Kako proveriti trenutno stanje na A1 računu?
Ukoliko ste A1 biznis korisnik, stanje na računu i preostali sadržaj iz paketa u tekućem obračunskom periodu možete proveriti na nekoliko načina.
Saznaj višeUređaji
Biznis internet
Poslovna rešenja
Roming i međunarodni saobraćaj
Poslovni korisnici mogu kontaktirati A1 putem e-maila, online forme na A1 veb sajtu, pozivom Korisničkog servisa ili dodeljenog predstavnika prodaje.
Saznaj višeUkoliko je vašem uređaju iz A1 ponude potreban servis, javite se dodeljenom predstavniku prodaje A1 ili dođite na A1 prodajno mesto.
Saznaj višeCene mobilnih usluga znatno su više u romingu, nego kada ste kod kuće. Zato smo pripremili korisne savete, kako da izbegnete visoke račune dok ste u romingu.
Saznaj višeIzaberite kategoriju kojoj vaša firma pripada i pogledajte koja dokumentacija vam je potrebna za zasnivanje ugovora sa A1.
Saznaj više
Ukoliko ste A1 biznis korisnik, stanje na računu i preostali sadržaj iz paketa u tekućem obračunskom periodu možete proveriti na nekoliko načina.
Saznaj višeA1 je omogućio svojim korisnicima da vrše prenos vlasništva A1 brojeva sa fizičkog na pravno lice, sa pravnog na drugo pravno lice i sa pravnog na fizičko lice.
Potrebnu dokumentaciju nam možete dostaviti e-mailom, A1 predstavniku prodaje ili na A1 prodajnom mestu.
Saznaj višeDa biste svoje zahteve realizovali na brži i jednostavniji način, potrebno je da nam dostavite potpisano ovlašćenje za izmenu usluga po ugovoru.
Saznaj višeListing predstavlja detaljan spisak svih mobilnih usluga koje su korišćene u okviru jednog obračunskog perioda.
Saznaj višeStanje na svom računu možete proveriti slanjem besplatne poruke ili pozivanjem kratkog koda, zavisno od toga da li proveravate stanje u nacionalnom saobraćaju ili iz rominga.
Saznaj višeMoj A1 Biz portal vam omogućava da u svakom trenutku, brzo i jednostavno, upravljate svojim brojevima i računima u A1.