Šta je potrebno da znam pre putovanja?
Za Pametno putno osiguranje neophodno je da se registruješ dok se nalaziš u Srbiji, jer registracija dok si u inostranstvu nije moguća.
Saznaj višeKako mogu da se registrujem i aktiviram uslugu Pametnog putnog osiguranja?
Registraciju započinješ kod nas, a završavaš na partnerskom LAMIE sajtu.
Saznaj višeKako se aktivira/deaktivira putna zaštita i pokriće pre/nakon putovanja?
Da bi putno osiguranje za A1 korisnike bilo aktivirano, potrebno je da je tvoj mobilni telefon (mobilni broj za koji je vezano putno osiguranje) uključen i povezan na mrežu lokalnog operatora.
Saznaj višeŠta ako mi zatreba medicinska ili pomoć na putu?
ODMAH kontaktiraj LAMIE korisnički servis koji ti je dostupan 24 časa dnevno, 365 dana u godini
Saznaj višeŠta ako izgubim telefon i broj u inostranstvu za koji mi je vezano putno osiguranje?
Savetujemo da blokiraš svoj A1 broj pozivanjem A1 korisničkog servisa, kako bi sprečio/la moguće zloupotrebe
Saznaj višeKoje zemlje spadaju u zonu EVROPA i u kojim zemljama ne važi osiguranje?
Zona Evropa uključuje sledeće zemlje
Saznaj više