SIM telefonska/internet kartica mi je ukradena/izgubljena. Šta da radim?
U slučaju kada izgubiš ili ti je ukradena SIM telefonska ili internet kartica, odmah pozovi Korisnički servis na 060 1234 za privatne korisnike ili na 060 1230 za poslovne korisnike.
Saznaj višeKad mi ističe SIM telefonska odnosno internet kartica?
Ukoliko ne uplatiš dopunu 13 meseci u odnosu na datum kada je tvoja prepaid SIM telefonska/internet kartica aktivirana, tvoj prepaid broj će biti trajno ugašen.
Saznaj višeŠta je korisnička lozinka i kako mogu da je promenim?
Korisnička lozinka je broj od četiri do osam cifara koji biraš prilikom potpisivanja ugovora i napisana je na tvom primerku ugovora, a možeš I da je promeniš slanjem poruke.
Saznaj višeKako da promenim parametre eletronske pošte?
Ukoliko na klijentskim platformama za razmenu elektronske pošte kao što su Microsoft Outlook ili Mozilla Thunderbird, ne koristiš odgovarajući port u podešavanjima za slanje i dobijaš informaciju da slanje e-maila nije bilo uspešno, potrebno je da promeniš parametre za slanje elektronske pošte.
Saznaj više