Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close
Close modal
Close
SR
EN
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

Koliko traje prenos broja?

  • 1 radni dan je potreban za proveru da li su svi uslovi za prenos broja ispunjeni i, ako su svi uslovi ispunjeni, još 1 radni dan traje tehnički prenos broja. Dakle, potrebna su 2 radna dana da se izvrši prenos broja.
  • Ukoliko želiš da zakažeš prenos boja, možeš podneti zahtev i zakazati prenos na tačno određeni dan. Zahtev za prenos za određeni dan se može podneti samo na A1 prodajnom mestu i to najviše 30 dana unapred u odnosu na datum podnošenja zahteva.
  • Informaciju o tome kada će doći do tehničkog prenosa dobićeš kao SMS poruku od A1, zato je neophodno da kartica na A1 mreži bude aktivna i u telefonu. Prenos se vrši u toku noći i o prenosu ćeš biti obavešten dan uoči prenosa, ukoliko su sve provere uspešno prošle.

 

 

Šta radim kada dobijem SMS o tehničkom prenosu?


  • Ako si zahtev za prenos broja podneo/la Online - Nakon što dobiješ SMS o tehničkom prenosu, tvoja kartica postaje aktivna i omogućene sve usluge na broju. Možeš da očekuješ finalni ugovor koji će ti dostaviti kurirska služba u narednih nekoliko dana. Sve pogodnosti i promocije koje izabereš prilikom online kupovine će ti biti aktivne od prvog dana novog obračunskog perioda.
  • Ako si zahtev za prenos broja podneo/la na A1 prodajnom mestu - Kada dobiješ SMS o tehničkom prenosu, potrebno je da što pre posetiš A1 prodajno mesto zbog potpisivanja ugovorne obaveze. Tada možeš da izabeš promociju, telefon i dodatnu opremu na rate ili druge pogodnosti.

 

Šta je tehnički presnos?

 

Tehnički prenos znači i prestanak funkcionisanja kartice koja se nalazi na mreži trenutnog operatera. Nakon tehničkog prenosa postaje aktivna A1 SIM kartica i tvoj broj telefona postaje vezan za taj fizički SIM. Na njoj će biti aktivna tarifa koju si izabrao/la prilikom podnošenja zahteva za prenos broja, ali bez dodatnih pogodnosti koje se dobijaju prilikom potpisivanja ugovorne obaveze, kao što su popusti na mesečnu pretplatu, promocije sa dodatnim sadržajem i slično. Karticu možeš da prebaciš u telefon i počneš sa korišćenjem.



Kada počinje obrada zahteva?

 

Obrada zahteva počinje od trenutka potpisivanja zahteva

  • koji ti dostaljamo kurirskom službom, ukoliko prenos broja obavljaš online ili
  • na A1 prodajnom mestu (gde potpisuješ zahtev)
  • koji ti potpisan elektronskim potpisom (kvalifikovani elektronski sertifikat) šalješ na našu e-mail adresu sa koje ti je stigao zahtev

Ako zahtev podneseš:

  • radnim danom do 18 časova, obrada zahteva počinje istog dana.
  • radnim danom posle 18 časova, obrada zahtev će početi sutradan.
  • tokom vikenda ili subotom posle 18 časova, obrada zahteva će početi u ponedeljak.

Napomena:

Usled vanrednih okolnosti i problema koje Kurirska služba može imati na terenu, može doći do kašnjenja u dostavi dokumentacije i privremene SIM kartice. Samim tim će i proces prenosa broja u A1 mrežu trajati duže, a da mi kao A1 Srbija nismo mogli da sprečimo potencijalno kašnjenje.