Želim da promenim vrstu osiguranja, lični podatak iz potvrde o osiguranju ili da dodam osiguranu osobu?
Ukoliko želiš da promeniš plan iz individualnog u grupni, ili obrnuto, za sva tvoja naredna putovanja, potrebno je da zahtev za promenu pošalješ LAMIE korisničkom servisu na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com. Kada LAMIE korisnički servis obradi tvoj zahtev, na imejl ćeš dobiti potvrdu o promeni.
Promenu dodatnih osiguranika možeš učiniti kontaktiranjem LAMIE korisničkog servisa na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com i slanjem svih potrebnih podataka novih dodatnih osiguranika: ime, prezime, JMBG i datum rođenja.
Kada ti je promenjen neki od ličnih podataka koji su vezani za potvrdu o osiguranju (A1 broj mobilnog telefona, ime, prezime, imejl, adresa), kontaktiraj LAMIE korisnički servis na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com radi ažuriranja svojih podataka.