Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close
Close modal
Close
SR
EN
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

Šta da radim kada je mom uređaju iz A1 ponude potreban servis?

Ukoliko je vašem uređaju iz A1 ponude potreban servis, potrebno je da nam dostavite svoj uređaj i zato je najbolje

 

  • da se javite dodeljenom predstavniku prodaje A1 ili
  • pozovete Korisniči serviss na 0601230.

 

Uređaj dostavljamo ovlašćenom servisnom centru, gde će biti obavljena dijagnostika.

 

  • Ako je uređaj u roku saobraznosti i do kvara je došlo usled njegovog redovnog i standardnog korišćenja, popravka je besplatna.
  • Ako servisni centar utvrdi da kvar nije pokriven saobraznošću, kontaktiraćemo vas i obavestiti o ceni popravke.

 

Obezbedićemo vam zamenski uređaj u zavisnosti od raspoloživosti na prodajnom mestu i USB modem, ako je reč o laptop računaru.

Ukoliko je reklamacija usvojena, zakonom predviđen rok za popravku je 30 dana.

 

 

Status servisa

 

Dok je uređaj u servisu, možete koristiti besplatnu aplikaciju Status servisa uz koju ćete, u bilo kom trenutku moći da proverite kako napreduje popravka. Za proveru statusa popravke, potrebno je da unesete:

  • IMEI broj uređaja

 

IMEI broj uređaja iz A1 ponude je napisan na kutiji uređaja, saobraznom listu, korisničkom ugovoru i ispod baterije (u slučaju da uređaj nema integrisanu bateriju). IMEI broj mobilnog telefona možete da saznate pozivom kratkog koda *#06#.

 

Preporučujemo da napravite kopiju svih podataka i na taj način ih sačuvate za dalju upotrebu, jer će tokom servisa biti neophodno da se podaci sa uređaja izbrišu. Neophodno je da uklonite sve lozinke na samom uređaju, kako bi serviser mogao da dijagnostikuje kvar, jer će u suprotnom, uređaj biti vraćen neservisiran.