Close
Close modal
Close
Shopping cart
Započni kupovinu
Postpaid

Kako da proverim trenutno stanje na A1 postpaid računu?

Proveru stanja na svom računu možeš obaviti putem aplikacije Moj A1 ili slanjem besplatne poruke.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Šta je obračunski period?

Obračunski period je vremenski interval od mesec dana u okviru kojeg imaš mogućnost korišćenja A1 usluga.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Šta da radim kada nisam u mogućnosti da platim račun na vreme?

Ukoliko nisi u mogućnosti da platiš račun u predviđenom roku, A1 ti omogućava da odložiš rok za plaćanje računa. Zahtev za odlaganje možeš podneti putem Moj A1 aplikacije, slanjem besplatne poruke ili pouzivom govornog automata.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Kada mogu najbrže da uključim broj nakon što platim račun?

Ukoliko platiš svoj postpaid račun putem A1 Online plaćanja ili u A1 centru ili prodajnom mestu, usluge će ti biti omogućene odmah. Ukoliko uplatiš račun u banci, pošti ili koristeći online plaćanje, potrebno je da nas obavestiš o uplati pozivom govornog automata ili slanjem e-maila i usluga će ti biti omogućena.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Kada mogu najranije da obnovim A1 postpaid ugovor?

Ukoliko si korisnik postpaid tarifa za pivatne korisnike, ugovor možeš da obnoviš najranije tri meseca pre isteka aktuelne ugovorne obaveze bez naknade, odnosno šest meseci pre isteka ugovorne obaveze uz plaćanje naknade za prevremenu obnovu.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Kada mi ističe ugovorna obaveza?

Kada ti ističe ugovorna obaveza zavisi od toga da li koristiš A1 karticu sa ili bez ugovorne obaveze sa ili bez telefona, kao i to da li prvi put potpisuješ ili obnavljaš ugovor. 

Saznaj više Saznaj vise