Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close modal
Close
Close
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

SIM telefonska/internet kartica mi je ukradena/izgubljena. Šta da radim?

U slučaju kada izgubiš ili ti je ukradena SIM telefonska ili internet kartica, pozovi Korisnički servis.


  • Ako si privatni korisnik, odmah pozovi 060 1234 i izaberi opciju razgovor sa agentom i agent će blokirati izgubljenu karticu.
  • Ako si poslovni korisnik, odmah pozovi 060 1230 i izaberi opciju razgovor sa agentom i agent će blokirati izgubljenu karticu.

 

 

Novi SIM, koji će imati isti broj kao i prethodni, možeš preuzeti u A1 centru ili prodajnom mestu.


  • Za privatnu postpaid karticu, novu karticu može da zahteva isključivo potpisnik ugovora uz važeću ličnu kartu.
  • Ako koristiš registrovanu prepaid karticu, zamenu SIM kartice može da zahteva isključivo vlasnik kartice uz važeću ličnu kartu.
  • Ukoliko imaš neregistrovanu prepaid karticu, pre zamene, neophodno je da se registruje vlasnik SIM kartice uz važeću ličnu kartu.
  • U slučaju da si poslovni korisnik, biće potrebno da doneseš zahtev na memorandumu firme za izdavanje nove SIM kartice, potpisan i overen pečatom firme. Ukoliko karticu preuzima ovlašćeno lice, neophodno je dostaviti i ovlašćenje.

 

 

Ukoliko si prepaid korisnik, na novom SIM-u imaćeš kredita koliko je bilo i na staroj kartici, a datum isteka kredita i kartice ostaće isti.

 

Zamena SIM-a nije moguća kada je suspendovan saobraćaj zbog neplaćenih računa. U slučaju da ti je hitno potrebna nova kartica, treba da na A1 prodajno mesto poneseš dokaz o uplati (uplatnicu, izvod iz banke, nalog za prenos) ili platiš račun na prodajnom mestu, kako bismo mogli da zamenimo karticu.

 

Izdavanje nove SIM kartice je besplatno.