Close
Close modal
Close
Shopping cart
Započni kupovinu

Šta da radim kada je mom uređaju iz A1 ponude potreban servis?

Ukoliko je tvom uređaju iz A1 ponude potreban servis, dođi u A1 centar ili prodajno mesto i donesi nam:


  • uređaj, ako je reč o laptop računaru, potrebno je da dostaviš i USB modem
  • saobrazni list i
  • fiskalni račun

 

 

Uređaj dostavljamo ovlašćenom servisnom centru, gde će biti obavljena dijagnostika.


  • Ako je uređaj u roku saobraznosti i do kvara je došlo usled njegovog redovnog i standardnog korišćenja, popravka je besplatna.
  • Ako servisni centar utvrdi da kvar nije pokriven saobraznošću, kontaktiraćemo te i obavestiti o ceni popravke.

 

 

Ako si postpaid korisnik obezbedićemo ti zamenski uređaj u zavisnosti od raspoloživosti na prodajnom mestu i USB modem, ako je reč o laptop računaru.

Ukoliko je reklamacija usvojena, zakonom predviđen rok za popravku je 30 dana.

Preporučujemo ti da napraviš kopiju svih podataka i na taj način ih sačuvaš za dalju upotrebu, jer će tokom servisa biti neophodno da se podaci sa uređaja izbrišu. Neophodno je da ukloniš sve lozinke na samom uređaju, kako bi serviser mogao da dijagnostikuje kvar.

 

Status servisa

 

O statusu servisa tvog uređaja obavestićemo te SMS-om. Dok je uređaj u servisu, možeš koristiti besplatnu aplikaciju Status servisa uz koju ćeš, u bilo kom trenutku moći da proveriš kako napreduje popravka. Za proveru statusa popravke, potrebno je da uneseš:


  • IMEI broj tvog uređaja i
  • poslednje četiri cifre kontakt telefona iz tvog zahtevu za slanje uređaja u servis.

 

 

Proveri status servisa