Close
Close modal
Close
SR
EN
Close
Karakteristike uređaja
Memorija
Eksterna
/
Komunikacija
Prenos podataka
UMTS, HSDPA, HSUPA, HSPA+, DC-HSPA+, LTE
2G mreža
/
3G mreža
900/2100 MHz
4G mreža
FDD 800/900/1800/2100/2600 MHz
USB
Da
WiFi
Da, 802.11 b/g/n
Poruke
SMS
Baterija
Kapacitet baterije
1500 mAh
Ostale karakteristike
SIM kartica
Mikro SIM
Sistemski zahtevi
Uređaj sa WiFi konektivnošću
Dimenzije
108 x 55.6 x 11.65 mm
Težina
75g
Dodatne funkcionalnosti
Protok do 150/50 Mbps Jednostavna instalacija Bežično povezivanje do 15 uređaja 1500 mAh baterija
Sadržaj pakovanja
uputstvo, USB kabl
Close

Obavesti me

Odaberi željenu boju uređaja koju trenutno nemamo na stanju i ostavi nam svoj email i javićemo ti kad uređaj bude ponovo dostupan za online kupovinu.
Izaberi boju uređaja
ili

Proveri svoj e-mail

Molimo te da proveriš svoj e-mail inbox i potvrdiš interesovanje za uređaj kako bismo te obavestili da je uređaj dostupan za online kupovinu.
Close
Dostupnost na A1 prodajnim mestima
error icon

Uređaj trenutno nije dostupan na prodajnim mestima u odabranoj boji.

Uređaj je dostupan u bojama:

Dostupnost je informativnog karaktera.

Grad
Adresa

TCL MW42V

Izaberi boju uređaja

Icon Size
LTE brzina do 150 Mbps
Icon Size
Povezivanje do 15 uređaja
offline

*Niža cena se odnosi na razliku između cene telefona bez aktivacije tarifnog paketa i cene telefona uz aktivaciju NEO Platinum tarife.

Close modal
Close
Osiguraj svoj uređaj u A1

Da ne ostaneš bez telefona kada ti je potreban, osiguraj svoj telefon i tablet u slučaju štete koju garancija ne pokriva.

129 RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca.
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze).
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa.
  • Učešće u slučaju štete 1.000 RSD
Šta da radiš u slučaju štete
  • Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999 od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova.
  • Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti.
  • Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis
  • Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu.