Šta ako mi zatreba medicinska ili pomoć na putu?
- ODMAH kontaktiraj LAMIE korisnički servis koji ti je dostupan 24 časa dnevno, 365 dana u godini:
pozivanjem broja telefona telefona +381 60 79 99 900
slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com
Bez obzira kad i gde ti se desi osigurani slučaj - LAMIE pomoć je uvek na tvojoj strani. - PRIPREMI i navedi sledeće podatke operateru:
ime i prezime,
broj telefona i kontakt adresu u inostranstvu,
vrstu bolesti ili nezgode i pomoć koja ti je neophodna. - PRIDRŽAVAJ se uputstva koja dobiješ od operatera korisničkog servisa i bićeš zbrinut u najkraćem roku.
- PREDAJ NA UVID potvrdu o osiguranju lekaru koji te je primio
Ko plaća troškove?
- Po pravilu, asistentska kompanija plaća troškove lečenja direktno zdravstvenoj ustanovi u mreži. Izuzetak čine troškovi:
korišćenja zdravstvenih usluga van mreže, po uputstvu LAMIE korisničkog servira/asistentske kompanije,
ambulantnog lečenja i lekova koje si eventualno sam/a platio/la. - 2. Zahtev za naknadu troškova (refundaciju) treba da podneseš u roku od mesec dana od dana završetka lečenja, odnosno povratka u zemlju slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com.
- 3. Sve informacije u vezi sa refundacijom možete dobiti pozivanjem broja telefona +381 60 79 99 900.