Obaveštenja za korisnike
Obaveštenje o izmenama na prozivodu A1 Cyber Backup
Tokom decembra 2024. godine u okviru A1 Cyber Backup proizvoda se očekuju izmene vazano za funkcionalnosti.
Procena ranjivosti i aktivna zaštita postaju deo Advanced Management i Advanced Security dodataka.
Aktiviranje i korišćenje ovih dodataka biće omogućeno bez plaćanja bilo kakve dodatne nadoknade do isteka ugovorne obaveze
Usled stupanja na snagu izmena na proizvodu A1 Cyber Backup i prelaska na korišćenje Advanced Managment i Advanced Security dodataka, korisnici neće imati pravo na raskid Ugovora, bez obaveze plaćanja troškova raskida. Za više informacija kliknite OVDE.
Obaveštenje o novom tarifnom portfoliju za poslovne korisnike
Od 5.novembra 2024. godine u primeni je nova A1 Srbija ponuda za poslovne korisnike, novi portfolio tarifa mobilne telefonije, i uvode se nove kombinovane usluge mobilne telefonije sa naprednim poslovnim rešenjima.
U skladu sa tim, počev od 5. novembra 2024. godine na snazi je novi A1 Srbija Cenovnik usluga za poslovne korisnike.
Nova ponuda i novi A1 Cenovnik važi za sve nove A1 poslovne korisnike, kao i postojeće poslovne korisnike čija je ugovorna obaveza istekla u trenutku stupanja na snagu novog A1 Cenovnika.
Korisnicima kojima u trenutku stupanja na snagu novog A1 Cenovnika nije istekla ugovorna obaveza, ponuda i uslovi ugovora ostaju nepromenjeni, te ovi korisnici usled stupanja na snagu novog A1 Cenovnika neće imati pravo na raskid pretplatničkog Ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.
Za detaljan uvid u nove ponude pogledajte OVDE, a za preuzimanje cenovnika, kliknite OVDE.
Zamena 3G SIM za 4G SIM karticu
Pozivamo naše korisnike da zamene 3G SIM za 4G SIM karticu, ako to nisu uradili. U narednom periodu planiramo da u potpunosti pređemo na nove mobilne tehnologije, što znači da ćemo postepeno napustiti 3G tehnologiju u korist naprednije 4G. SIM karticu možete besplatno da zamenite na A1 Srbija prodajnim mestima. Više informacija na OVDE.
Obaveštenje
Od 4. novembra 2024. godine, u ponudi A1 Srbija će biti dva nova filmska kanala i to: SkyShowtime 1, na poziciji 104 i SkyShowtime 2, na poziciji 105. Predmetni kanali će biti isključivo dostupni onim pretplatnicima koji se pretplate na SkyShowtime servis.
Usled uvođenja novih kanala u okviru SkyShowtime servisa, od 4. novembra 2024. godine stupaju promene i u strukturi programskih paketa u okviru Xplore TV tarifnog paketa i Xplore TV Sport tarifnog paketa.
Novu listu kanala za Xplore TV tarifni paket možete preuzeti OVDE, dok novu listu kanala za Xplore TV Sport tarifni paket možete preuzeti OVDE.
Ukoliko želite da preuzmete ovo Obaveštenje kliknite OVDE.
SkyShowtime servis je postao deo A1 Srbija ponude
SkyShowtime streaming servis za gledanje filmova i serija dostupan je od 04.11.2024. godine preko A1 Srbija kao višekratni tarifni dodatak, za pretplatnike fizička lica, koji imaju zaključen A1 postpaid pretplatnički ugovor za korišćenje voice i/ili Xplore TV usluga, i to: za korišćenje bilo kojeg postpaid tarifnog paketa za voice usluge (osim za Sigurica tarifni paket) i/ili korišćenje Xplore TV usluge. Pretplatnici koji uz Xplore TV uslugu aktiviraju SkyShowtime višekratni dodatak dobijaju i dva dodatna linearna TV kanala, SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2, u okviru svoje Xplore TV tarife.
Više detalja na SkyShowtime stranici
Preuzmite obaveštenje o obradi podataka o ličnosti - pružanje „SkyShowtime“ usluge
Više interneta iz nacionalnih tarifa i dodataka za vreme boravka u regionu Zapadnog Balkana
Od 01. decembra 2024. godine korisnici A1 Srbija mreže moći će da koriste više interneta iz nacionalnih tarifa i dodataka za vreme boravka u regionu Zapadnog Balkana. Izmene su napravljene u skladu sa pravilima koji regulišu RLAH (Roam Like at Home) model potrošnje. Za detaljan uvid u nove količine interneta za korisnike fizička lica pogledajte OVDE, a za korisnike pravna lica pogledajte OVDE. Pomenute nove količine interneta će se naći i u Cenovniku od 01.12.2024.
Korisnici nemaju pravo na raskid pretplatničkog Ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, usled zakonskih i regulatornih promena kao što je ova.
Otkrijte lepotu prirode na lak i siguran način uz A1 mobilnu aplikaciju „Via normale“
„Via normale“ je aplikacija za samostalno istraživanje prirode koja nudi izbor najatraktivnijih lokacija za boravak u prirodi, pouzdane i verifikovane staze, kao i sve potrebne informacije na jednom mestu.
Preuzmite obaveštenje o obradi podataka o ličnosti korisnika – pružanje usluge „Via normale“.
Obaveštenje o A1 Cenovniku usluga – Postpaid cenovnik
Dana 7. maja 2023. godine stupio je na snagu novi Zakon o elektronskim komunikacijama („S. glasnik RS“, broj 35/2023) (u daljem tekstu: „Zakon“) kojim se predviđa da period važenja ugovorne obaveze koje pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge zaključuje sa potrošačem na određeno vremene i koji ne može biti duži od 24 meseca.
U skladu sa navedenim, u slučaju prevremene obnove ugovorne obaveze, tekuća ugovorna obaveza se gasi, a nova ugovorna obaveza važi 24 meseca od datuma zaključenja ugovora/aneksa kojim se zasniva nova ugovorna obaveza.
A1 Srbija d.o.o. Beograd je dana 9.08.2024. godine objavila u okviru A1 Cenovnik usluga – Postpaid cenovnik iznose mesečnih naknada za ranije gašenje ugovorne obaveze (sa uračunatim PDV-om) uz obnovu nove ugovorne obaveze.
Naime, Pretplatnik kome je odobrena prevremena obnova ugovorne obaveze, dužan je platiti A1 Srbija d.o.o. Beograd naknadu za svaki preostali mesec važenja ugovorne obaveze koja se gasi, u iznosu koji je definisan važećim A1 Cenovnikom za odabranu tarifu. Naknadu za ranije gašenje ugovorne obaveze Pretplatnik plaća u tri jednake mesečne rate bez obzira na broj preostalih meseci važenja ugovorne obaveze, koje će biti prikazane na tri naredna računa za mesečne pretplate.
Ukoliko je Pretplatnik uz prethodnu ugovornu obavezu kupio mobilni uređaj na 24 rate koje nije otplatio do dana potpisivanja ugovora/aneksa kojm se zasniva nova ugovorna obaveza, Pretplatnik je u obavezi da otplati sve preostale rate. U navedenom slučaju, na mesečnim računima u narednom periodu će biti fakturisane i preostale rate do isplate svih rata za kupovinu prethodnog mobilnog uređaja kao i rate za kupovinu novog mobilnog uređaja.
Naknade za ranije gašenje ugovorne obaveze ne primenjuju se u slučaju jednostranog raskida ugovora od strane Pretplatnika, bez obnove ugovorne obaveze.
Pretplatnicima kojima ističe ugovorna obaveza u avgustu i septembru 2024. neće biti naplaćena naknada za ranije gašenje ugovorne obaveze uz obnovu u slučaju da se obnova vrši u kalendarskom mesecu isteka ugovorne obaveze.
Ukoliko želite da preuzmete obaveštenje o A1 Cenovniku, kliknite ovde.
Ukoliko želite da preuzmete A1 Cenovnik usluga - Postpaid korisnik, kliknite ovde.
Obaveštenje o A1 Cenovniku usluga – Poslovni korisnici cenovnik
Dana 7. maja 2023. godine stupio je na snagu novi Zakon o elektronskim komunikacijama („S. glasnik RS“, broj 35/2023) (u daljem tekstu: „Zakon“) kojim se predviđa da period važenja ugovorne obaveze koje pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge za Pretplatnike koji nisu potpisali Izjavu o odricanju o periodu važenja ugovorne obaveze ne može biti duži od 24 meseca.
U skladu sa navedenim, u slučaju prevremene obnove ugovorne obaveze pre isteka 24 meseca tekuće ugovorne obaveze, za koju Pretplatnik nije potpisao Izjavu o odricanju, tekuća ugovorna obaveza se gasi, a nova ugovorna obaveza važi 24 meseca od datuma zaključenja ugovora/aneksa kojim se zasniva nova ugovorna obaveza.
A1 Srbija d.o.o. Beograd je dana 9.08.2024. godine objavila u okviru A1 Cenovnik usluga – Postpaid cenovnik iznose mesečnih naknada za ranije gašenje ugovorne obaveze (sa uračunatim PDV-om) uz obnovu nove ugovorne obaveze.
Naime, Pretplatnik kome je odobrena prevremena obnova ugovorne obaveze, dužan je platiti A1 Srbija d.o.o. Beograd naknadu za svaki preostali mesec važenja ugovorne obaveze koja se gasi, u iznosu koji je definisan važećim A1 Cenovnikom za odabranu tarifu. Naknadu za ranije gašenje ugovorne obaveze Pretplatnik plaća u tri jednake mesečne rate bez obzira na broj preostalih meseci važenja ugovorne obaveze, koje će biti prikazane na tri naredna računa za mesečne pretplate.
Ukoliko je Pretplatnik uz prethodnu ugovornu obavezu kupio mobilni uređaj na 24 rate koje nije otplatio do dana potpisivanja ugovora/aneksa kojm se zasniva nova ugovorna obaveza, Pretplatnik je u obavezi da otplati sve preostale rate. U navedenom slučaju, na mesečnim računima u narednom periodu će biti fakturisane i preostale rate do isplate svih rata za kupovinu prethodnog mobilnog uređaja kao i rate za kupovinu novog mobilnog uređaja.
Naknade za ranije gašenje ugovorne obaveze ne primenjuju se u slučaju jednostranog raskida ugovora od strane Pretplatnika, bez obnove ugovorne obaveze.
Pretplatnicima kojima ističe ugovorna obaveza u avgustu i septembru 2024. neće biti naplaćena naknada za ranije gašenje ugovorne obaveze uz obnovu u slučaju da se obnova vrši u kalendarskom mesecu isteka ugovorne obaveze.
Ukoliko želite da preuzmete obaveštenje o A1 Cenovniku, kliknite ovde.
Ukoliko želite da preuzmete A1 Cenovnik usluga - Poslovni korisnici, kliknite ovde.
Unapređenje roming usluge
Od 5. juna 2024. godine, A1 Srbija je, u cilju unapređenja usluge i korisničkog iskustva, proširila listu destinacija na kojima je moguće korišćenje roming dodataka Roming NET i Egzotik Roming NET, dok će korisnici koji putuju u UAE, moći da koriste roming dodatak Emirati Roming Net u mreži “du” i “Etisalat". Takođe, A1 korisnicima će tokom boravka u romingu biti omogućeno korišćenje 5G tehnologije. Detaljnije informacije možete pronaći ovde.
Obaveštenje o promeni Opštih uslova ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu mobilne komunikacione mreže A1 Srbija d.o.o. Beograd
Dana 13. aprila 2023. godine stupio je na snagu novi Pravilnik o uslovima pristupa i korišćenju podataka iz javnih telefonskih imenika („Službeni glasnik RS“, broj 30/24) (u daljem tekstu: „Pravilnik“) kojim se između ostalog uređuju uslovi u pogledu pristupa i korišćenja podataka sadržanih u javnim telefonskim imenicima.
Pravilnikom se predviđa i obaveza svih privrednih subjekata (operatora) da usklade svoje poslovanje sa odredbama Pravilnika do 1. jula 2024. godine.
U skladu sa navedenim, A1 Srbija d.o.o. Beograd je 1. juna 2024. godine izvršila usklađivanje Opštih uslova ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu mobilne komunikacione mreže A1 Srbija d.o.o. Beograd (u daljem tekstu: „Opšti uslovi“) sa odredbama Pravilnika.
Pretplatnici nemaju pravo na raskid pretplatničkog Ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, iz razloga što su izmene Opštih uslova posledica zakonskih i regulatornih promena.
Ukoliko želite da preuzmete obaveštenje o promeni Opštih uslova, kliknite ovde.
Obaveštenje
Na osnovu izmena Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima i Pravilnika o načinu izdavanja, vođenja evidencije, izgledu i načinu postavljanja nalepnice za laka električna vozila koji je stupio na snagu 05. aprila 2024. godine, rok za registraciju i izdavanje nalepnica za laka električna vozila je do 15. juna 2024. godine.
Nakon kupovine lakog električnog vozila, neophodno je podneti zahtev za izdavanje nalepnice za lako električno vozilo Agenciji za bezbednost saobraćaja.
Šta je potrebno za izdavanje nalepnice?
Izdavanje nalepnica reguliše AMSS, a šta vam je sve potrebno od dokumentacije prilikom podnošenja zahteva, navedeno je u nastavku.
Podnosilac zahteva mora da popuni zahtev za fizička lica (obrazac 1) ili za pravna lica (obrazac 2) uz koji dostavlja odgovarajuću dokumentaciju predviđenu Pravilnikom o načinu izdavanja, vođenja evidencije, izgledu i načinu postavljanja nalepnice za laka električna vozila i to:
Tehnička dokumentacija za lako električno vozilo iz koje se mogu utvrditi marka lakog električnog vozila, trajna nominalna snaga elektromotora, najveća konstruktivna brzina i masa praznog vozila. Ova dokumentacija se po pravilu dobija prilikom kupovine trotineta; Fotokopiju lične karte ili očitanu ličnu kartu, odnosno dokaz o upisu u registar pravnih lica za pravna lica;
Popunjena i potpisana izjava (obrazac 3); Dokaz o uplaćenoj naknadi na ime izdavanja nalepnice;
Dokaz o plaćenoj republičkoj administrativnoj taksi prema tarifnom broju 1 u iznosu od 380,00 dinara prema sledećim instrukcijama:
Broj računa na koji se uplaćuje republička administrativna taksa za zahtev za izdavanje nalepnice za lako električno vozilo u iznosu od 380,00 dinara je:
840-29779845-18
Poziv na broj: 59-013
Svrha uplate: Republička administrativna taksa Primalac: Republika Srbija
Nalepnica će biti vidljiva u dnevnim i noćnim uslovima, samouništavajuća pri pokušaju uklanjanja, a predviđeno je da stoji na vidljivom mestu – u gornjem delu nepomičnog stuba upravljača lakog električnog vozila.
Imaoci lakog električnog vozila imaju rok za podnošenje zahteva za izdavanje nalepnice do 15. juna 2024. godine, a sa pravilima koja se odnose na vožnju moraju da se upoznaju čim pre jer je primena Zakona već počela.
Nalepnica je trajna, odnosno ne zahteva godišnje obnavljanje.
Gde se podnose zahtevi i cena izdavanja nalepnice?
Zahtev sa navedenom dokumentacijom možete podneti na nekoj od 150 lokacija širom Srbije. Prilikom podnošenja zahteva potrebno je dovesti lako električno vozilo, kako bi se izvršio pregled. Spisak lokacija je u priloženom dokumentu. Cena usluge izdavanja nalepnice za laka električna vozila iznosi 1.560,00 RSD, dok cena obrasca nalepnice iznosi 500,00 RSD.
Obaveštenje - Gašenje Arena Cloud servisa
Počev od 01.06.2024. Arena Cloud aplikacija koja Pretplatnicima omogućava gledanje Arena Sport i veliki broj drugih TV i radio kanala, kao i video klub, neće više biti deo A1 ponude za fizička i pravna lica. Stoga od 01.06.2024. aktivacija Arena Cloud Silver i Gold paketa i pružanje Arena Cloud usluge više neće biti dostupna novim Pretplatnicima.
Svim postojećim Pretplatnicima Arena Cloud servisa, odnosno Pretplatnicima koji su zaključno sa 31.05.2024. aktivirali Arena Cloud uslugu biće omogućeno korišćenje Arena Cloud servisa 30 dana od naplate pretplate, a najdalje do 30.06.2024.
Obaveštenje o izmeni Opštih uslova
Dana 07.05.2024. godine stupaju na snagu novi Opšti uslovi A1 Srbija d.o.o. Pretplatnici neće imati pravo na raskid Pretplatničkog ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, jer su izmene Opštih uslova posledica usaglašavanja poslovanja A1 Srbija sa novim zakonskim obavezama.
Za više detalja, preuzmite obaveštenje ovde.
Obaveštenje o uslovima korišćenja A1 Xplore Music by Deezer usluge uz postpaid tarifne pakete A1 Srbija doo Beograd
Počev od 01.03.2024. tarifni dodaci A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family neće više biti deo A1 ponude i stoga neće više biti dostupni za aktivaciju korisnicima usluga A1 Srbija doo Beograd.
Za korisnike koji su aktivirali postpaid tarifne pakete u koje je uključen A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifni dodatak do 29.02.2024., korišćenje tarifnog dodatka u okviru postpaid tarifnog paketa dostupno je 12 ili 24 meseca, od trenutka aktivacije A1 Xplore Music by Deezer Premium dodatka u skladu sa pretplatničkim ugovorom, a najduže do 28.2.2026.
Za sve nove korisnike koji od 01.03.2024. aktiviraju postpaid tarifne pakete Neo 24 Joy, Neo Neo, Neo Platinum i Neo Biz Platinum u koje je uključen A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifni dodatak 12 ili 24 meseca u skladu sa pretplatničkm ugovorom, skraćuje se mogući period za aktivaciju A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifnog dodatka kroz Moj A1 aplikaciju i web selfcare, sa 3 meseca na 1 mesec računajući od dana aktivacije tarifnog paketa Neo 24 Joy, Neo Neo, Neo Platinum i Neo Biz Platinum.
Obaveštenje o promeni cena tarifnih paketa za fizička lica A1 Srbija doo Beograd
Cene jednog dela naših usluga namenjenih pretplatnicima na tarifnim paketima za fizička lica biće korigovane. Ovu odluku donosimo kao krajnju meru usled intenzivnog inflatornog pritiska i povećanja svih troškova poslovanja.
- Nove cene mesečnih pretplata važiće od 1. aprila 2024. godine i biće više za 10% od trenutnih. Izmenjeni cenovnici nalaze se ovde.
- Za sve pretplatnike koji su zaključili ugovor od 1. decembra 2023. godine za NEO24, uslovi ostaju nepromenjeni.
- Pretplatnici koji nisu saglasni sa novom cenom, imaju pravo na raskid pretplatničkog Ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom zaključno sa 30. martom 2024. godine (u skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijama).
Više o promeni cena
Netflix je stigao u A1
Netflix platforma za gledanje filmova i serija dostupna je privatnim A1 postpaid korisnicima od 1. marta 2024. Uz NEO24 & Netflix tarifni paket korisnici dobijaju Netflix Standard do kraja 2024. godine. Pored toga, privatni korisnici uz bilo koju postpaid tarifu (osim Sigurica tarife) mogu aktivirati Netflix dodatke preko Moj A1 u svakom trenutku.
Više detalja na Netflix stranici
Preuzmite obaveštenje o obradi podataka o ličnosti - pružanje „Netflix“ usluge
Obaveštenje o povlačenju A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family višekratnih tarifnih dodataka iz ponude A1 Srbija doo Beograd
Počev od 01.03.2024. višekratni tarifni dodaci A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family neće više biti deo A1 ponude i stoga neće više biti dostupni za aktivaciju privatnim i poslovnim korisnicima usluga A1 Srbija doo Beograd.
Svim postojećim korisnicima A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family višekratnih tarifnih dodataka, odnosno korisnicima koji zaključno sa 29.02.2024. aktiviraju neki od ovih tarifnih dodataka (uključujući i korisnike koji koriste navedene tarifne dodatke bez naplate pretplate tokom promo perioda od 30, odnosno 90 dana nakon prve aktivacije dodatka) biće omogućeno dalje korišćenje A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family usluge sve dok ne otkažu dodatak, a najkasnije još 24 meseca računajući od 29.02.2024, tj. najkasnije do 28.02.2026, kada će definitivno biti prekinuto pružanje Deezer usluge svim korisnicima A1 Srbija doo Beograd. Ukoliko korisnik otkaže korišćenje A1 Xplore Music by Deezer Premium ili A1 Xplore Music by Deezer Family dodatka pre 28.02.2026, ponovna aktivacija dodataka neće biti moguća.
Obaveštenje - Osobama s invaliditetom lakši pristup i efikasnija usluga na prodajnim mestima A1 Srbija
U nameri da osobama s invaliditetom omogući lakši pristup prodajnim mestima i efikasniju i udobniju uslugu, kompanija A1 Srbija implementirala je Inclusio sistem u poslovnicama širom Srbije.
Pomoću ove inovativne aplikacije korisnici mogu da najave svoj dolazak zaposlenima na prodajnom mestu i vrstu asistencije koja im je potrebna. Zaposleni, koji su prošli odgovarajuću obuku, će ih sačekati ispred i pobrinuti se da budu prioritetno usluženi.
„Inclusio je inovacija sa globalnim potencijalom, a ponosni smo na činjenicu što je, zahvaljujući kompanijama kao što je A1, ovakav servis prvo postao dostupan u našoj zemlji. Sledeći korak je tržište Evropske unije, u misiji da se osobma sa invaliditetom olakša svakodnevica i omogući da potrebnu pomoć dobiju bez prethodnih fizičkih i komunikacionih barijera.“ – izjavio je Bojan Martinović, osnivač i direktor Inclusio.
Ovaj korak dolazi posle uspešno sprovedenog pilot projekta čiji je cilj unapređenje iskustva osoba sa invaliditetom u pristupu prodajnim mestima i obavljanju svakodnevnih zadataka.
„Naša misija je da kontinuirano radimo na unapređenju naših servisa kako bismo omogućili svim korisnicima, bez izuzetka, uslugu na najvišem nivou. Uvođenje Inclusio sistema je korak napred u ostvarivanju toga, i ujedno potvrda naše dugoročne posvećenosti inkluziji i društveno odgovornom poslovanju“ – izjavila je Branka Pudrlja Durbaba, glavna direktorka za prodaju i zadovoljstvo korisnika A1 Srbija.
Obaveštenje - Gašenje Hopster servisa
Od 29.02.2024. Hopster servis više neće biti deo A1 ponude. Svim korisnicima koji imaju aktiviran Hopster dodatak na broju isti će biti deaktiviran 29.2.2024.
Obaveštenje - Upozoravamo na SMS prevaru
Poslednjih nedelja primetili smo pojačan broj SMS prevara (smishing) koje obaveštavaju o prispeću navodne pošiljke i pozivaju građane da ostave lične podatke. Savetujemo ti da ne otvaraš link iz SMS-a i ne ostavljaš svoje lične podatke, da ne bi došlo do zloupotrebe i ugrožavanja tvoje privatnosti.
Kada se susretneš sa porukom za koju sumnjaš da je smishishing, obrati pažnju na sledeće stvari:
- - Lažno predstavljanje - na prvi pogled prepoznaješ brend ili organizaciju, ali pogledaj bolje - razlika često bude jedno slovo ili znak.
- - Čuvaj se hitnosti - komunikacija često ima urgentan ton i poziva na brzu reakciju, nemoj kliknuti impulsivno
- - Link koji vodi na nebezbedan sajt - je često deo mamca, i pozvaće te da posetiš web lokaciju na kojoj će se tražiti tvoji podaci. Ne ostavljaj ih
- - Gramatički neispravna poruka - puno gramatičkih grešaka, pogrešni padeži i slično treba odmah da te navedu na sumnju.
- - Ukoliko na telefonu u SMS aplikaciji imaš opciju za prijavu poruke (Report this message) savetujemo da to uradiš kao i da blokiraš broj sa kog je poruka poslata (block this number).
Da saznaš još više o digitalnoj bezbednosti, poseti Kutak za bezbedan net.
Obaveštenje - novi Pravilnik o Registru Ne zovi
Dana 05.01.2024. godine je stupio na snagu Pravilnik o registru potrošača koji ne žele primati pozive i/ili poruke u okviru promocije i/ili prodaje telefonom (Registar NE ZOVI). Korisnici A1 Srbija mogu izvršiti upis u Registar NE ZOVI na prodajnim mestima A1 Srbija, popunjavanjem zahteva na propisanom obrascu.
Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti – Registar potrošača koji ne žele primati pozive i/ili poruke u okviru promocije i/ili prodaje telefonom - Registar „NE ZOVI“
Obrazac Registar NE ZOVI
Obaveštenje - novo pozicioniranje osnovnih TV kanala javnog medijskog servisa
A1 Srbija, postupajući u skladu sa obavezama utvrđenim novim Zakonom o elektronskim medijima, izvršio je novo pozicioniranje osnovnih TV kanala javnog medijskog servisa. S tim u vezi, kao i do sada, na prvoj i drugoj poziciji nalaze se kanali RTS1 i RTS2, dok će od 26. decembra 2023. godine na trećoj i četvrtoj poziciji kanali biti RTV1 i RTV2, a na petoj poziciji će se nalaziti kanal PRVA TV. Hvala na razumevanju.
Novi A1 Cenovnik usluga
Novi A1 Cenovnik usluga stupa na snagu 15. decembra 2023. godine na osnovu kojih će korisnici A1 Srbija mreže moći da koriste veće količine prenosa podataka iz nacionalnih tarifa i dodataka za vreme boravka u regionu Zapadnog Balkana. Izmene su napravljene u skladu sa pravilima koji regulišu RLAH (Roam Like at Home) model potrošnje. Za detaljnije informacije posetite stranu a1.rs/o-a1/dodatne_informacije/cenovnici_i_opsti_uslovi.
Planirani radovi na sistemu
Od 28. oktobra spovode se radovi na održavanju sistema u toku kojih će određeni servisi privremeno ili povremeno biti nedostupni.
Važno je da znaš da će tokom radova normalno raditi internet saobraćaj, odlazni i dolazni pozivi, kao i slanje i primanje SMS poruka.
Šta nije dostupno POSTPAID korisnicima?
U toku radova privremeno mogu biti nedostupne sledeće usluge:
- - Moj A1 aplikacija
- - Provera stanja
- - Aktivacija dodataka
- - Plaćanje računa na A1 prodajnim mestima i putem A1 veb-sajta
- - Reaktivacija broja
- - Online prodavnica
- - Prenos broja u A1 mrežu
U toku radova račune možeš da plaćaš u pošti ili banci, a naši savetnici na prodajnim mestima dostupni su ti sve vreme za bilo koju vrstu podrške.
Šta nije dostupno PREPAID korisnicima?
U toku radova privremeno mogu biti nedostupne sledeće usluge:
- - Moj A1 aplikacija
- - Dopuna kredita
- - Obnova i aktivacija mesečnih planova i dodataka
- - Provera stanja
- - SOS kredit
- - Aktivacija novog Prepaid broja
Ako imas kredit, aktivan Mesečni plan ili dodatak, možeš normalno da koristiš internet saobraćaj, minute i poruke.
Online prodavnica je privremeno zatvorena
Za vreme radova, online kupovina na A1 veb-sajtu nije dostupna.
Plaćanje parkinga i gradskog prevoza
Plaćanje parkinga putem SMS poruke neće biti dostupno 30.10. u periodu od ponoći do 7 ujutru.
U istom intervalu neće biti dostupna ni SMS kupovina Beograd Plus karata za gradski prevoz.
Dopuna obaveštenja:
Plaćanje parkinga i gradskog prevoza je ponovo dostupno od 9 časova.
Očekivano vreme završetka radova je 31.oktobar.
A1 Srbija počinje izgradnju svoje optičke infrastrukture kako bi korisnicima pružila i fiksne usluge
Posle 16 godina poslovanja u Srbiji, investiranja u mobilnu mrežu i optičku infrastrukturu za povezivanje baznih stanica, kompanija A1 Srbija ubrzava izgradnju vlastite optičke mreže sa ciljem da korisnicima od 2024. pruži i fiksne servise i usluge.
Kao kompanija koja je posvećena razvoju i implementaciji tehnologija najnovije generacije, A1 Srbija ulazi u program izgradnje lokalne vlastite optičke mreže u FTTH (Fiber to the Home) arhitekturi. Pripremni radovi na terenu, kao i akvizicija i pribavljanje potrebnih saglasnosti stanovništva počinju tokom leta, pretežno u Beogradu, Kragujevcu i Nišu. Prvim korisnicima fiksni servisi i usluge kroz ovu dodatnu opciju biće dostupni od 2024.
Od dolaska A1 brenda na domaće tržište, kompanija sprovodi pojačana ulaganja u kvalitet i razvoj infrastrukture. Pored izgrađenih preko 300km sopstvene optičke mreže, A1 Srbija je nedavno postao vlasnik preko 850 km telekomunikacionih cevi za polaganje optičkog kabla, zahvaljujući ugovoru sa kompanijom Conexio. Na ovaj način, A1 ima značajnu optičku infrastrukturu za povezivanje sopstvenih elemenata mreže, za međunarodno povezivanje sa ostalim članicama A1 Grupe, kao i sa drugim operatorima.
”Optičke i mobilne mreže nove generacije, poput 5G za koji je A1 Srbija potpuno spreman i željno očekuje aukciju, treba da podrže mnoge savremene trendove koji su tu ili dolaze velikom brzinom, ali i rastuće potrebe naših korisnika i tržišta. Sve su intenzivniji digitalizacija i automatizacija, razvijaju se novi internet servisi i usluge zahvaljujući povezivanju uređaja. Očekuje se sve veće integrisanje ovih mreža što otvara mogućnosti za nove načine pružanja usluga, nove aplikacije i partnerstva” – poručuju iz A1 Srbija.
Obaveštenje - Gašenje usluge Važan broj
Od 01.08.2023 usluga Važan broj više neće biti deo A1 ponude. Svim korisnicima koji je trenutno imaju na broju ista će biti deaktivirana 01.08.2023. Besplatan dodatak Važan broj je podrazumevao:
- Besplatne minute u A1 mreži u nacionalnom saobraćaju između dva povezana broja;
- Besplatne poruke u A1 mreži u nacionalnom saobraćaju između dva povezana broja.
Obaveštenje - Od oktobra niže cene internet saobraćaja u romingu između Zapadnog Balkana i EU
A1 Srbija i 37 telekomunikacionih operatora iz Evropske unije i Zapadnog Balkana učinili su cene usluge internet saobraćaja pristupačnijim za građane i preduzeća oba regiona. Operatori su dogovorili maksimalne nivoe maloprodajnih cena za period od oktobra 2023. do 2028. godine, tako da će maksimalna cena za 1 gigabajt (GB) prenosa podataka u romingu iznositi 18 evra od 1. oktobra 2023. godine, 14 evra od 2026. godine i 9 evra od 2028. godine. Operatori su se obavezali da korisnicima omoguće ponudu ili paket koji će odgovarati ovim uslovima u pomenutom periodu.
Kao kompanija koja je posvećena stvaranju uslova da građani i privreda imaju dobrobit od znatno nižih naknada za data (internet) saobraćaj u romingu, A1 Srbija je za svoje korisnike već omogućila cene koje su, u zavisnosti od roming dodatka, odnosno tarifnog paketa - i niže od dogovorenih. Namera je da se usluga prenosa podataka krajnjim korisnicima obezbedi po pristupačnijoj ceni čime bi se dodatno učvrstile međusobne veze Zapadnog Balkana i EU, i podstakle poslovne, kulturne, turističke i saradnje u drugim oblastima.
Dogovor koji su postigli operatori dolazi posle potpisivanja u Tirani Deklaracije o smanjenju cena internet saobraćaja za korisnike zemalja EU i zemalja regiona Zapadnog Balkana. Ova Deklaracija je rezultat angažovanja telekomunikacionih operatora Evropske unije i regiona Zapadnog Balkana uz podršku Saveta za regionalnu saradnju (RCC) i Evropske komisije Saveta Evrope. Pozivaju se svi telekomunikacioni operatori, koji do sada nisu uzeli učešće, da se pridruže inicijativi.
Obaveštenje - Lažna nagradna igra!
A1 Srbija u ovom trenutku ne organizuje nijednu nagradnu aktivaciju i ne stoji iza nagradne igre koja ovih dana kruži internetom i društvenim mrežama. Zbog toga apelujemo na korisnike da ne popunjavaju ovu i slične ankete, kako njihovi lični podaci ne bi bili zloupotrebljeni i kako ne bi ugrozili svoju privatnost. Sve nagradne aktivacije koje naša kompanija bude organizovala ubuduće, naći će se na zvaničnoj adresi.
Obaveštenje o promeni cene usluge A1 Xplore Music by Deezer od 1.3.2023.
Od 1.3.2023. godine stupa na snagu povećanje cene A1 Xplore Music by Deezer višekratnih dodataka. Nova cena u iznosu od 539 dinara mesečno za A1 Xplore Music by Deezer Premium i 879 dinara mesečno za A1 Xplore Music by Deezer Family primenjivaće se za sve nove korisnike koji nakon 1.3.2023. godine aktiviraju navedene Deezer dodatke, kao i za sve korisnike kojima se period bez naplate Deezer usluge uz tarifni paket završava nakon 1.3.2023. godine.
Korisnicima koji pre 1.3.2023. godine aktiviraju A1 Xplore Music by Deezer Premium ili A1 Xplore Music by Deezer Family višekratni dodatak, isti će nastaviti da se naplaćuje svakog meseca po nepromenjenoj ceni od 499 dinara za Deezer Premium, odnosno 799 dinara za Deezer Family, sve dok ne deaktiviraju dodatak, što mogu učiniti u svakom trenutku u skladu sa odredbama Opštih uslova. Ukoliko Pretplatnik želi da nastavi korišćenje Deezer usluge nakon deaktivacije, potrebno je da ponovo aktivira uslugu po ceni iz važećeg cenovnika. Za svaku narednu aktivaciju Deezer usluge naplaćuje se mesečna pretplata za korišćenje Deezer usluge po važećem A1 cenovniku što počev od 1.3.2023. iznosi 539 dinara mesečno za A1 Xplore Music by Deezer Premium dodatak i 879 dinara mesečno za A1 Xplore Music by Deezer Family dodatak, sve do deaktivacije Deezer usluge. U slučaju deaktivacije Deezer usluge pre isteka obračunskog ciklusa, mesečna pretplata za korišćenje usluge u tom obračunskom ciklusu će biti obračunata srazmerno broju dana tokom kojih je Pretplatnik koristio Deezer uslugu.
Obaveštenje
Od 26. februara 2023. u ponudi A1 više neće biti dostupni sledeći tarifni portfoliji:
- Za korisnike fizička lica (privatni korisnici):
NOVA tarife (2015), NEO i KLASIK tarife (2017), KLASIK i NEO tarife (2019), Kućni Net (2016), KućniNet (2018), Vip Online (2013) i Vip Online (2016), (u daljem tekstu označeno kao: ,,Stari tarifni paketi”).
- Za korisnike pravna lica (poslovne korisnike):
NOVA tarife (2015), NEO i KLASIK tarife (2017), KLASIK i NEO tarife (2019), BizPartner Zauvek (2013), Vip Biz (2014), Kućni Net (2016) i KućniNet (2018), (u daljem tekstu označeno kao: ,,Stari tarifni paketi").
U skladu sa navedenim, počevši od 26. 2. 2023, obustavlja se tarifiranje usluga prema Starim tarifnim paketima, a primenjivaće se tarifiranje prema tarifnim paketima iz aktuelne A1 ponude:
- U periodu od 26. februara 2023. do 1. maja 2023. godine po isteku obračunskog ciklusa, svi pretplatnici koji koriste Stare tarifne pakete će biti preusmereni na aktuelni tarifni portfolio i SMS porukom će biti obavešteni o tačnom datumu promene tarife 30 dana ranije.
- Način preusmeravanja na aktuelni tarifni portfolio je naveden na sledećem linku:
Spisak tarifa koje prestaju da se primenjuju od 26.02.2023.
U slučaju da je ugovorna obaveza istekla, pretplatnik ima pravo da osim tarifnog paketa na koji je preusmeren odabere i bilo koji drugi tarifni paket iz aktuelne A1 ponude, koji više odgovara potrebama.
Ukoliko u roku od 30 dana od dobijanja obaveštenja pretplatnik ne obavesti A1 o tome da se ne slaže sa izmenom tarifnog paketa i da želi raskid ugovora, smatraće se da je pretplatnik saglasan sa izmenom tarifnog paketa i nastavkom ugovornog odnosa.
Pregled Novih tarifnih paketa dostupan je na sledećim linkovima:
Obaveštenje
Obaveštenje
Govorna pošta - Prestanak rada usluge
Korisnicima je takođe na raspolaganju i opcija preusmerenja poziva na drugi telefonski broj.
Obaveštenje
Obaveštenje o promeni tarifnih paketa
Od 01. oktobra 2021. prestajemo da primenjujemo sledeće tarifne pakete:
- od 01. oktobra 2021. godine po isteku obračunskog ciklusa, svi pretplatnici koji koriste Stare tarifne pakete će biti preusmereni na aktuelni tarifni portfolio uz popust od 200 RSD u prvih 12 meseci.
- način preusmeravanja na aktuelni tarifni portfolio je naveden niže u tabeli:
Klasik NEO NEO NEOSigurica
Obaveštenje
Promene u parametrima elektronske pošte
Potrebno je da korisnici koji koriste outgoing SMTP port 25 izvrše izmenu u podešavanjima kako bi im e-mail komunikacija nesmetano funkcionisala. Promenom broja porta u svom programu za elektronsku poštu sa 25 na port 587 ili 465 poteškoća sa slanjem e-mail pošte će biti otklonjena.
Uputstvo za jednostavnu izmenu konfiguracije se nalazi na sledećem linku.
Obaveštenje
Obaveštenje
A1 je stigao!