Kada mi ističe ugovorna obaveza?
Kada ti ističe ugovorna obaveza zavisi od toga da li koristiš A1 karticu sa ili bez ugovorne obaveze sa ili bez telefona, kao i to da li prvi put potpisuješ ili obnavljaš ugovor.
Saznaj višePostpaid račun detaljno
Nakon izrade računa, informacije o iznosu i podacima za plaćanje stići će ti putem SMS poruke. Ukoliko imaš više brojeva na istom računu, SMS poruka će obuhvatiti zaduženja za sve pretplatničke brojeve. U SMS poruci naći će se i link ka elektronskom računu u PDF formatu.
Saznaj višeKada mogu najbrže da uključim broj nakon što platim račun?
Plati svoj postpaid račun putem Moj A1 aplikacije, A1 Online plaćanja ili na A1 prodajnom mestu i usluge će ti biti omogućene odmah.
Saznaj višeKada mogu najranije da obnovim ugovor?
Ukoliko si korisnik postpaid tarife, ugovor možeš da obnoviš najranije tri meseca pre isteka aktuelne ugovorne obaveze bez naknade, odnosno šest meseci pre isteka ugovorne obaveze uz plaćanje naknade za prevremenu obnovu.
Saznaj višeŠta da radim kada nisam u mogućnosti da platim račun na vreme?
Ukoliko nisi u mogućnosti da platiš račun u predviđenom roku, A1 ti omogućava da odložiš rok za plaćanje računa. Zahtev za odlaganje možeš podneti putem Moj A1 aplikacije, slanjem besplatne poruke ili pouzivom govornog automata.
Saznaj višeŠta je obračunski period?
Obračunski period je vremenski interval od mesec dana u okviru kojeg imaš mogućnost korišćenja A1 usluga.
Saznaj više