Svi A1 kratki kodovi na jednom mestu
Putem A1 kratkih kodova možete da proverite stanje na računu, aktivirate ili deaktivirate A1 govornu poštu, automatski podesite GPRS ili MMS.
Saznaj višeKako mogu da kontaktiram A1?
Poslovni korisnici mogu kontaktirati A1 putem e-maila, online forme na A1 veb sajtu, pozivom Korisničkog servisa ili dodeljenog predstavnika prodaje.
Saznaj višeŠta su usluge sa dodatom vrednošću (VAS servisi)?
Usluge sa dodatom vrednošću (VAS servisi) podrazumevaju usluge trećih lica - VAS provajdera, a ne A1 kao operatora. Mogu da obuhvataju usluge: plaćanja parkinga, glasanja SMS-om, doniranja novca, učestvovanja u nagradnim igrama, obaveštenja banaka, preuzimanja multimedijalnog sadržaja i slično.
Saznaj višeŠta je ovlašćenje za izmenu usluga po ugovoru?
Da biste svoje zahteve realizovali na brži i jednostavniji način, potrebno je da nam dostavite potpisano ovlašćenje za izmenu usluga po ugovoru. Na taj način će biti ubrzana aktivacija ili deaktivacija usluga i drugih promena, jer ćete moći da ih realizujete putem e-maila ili pozivom Korisničkog servisa.
Saznaj višeKako mogu da zamenim A1 SIM karticu?
Zamena A1 SIM kartice je potrebna ukoliko je kartica fizički oštećena, ukradena, izgubljena, prestala da radi. Zastupnik ili ovlašćena osoba može doći na bilo koje A1 prodajno mesto ili kontaktirati dodeljenog predstavnika prodaje A1.
Saznaj višeŠta da radim kada mi A1 račun nije proknjižen?
Ukoliko ste račun uplatili sa pogrešnim pozivom na broj ili želite da u što kraćem roku reaktivirate broj koji je suspendovan, dokaz o uplati računa možete poslati na e-mail uplate.poslovnikorisnici@A1.rs.
Saznaj više