Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close
Close modal
Close
SR
EN
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

Šta se desi ako u romingu imaš neplaniranu potrošnju?

Kako te štitimo od neplanirane potrošnje u romingu?


Postoji nekoliko stvari kojima sprečavamo da uopšte dođe do potrošnje koja bi mogla da te neprijatno iznenadi.


1. Postavili smo automatske limite. Oni mogu biti dnevni, nedeljni ili mesečni. Kada oni premaše tvoju prosečnu mesečnu potrošnju, to automatski vidimo kao netipičan saobraćaj.


Za više informacija, pročitaj Opšte uslove ugovora o pretplatničkom i korisničkom odnosu mobilne telekomunikacione mreže A1 Srbija.


2. Trenutnu potrošnju u romingu poredimo sa tvojom prosečnom potrošnjom, pa ukoliko trenutne vrednosti značajno odudaraju od tvog proseka, šaljemo ti SMS da bismo te upozorili o takvoj potrošnji.

3. Možemo ti tražiti dodatnu verifikaciju. Bitno nam je da znamo da si to ti, a ne neko ko je možda zloupotrebio tvoj broj. Ne dešava se često, pa ipak, neko zlonameran može da ti "ukrade" uređaj i sa njim tvoju karticu, koju kasnije želi da iskoristi sa lošim namerama.

4. Može doći do trenutnog ograničenja jednog tipa saobraćaja ili isključenja svih odlaznih i svih roming usluga. To se radi automatski kako bismo te zaštitili od još veće potrošnje i, samim tim, računa.


Ukoliko se utvrdi da se radi o tebi, kad dođe do uvećanog računa, ponekad će biti potrebno da unapred imamo plan naplate. Ovo je standardna procedura u takvim situacijama i važi za sve naše korisnike.

 

 

Šta ako dođe do toga da su ti sve usluge isključene?

Pre nego što se vratiš u zemlju, postoji nekoliko stvari koje možeš da uradiš:


  • Pronađi bezbednu WiFi mrežu i poveži se na internet
  • Javi nam se preko društvenih mreža ili našeg virtuelnog asistenta Ane
  • Pošalji nam detalje preko kontakt forme

 

Kad si u romingu, preporučujemo ti da:

 

  • Aktiviraš neki od roming dodataka i
  • Proveriš da li neki od servisa ostvaruje potrošnju za koju ne znaš ili vrši naplatu po ceni većoj od one koju očekuješ.

 

 

Proveravaj svoju potrošnju

 

Dok si u romingu, u svakom trenutku, potpuno besplatno možeš da proveriš potrošnju pozivom kratkog koda na *123#.

 

Takođe, kada si u romingu trenutno stanje možes da proveriš i na sledeće načine:

  • ako si postpaid korisnik, slanjem poruke sa tekstom ? na +381601260,
  • putem Moj A1 na veb-sajtu i u aplikaciji
  • pozivanjem Korisničkog servisa na broj +381601234.

Navedeni načini provere stanja se naplaćuju u skladu sa važećim cenovnikom za korišćenje usluge u romingu.