš da koristiš odmah i pre nego što se izvrši prenos tvog broja. U tom periodu na kartici će biti aktivan privremeni broj koji možeš da koristiš normalno tokom trajanja procedure prenosa broja.
Ako zakazuješ prenos broja na tačno određeni dan, A1 SIM kartića će biti aktivna najkasnije 24 sata pre tehničkog prenosa. Ukoliko u tom periodu koristiš A1 SIM karticu potrebno je da je koristiš u okviru tarife koje si izabrao/la, jer će sav dodatni saobraćaj koji bude napravljen van tarife biti naplaćen u skladu sa A1 važećim cenovnikom.
Napomena:
Ako si postpaid korisnik za ovaj period biće izdat i račun proporcionalan broju dana korišćenja privremenog broja prema važećem A1 cenovniku.
Sve pogodnosti i promocije u vezi sa novim paketom dobijaš sa potpisivanjem pretplatničkog ugovora na 24 meseca nakon prenosa broja, u skladu sa važećom A1 ponudom.
- 1 radni dan je potreban za proveru da li su svi uslovi za prenos broja ispunjeni i, ako su svi uslovi ispunjeni, još 1 radni dan traje tehnički prenos broja. Dakle, potrebna su 2 radna dana da se izvrši prenos broja.
- Ukoliko želiš da zakažeš prenos boja, možeš podneti zahtev i zakazati prenos na tačno određeni dan. Zahtev za prenos za određeni dan se može podneti samo na A1 prodajnom mestu i to najviše 30 dana unapred u odnosu na datum podnošenja zahteva.
- Informaciju o tome kada će doći do tehničkog prenosa dobićeš kao SMS poruku od A1, zato je neophodno da kartica na A1 mreži bude aktivna i u telefonu. Prenos se vrši u toku noći i o prenosu ćeš biti obavešten dan uoči prenosa, ukoliko su sve provere uspešno prošle.
Šta radim kada dobijem SMS o tehničkom prenosu?
- Ako si zahtev za prenos broja podneo/la Online - Nakon što dobiješ SMS o tehničkom prenosu, tvoja kartica postaje aktivna i omogućene sve usluge na broju. Možeš da očekuješ finalni ugovor koji će ti dostaviti kurirska služba u narednih nekoliko dana. Sve pogodnosti i promocije koje izabereš prilikom online kupovine će ti biti aktivne od prvog dana novog obračunskog perioda.
- Ako si zahtev za prenos broja podneo/la na A1 prodajnom mestu - Kada dobiješ SMS o tehničkom prenosu, potrebno je da što pre posetiš A1 prodajno mesto zbog potpisivanja ugovorne obaveze. Tada možeš da izabeš promociju, telefon i dodatnu opremu na rate ili druge pogodnosti.
Šta je tehnički presnos?
Tehnički prenos znači i prestanak funkcionisanja kartice koja se nalazi na mreži trenutnog operatera. Nakon tehničkog prenosa postaje aktivna A1 SIM kartica i tvoj broj telefona postaje vezan za taj fizički SIM. Na njoj će biti aktivna tarifa koju si izabrao/la prilikom podnošenja zahteva za prenos broja, ali bez dodatnih pogodnosti koje se dobijaju prilikom potpisivanja ugovorne obaveze, kao što su popusti na mesečnu pretplatu, promocije sa dodatnim sadržajem i slično. Karticu možeš da prebaciš u telefon i počneš sa korišćenjem.
Kada počinje obrada zahteva?
Obrada zahteva počinje od trenutka potpisivanja zahteva
- koji ti dostaljamo kurirskom službom, ukoliko prenos broja obavljaš online ili
- na A1 prodajnom mestu (gde potpisuješ zahtev)
- koji ti potpisan elektronskim potpisom (kvalifikovani elektronski sertifikat) šalješ na našu e-mail adresu sa koje ti je stigao zahtev
Ako zahtev podneseš:
- radnim danom do 18 časova, obrada zahteva počinje istog dana.
- radnim danom posle 18 časova, obrada zahtev će početi sutradan.
- tokom vikenda ili subotom posle 18 časova, obrada zahteva će početi u ponedeljak.
Napomena:
Usled vanrednih okolnosti i problema koje Kurirska služba može imati na terenu, može doći do kašnjenja u dostavi dokumentacije i privremene SIM kartice. Samim tim će i proces prenosa broja u A1 mrežu trajati duže, a da mi kao A1 Srbija nismo mogli da sprečimo potencijalno kašnjenje.
Ako si privatni korisnik, pozovi nas na 060 1234 svakog dana od 00 do 24 časa.
Ako si poslovni korisnik, možeš da nas kontaktiraš na 060 1230 svakog dana od 8 do 20 časova.
Ukoliko pozoveš Korisnički servis sa A1 broja iz nacionalnog saobraćaja, preslušavanje govornog automata i razgovori sa agentom Korisničkog servisa su besplatni.
Ako pozoveš Korisnički servis sa A1 broja koji je u romingu, poziv će biti naplaćen kao odlazni poziv u romingu ka Srbiji, prema zvaničnom A1 roming cenovniku. Ukoliko imaš aktiviran neki od roming dodataka koji sadrže minute za razgovore iz rominga, poziv prema Korisničkom servisu tarifiraće se iz roming dodatka.
U slučaju da pozoveš Korisnički servis sa broja koji nije u A1 mreži, poziv će biti naplaćen u skladu sa tarifom te mreže.
Prikazane cene mesečne pretplate, sa ili bez kupovine uređaja, važe uz ugovornu obavezu od 24 meseca i aktiviran popust uz izabrani elektronski račun.
Nakon potrošenog internet sadržaja iz tarifa Mini, Junior, Senior, Sigurica, Start, NEO 5 i NEO 30 pristup internetu biće onemogućen, a surfovanje je moguće nastaviti kupovinom internet dodatka dostupnih za izabranu tarifu.
Naplata prenosa podataka u tarifnim paketima NEO Surf, NEO Super, NEO Ultra nakon potrošenih MB koji su dostupni u okviru mesečne pretplate za region Zapadnog Balkana* vrši se prema ceni od 1 RSD za 1 MB saobraćaja.
Pretplatnici koji se opredele za ugovornu obavezu u trajanju od 24 meseca ostvaruju pravo na popust na mesečnu pretplatu uz ugovornu obavezu na odabrani tarifni paket, u apsolutnom iznosu svakog obračunskog perioda tokom 24 meseca, računajući od zaključenja pretplatničkog ugovora. Popust za Sigurica tarifni paket iznosi 400 RSD, za Junior tarifni paket iznosi 400 RSD, za Senior tarifni paket iznosi 400 RSD, za Start tarifni paket iznosi 500 RSD, za NEO 5 tarifni paket iznosi 500 RSD, za NEO Surf tarifni paket iznosi 500 RSD, za NEO 30 tarifni paket iznosi 800 RSD, za NEO Super tarifni paket iznosi 1000 RSD, za NEO Ultra tarifni paket iznosi 1000 RSD. Nakon isteka 24 meseca od aktivacije odabranog tarifnog paketa zaključenja pretplatničkog ugovora naplaćuje se pun iznos mesečne pretplate.
Tarifni paketi NEO 5, NEO 30, NEO Super, NEO Ultra (dalje: NEO Postpaid tarife) su namenjeni za uobičajenu upotrebu fizičkih lica sa svrhom prijema dolaznog i slanja odlaznog saobraćaja sa pretplatničkog broja i uz koriščenje SIM kartice u mobilnom telefonu.NEO Postpaid tarife nisu namenjene za obavljanje bilo koje poslovne delatnosti, bilo da su takve delatnosti povezane ili nisu povezane sa ostvarivanjem profita uključujući ali ne ograničavajući se na delatnosti call centara, dispečera, oglašavanja, reklamiranja, prikupljanja podataka, prodaje kao i sve druge slučajeve koji bez obzira na obavljanje ili neobavljanje poslovne delatnosti uključuju ali se ne ograničavaju na pozive upućene ka mrežama drugih operatora koji su povezani sa visokim troškovima uspostave veze i međupovezivanje; veliki broj odlaznih poziva bez dolaznih ili sa nesrazmerno malim brojem dolaznih poziva; masovno slanje SMS poruka; kratke odlazne pozive sa velikom učestalošću; korišćenje SIM kartice u uređajima za masovno slanje poruka, pozivanje, oglašavanje i višestruko pozivanje; pozivanje više brojeva, kao što su konferencijski pozivi i slično a ovde izričito nepredviđena ponašanja koja mogu biti identifikovana kao zloupotrebe, ili koja nanose ili mogu naneti A1 štetu ili nesrazmerno visoke troškove.
Svako korišćenje A1 Postpaid Tarifa i potrošnju koju A1 identifikuje kao ponašanje suprotno gore navedenoj svrsi i nameni, predstavljaće zloupotrebu prava iz pretplatničkog ugovora od strane Pretplatnika i biće osnov za suspenziju saobraćaja na pretplatničkom broju i/ili jednostrani raskid ugovora od strane A1, a Pretplatnik će u navedenom slučaju biti u obavezi da plati preostale mesečne pretplate od dana raskida do dana isteka ugovorne obaveze kao i da nadoknadi A1 svaku štetu koja mu je prouzrokovana.
*Region Zapadnog Balkana: Severna Makedonija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Albanija i AP Kosovo i Metohija. Obračun saobraćaja od 01.07.2021. radi se na osnovu Pravilnika o primeni politike primerenog korišćenja i metodologiji procene održivosti ukidanja maloprodajnih dodatnih naknada za roming i zahtevu koji pružalac usluga rominga podnosi u svrhu te procene (Službeni glasnik Republike Srbije broj 53/2021).
**NEO roming zona zemlje i mreže (* svi operatori): Albanija (Vodafone, One), Austrija (A1, T-Mobile), Belgija (Orange), Belorusija (A1), Bosna i Hercegovina*, Bugarska (A1, Vivacom), Crna Gora*, Česka*, Danska (Telenor, Telia, H3G), Džerzi (Telecom), Estonija (Telia), Finska (Telia, DNA), Francuska (Orange, SFR), Grčka*, Holandija (Vodafone), Hrvatska*, Irska (Vodafone), Italija (Vodafone, Wind Tre), Južna Afrika (Vodacom), Kanada (Rogers), Letonija (Bite, LMT), Lihtenštajn (FL 1), Litvanija (Telia, Bite), Luksemburg (Orange), Mađarska*, Malta (Epic), Moldavija (Orange), Monako (Telekom), Nemačka (Vodafone, T-Mobile), Novi Zeland (Vodafone), Norveška (Telenor, Telia), Ostrvo Men (Manx), Portugalija (Vodafone), Poljska (Orange, T-Mobile), Rumunija*, Rusija (Beeline, MTS), SAD (AT&T, T-Mobile, Verizon), Severna Makedonija*, Slovačka*, Slovenija*, Španija (Vodafone, Orange), Švajcarska (Sunrise, Swisscom), Švedska (Telenor, Telia, H3G), Turska (Vodafone, Turkcell), Velika Britanija (Vodafone, H3G), Ukrajina (Vodafone). Ne važi za britanski krunski posed Gernzi. NEO roming zona ne obuhvata pomorske, avio i satelitske mreže.