Kako proveriti trenutno stanje na A1 računu?
Ukoliko ste A1 biznis korisnik, stanje na računu i preostali sadržaj iz paketa u tekućem obračunskom periodu možete proveriti na nekoliko načina:
• Ukoliko se nalazite u Srbiji, stanje na računu možete proveriti:
• Ukoliko ste u inostranstvu, procenu orijentacione potrošnje možete pratiti na jedan od sledećih načina:
*Konekcija zahteva korišćenje sadržaja iz dodatka ili naplatu van paketa.
**Poziv i poruka će biti naplaćeni u skladu sa važećim cenovnikom za korišćenje usluge u romingu.
Roming potrošnja se prikazuje tek nakon što inostrani operator, čija se mreža koristi, prosledi informaciju o ostvarenom saobraćaju. U zavisnosti od zemlje i operatora, informacija o potrošnji može da kasni minimum 24 sata, i prikaže se tek na narednom računu.
Važno je da upravljate svojom potrošnjom i da redovno proveravate trenutno stanje računa.