Postpaid račun i plaćanje - detaljno
Nakon izrade računa, informacije o iznosu i podacima za plaćanje stići će ti putem SMS poruke. Ukoliko imaš više brojeva na istom računu, SMS poruka će obuhvatiti zaduženja za sve pretplatničke brojeve. U SMS poruci naći će se i link ka elektronskom računu u PDF formatu.
Saznaj višeKako da proverim trenutno stanje na A1 postpaid računu?
Proveru stanja na svom računu možeš obaviti putem aplikacije Moj A1 ili slanjem besplatne poruke.
Saznaj višeKako mogu videti listing za obračunski period?
Listing predstavlja detaljan spisak svih mobilnih usluga koje su korišćene u okviru jednog obračunskog perioda.
Saznaj višeKada mogu najbrže da uključim broj nakon što platim račun?
Plati svoj postpaid račun putem Moj A1 aplikacije, A1 Online plaćanja ili na A1 prodajnom mestu i usluge će ti biti omogućene odmah.
Saznaj višeKada mogu najranije da obnovim ugovor?
Ukoliko si korisnik postpaid tarife, ugovor možeš da obnoviš u kalendarskom mesecu kada ističe tvoja aktuelna ugovorna obaveza.
Saznaj višeŠta je obračunski period?
Obračunski period je vremenski interval od mesec dana u okviru kojeg možeš da koristiš A1 usluge.
Saznaj više