Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close modal
Close
Close
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

Šta ako mi zatreba medicinska ili pomoć na putu?

  1. ODMAH kontaktiraj LAMIE korisnički servis koji ti je dostupan 24 časa dnevno, 365 dana u godini:
    pozivanjem broja telefona telefona +381 60 79 99 900
    slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com
    Bez obzira kad i gde ti se desi osigurani slučaj - LAMIE pomoć je uvek na tvojoj strani.
  2. PRIPREMI i navedi sledeće podatke operateru:
    ime i prezime,
    broj telefona i kontakt adresu u inostranstvu,
    vrstu bolesti ili nezgode i pomoć koja ti je neophodna.
  3. PRIDRŽAVAJ se uputstva koja dobiješ od operatera korisničkog servisa i bićeš zbrinut u najkraćem roku.
  4. PREDAJ NA UVID potvrdu o osiguranju lekaru koji te je primio

Ko plaća troškove?
  1. Po pravilu, asistentska kompanija plaća troškove lečenja direktno zdravstvenoj ustanovi u mreži. Izuzetak čine troškovi:
    korišćenja zdravstvenih usluga van mreže, po uputstvu LAMIE korisničkog servira/asistentske kompanije,
    ambulantnog lečenja i lekova koje si eventualno sam/a platio/la.
  2. 2. Zahtev za naknadu troškova (refundaciju) treba da podneseš u roku od mesec dana od dana završetka lečenja, odnosno povratka u zemlju slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com.
  3. 3. Sve informacije u vezi sa refundacijom možete dobiti pozivanjem broja telefona +381 60 79 99 900.