Da li dobijam opremu za korišćenje?
Da, dobijaš opremu za korišćenje koju je potrebno da vratiš ukoliko dođe do raskida ugovorne obaveze.
Saznaj višeDa li mogu da menjam paket dok traje ugovorna obaveza?
Da, u toku ugovorne obaveze možeš da promeniš paket. Promena je moguća isključivo sa niže na višu tarifu.
Saznaj višeDa li mogu da prekinem da koristim usluge A1 OptičkogNeta-a pre nego što mi istekne ugovorna obaveza?
Moguće je ali je važno da znaš da je u tom slučaju potrebno da platiš određenu naknadu za prevremeni raskid ugovorne obaveze. Visina naknade zavisi od broja meseci koji su ti ostali do isteka ugovora.
Saznaj višeSelim se, da li mogu da ponesem internet priključak?
Da, možeš da preneseš internet priključak ukoliko postoji infrastruktura za A1 OptičkiNet na novoj lokaciji.
Saznaj višeDa li mogu da uzmem A1 OptičkiNet ako sam podstanar?
Možeš da uzmeš A1 OptičkiNet ukoliko si podstanar. Potrebno je samo da imaš usmenu saglasnost vlasnika stana i da može da se uspostavi A1 optički internet.
Saznaj višeŠta se dešava kada ugovorna obaveza istekne?
Nakon isteka ugovorne obaveze i dalje možeš da nastaviš da koristiš A1 OptičkiNet, ali po punoj ceni tarife. Naša preporuka je da obnoviš ugovor i na taj način osiguraš fiksnu cenu mesečne pretplate naredna 24 meseca.
Saznaj više