Šta su usluge sa dodatom vrednošću (VAS servisi)?
Usluge sa dodatom vrednošću (VAS servisi) podrazumevaju usluge trećih lica - VAS provajdera, a ne A1 kao operatora. Mogu da obuhvataju usluge: plaćanja parkinga, glasanja SMS-om, doniranja novca, učestvovanja u nagradnim igrama, obaveštenja banaka, preuzimanja multimedijalnog sadržaja i slično.
Saznaj višeKoji je broj A1 Korisničkog servisa?
Za privatne korisnike broj A1 Korisničkog servisa je 060 1234, dok nas poslovni korisnici mogu kontaktirati na 060 1230.
Saznaj višeKako upućujem poziv hitnim službama?
Korisnici A1 Srbija mogu besplatno da pozivaju brojeve sledećih hitnih službi.
Saznaj višeŠta je govorni automat A1 Korisničkog servisa i koji je njegov broj?
Govorni automat je usluga uz koju možeš da dobiješ informacije, rešiš nedoumicu ili aktiviraš određenu uslugu samostalno, bez razgovora sa agentom Korisničkog servisa.
Saznaj višeKako da platim A1 račun putem trajnog naloga?
Podnesi zahtev za trajni nalog u banci u kojoj imaš tekući račun i prepusti svojoj banci da brine da tvoji A1 postpaid račun bude plaćen na vreme.
Saznaj višeŠta je usluga Pozovi me?
Pošalji besplatnu poruku prijatelju da te pozove, u situacijama kada sa svog broja ne možeš da ga pozoveš niti da pošalješ poruku. Usluga je dostupna svim postpaid, prepaid i Sugurica korisnicima.
Saznaj više