Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close
Close modal
Close
SR
EN
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

Sa završenim master studijama iz Finansijskog menadžmenta na Akademiji ekonomskih studija u Bukureštu 2004. godine, Bogdan Maruneac je započeo svoju profesionalnu karijeru kao računovođa i ubrzo prešao na poziciju finansijskog analitičara u Trust Consulting, gde je bio zadužen za ključne finansijske operacije i izveštavanja.

Nakon toga, Bogdan je preuzeo ulogu višeg analitičara za budžetiranje i izveštavanje u Colgate-Palmolive Romania, gde je napredovao do pozicije finansijskog direktora i bio zadužen za izgradnju i implementaciju finansijske strategije kompanije. Kroz niz međunarodnih zadataka, uključujući kratkoročne zadatke u SAD, Švajcarskoj i Belgiji, Bogdan je uspeo da uspostavi dugoročne ciljeve i strategije za evropske operativne kompanije.

U periodu od 2012. do 2016. godine, Bogdan je napredovao do pozicije direktora komercijalnog kontrolinga u Deutsche Telekom Romania, gde je bio odgovoran za upravljanje finansijama mobilnih i fiksnih telekomunikacionih usluga, upravljanje vrednošću, kontrolinga postavljanja optike i upravljanje poslovnim slučajevima 4G/5G.

Njegova karijera je dosegla novi vrhunac 2018. godine kada je preuzeo ulogu zamenika glavnog finansijskog direktora u Bakcell Group u Azerbejdžanu, gde je bio zadužen za finansije projekata 4G/optika, biznis transformaciju i biznis model “od veličine do vrednosti”. Od novembra 2022. godine, Bogdan je osnivač i vodi GrowthFunding Consulting, savetodavnu praksu fokusiranu na optimizaciju poslovanja, finansijskih i kontrolnih procesa klijenata iz IT, obnovljivih izvora energije i profesionalnih usluga.

Svoje bogato iskustvo i stručnost Bogdan Maruneac donosi u A1 Srbija sa ciljem da doprinese daljem rastu i razvoju kompanije, implementirajući strategije koje će unaprediti poslovanje i osigurati njegovu održivost na duži vremenski period.