Close
Close modal
Close

Svi A1 kratki kodovi na jednom mestu

Putem A1 kratkih kodova možete da proverite stanje na računu, aktivirate ili deaktivirate A1 govornu poštu, automatski podesite GPRS ili MMS.

Saznaj više Saznaj vise

Kako mogu da kontaktiram A1?

Poslovni korisnici mogu kontaktirati A1 putem e-maila, online forme na A1 veb sajtu, pozivom Korisničkog servisa ili dodeljenog predstavnika prodaje.

Saznaj više Saznaj vise

Šta je A1 govorna pošta i kako se koristi?

A1 govorna pošta je vaša lična automatska sekretarica koja je tu kada ne možete da se javite. Ukoliko je vaš mobilni telefon isključen, razgovarate ili niste u mogućnosti da prihvatite dolazni poziv, uključiće se govorna pošta kako bi osoba koja poziva mogla da ostavi poruku. Odmah potom, dobićete SMS i moći ćete da preslušate poruku kada vama odgovara.

Saznaj više Saznaj vise

Šta su usluge sa dodatom vrednošću (VAS servisi)?

Usluge sa dodatom vrednošću (VAS servisi) podrazumevaju usluge trećih lica - VAS provajdera, a ne A1 kao operatora. Mogu da obuhvataju usluge: plaćanja parkinga, glasanja SMS-om, doniranja novca, učestvovanja u nagradnim igrama, obaveštenja banaka, preuzimanja multimedijalnog sadržaja i slično.

Saznaj više Saznaj vise

Šta je ovlašćenje za izmenu usluga po ugovoru?

Da biste svoje zahteve realizovali na brži i jednostavniji način, potrebno je da nam dostavite potpisano ovlašćenje za izmenu usluga po ugovoru. Na taj način će biti ubrzana aktivacija ili deaktivacija usluga i drugih promena, jer ćete moći da ih realizujete putem e-maila ili pozivom Korisničkog servisa.

Saznaj više Saznaj vise