Close
Close modal
Close

SIM telefonska/internet kartica mi je ukradena/izgubljena. Šta da radim?

U slučaju kada izgubiš ili ti je ukradena SIM telefonska ili internet kartica, pozovi Korisnički servis.


  • Ako si privatni korisnik, odmah pozovi 060 1234 i izaberi opciju razgovor sa agentom i agent će blokirati izgubljenu karticu.
  • Ako si poslovni korisnik, odmah pozovi 060 1230 i izaberi opciju razgovor sa agentom i agent će blokirati izgubljenu karticu.

 

 

Novi SIM, koji će imati isti broj kao i prethodni, možeš preuzeti u A1 centru ili prodajnom mestu.


  • Za privatnu postpaid karticu, novu karticu može da zahteva isključivo potpisnik ugovora uz važeću ličnu kartu.
  • Ako koristiš registrovanu prepaid karticu, zamenu SIM kartice može da zahteva isključivo vlasnik kartice uz važeću ličnu kartu.
  • Ukoliko imaš neregistrovanu prepaid karticu, pre zamene, neophodno je da se registruje vlasnik SIM kartice uz važeću ličnu kartu.
  • U slučaju da si poslovni korisnik, biće potrebno da doneseš zahtev na memorandumu firme za izdavanje nove SIM kartice, potpisan i overen pečatom firme. Ukoliko karticu preuzima ovlašćeno lice, neophodno je dostaviti i ovlašćenje.

 

 

Ukoliko si prepaid korisnik, na novom SIM-u imaćeš kredita koliko je bilo i na staroj kartici, a datum isteka kredita i kartice ostaće isti.

 

Zamena SIM-a nije moguća kada je suspendovan saobraćaj zbog neplaćenih računa. U slučaju da ti je hitno potrebna nova kartica, treba da na A1 prodajno mesto poneseš dokaz o uplati (uplatnicu, izvod iz banke, nalog za prenos) ili platiš račun na prodajnom mestu, kako bismo mogli da zamenimo karticu.

 

Izdavanje nove SIM kartice je besplatno.