Saopštenje A1 Srbija povodom uznemiravanja zaposlene
A1 Srbija podstiče profesionalno postupanje naših zaposlenih i pridržavanje svih, kako internih pravila i propisa, tako i propisa Republike Srbije. Svaki ugovor i transakcija na našim prodajnim mestima realizuju se isključivo u skladu sa zakonom i internim procedurama koje imaju za cilj zaštitu korisnika i sigurnost svih učesnika u procesu.
Od nedelje, 23. marta, naša koleginica je od strane potencijalnog korisnika izložena javnom pritisku na društvenim mrežama zbog odluke da ne omogući pružanje usluge – a sve u skladu sa internim procedurama. Kao kompanija koja zagovara odgovorno ponašanje na internetu najoštrije osuđujemo zloupotrebu društvenih mreža za širenje nepotpunih informacija i uznemiravanje pojedinaca.
Svaki korisnik koji ima primedbu može da nam se obrati zvaničnim putem, kako bismo još jednom proverili sve okolnosti i dali adekvatan odgovor i ponudili rešenje. Otvoreni smo za konstruktivan dijalog, ali nećemo tolerisati neosnovane napade i uznemiravanje.
Ukoliko se ovakve aktivnosti nastave, bićemo prinuđeni da iskoristimo sve dostupne mehanizme kako bismo zaštitili našu zaposlenu.
Odgovorno ponašanje na internetu i digitalna kultura su vrednosti koje kao kompanija aktivno promovišemo kroz našu platformu #BoljiOnline. U vremenu kada se digitalni prostor sve češće zloupotrebljava, važno je da svi zajedno radimo na stvaranju bezbednog i pozitivnog okruženja.