Kada mi ističe ugovorna obaveza?
Kada ti ističe ugovorna obaveza zavisi od toga da li koristiš A1 karticu sa ili bez ugovorne obaveze sa ili bez telefona, kao i to da li prvi put potpisuješ ili obnavljaš ugovor.
Saznaj višePrenos broja drugog operatora u A1 mrežu?
Prilikom prenosa broja zadržavaš potpuno isti broj kao i kod prethodnog operatora. Na primer, ako je to bio broj 063/1234567, taj isti broj će ti ostati i u A1 mreži bez promene pozivnog broja. Zahtev za prenos broja možeš da podnes na A1 centru ili putem A1 veb-sajta.
Saznaj višeŠta je Elektronski račun i kako mogu da pregledam i platim račun online?
Ukoliko si A1 postpaid korisnik, u svakom trenutku možeš da platiš račun online na Moj A1 veb-sajtu ili aplikaciji. Tu možeš da se prijaviš za A1 e-račun (elektronski račun) i da svi budući računu stižu na tvoju e-mail adresu.
Saznaj višeŠta je Kreditni biro?
Kreditni biro je centralni nacionalni registar podataka o novčanim obavezama fizičkih i pravnih lica i o njihovoj urednosti u izmirivanju obaveza prema bankama, davaocima lizinga i drugim finansijskim institucijama. Neophodan korak u zasnivanju ugovorne obaveze sa A1 je provera u Kreditnom birou.
Saznaj višeUz koju tarifu mogu da kupim uređaj?
Bilo da ti je potreban telefon, modem, ruter, tablet ili TV, možeš kupiti uz preporučene tarife ili po maloprodajnoj ceni.
Saznaj višeKoliko traje prenos broja?
1 radni dan je potreban za proveru da li su svi uslovi za prenos broja ispunjeni i, ako su svi uslovi ispunjeni, još 1 radni dan traje tehnički prenos broja. Dakle, potrebna su 2 radna dana da se izvrši prenos broja.
Saznaj više