Close
Close modal
Close
Shopping cart
Započni kupovinu

Kako i gde mogu da vidim listing za tekući ili prošli obračunski period?

Listing predstavlja detaljan spisak svih mobilnih usluga za odlazni saobraćaj u okviru jednog obračunskog perioda. Ova usluga je dostupna A1 postpaid poslovnim korisnicima:

Check mark na Moj A1Biz portalu u sekciji Računi 
Check mark slanjem zahteva na e-mail poslovni.korisnici@A1.rs 
Check mark dostavom zahteva od strane ovlašćene osobe najbližem A1 prodajnom mestu

 

Na Moj A1 Biz portalu:


Check mark isključivo Ovlašćena osoba može pristupiti sekciji Računi i na taj način proveriti listing za sve brojeve.
Check mark Listing možete da preuzmete u CSV ili txt formatu.

Slanjem zahteva:

Check mark Na e-mail poslovni.korisnici@A1.rs je potrebno poslati zahtev u pisanoj formi na memorandumu sa pečatom firme i potpisan od strane ovlašćenog lica
Check mark Ukoliko imate potpisano Ovlašćenje za izmene usluga po ugovoru, nije potrebno da dostavljate pečatiran zahtev na memorandumu, dovoljno je samo da pošaljete e-mail na poslovni.korisnici@A1.rs i zatražite da vam dostavimo listing.

 

 

A1 prodajno mesto:


Check mark Ovlašćena osoba firme može da podnese zahtev za listing na svim A1 prodajnim mestima i listing će vam biti dostavljen na e-mail adresu koju navedete za prijem računa u elektronskom formatu

Šta još možete putem Online računa?


Kako da dođem do listinga za tekući obračunski period na Moj A1 Biz portalu?


Do listinga za račun koji još nije kreiran možete da dođete u tri koraka.

Check mark Ulogujte se na Moj A1 Biz portal i izaberite pretplatnički broj iz liste brojeva na željenom broju računa
Check mark Zatim u delu stranice Listing poziva – Specifikacija otvorenog saobraćaja kliknite na Pogledajte listu

Kako račun nije još kreiran, stanje za tekući obračunski period je isključivo informativnog karaktera. Listing možete da preuzmete u CSV ili txt formatu.


Kako da dođem do listinga za obračunski period koji je već potvrđen?


Ukoliko želite da pogledate listing za prethodni obračunski period:

Check mark Ulogujte se na Moj A1 Biz portal i izaberite sekciju Računi,
Check mark zatim iz liste zatvorenih perioda kliknite na period u kojem želite da posmatrate listing za željeni broj
Check mark izaberite tab Lista pretplatničkih brojeva i kliknite na željeni broj za koji želite listing
Check mark na kraju kliknite na tab Listing poziva nakon čega se dobija listing za odabrani obračunski period.

Ukoliko imate pitanja u vezi sa korišćenjem Moj A1 Biz portala obratite nam se na poslovni.korisnici@a1.rs ili pozivom na broj 060/1230.