Close
Close modal
Close
Close
Karakteristike uređaja
Memorija
Eksterna
/
Komunikacija
Prenos podataka
UMTS, HSDPA, HSUPA, HSPA+, DC-HSPA+, LTE
2G mreža
/
3G mreža
900/2100 MHz
4G mreža
FDD 800/900/1800/2100/2600 MHz
USB
Da
WiFi
Da, 802.11 b/g/n
Poruke
SMS
Baterija
Kapacitet baterije
1500 mAh
Ostale karakteristike
SIM kartica
Mikro SIM
Sistemski zahtevi
Uređaj sa WiFi konektivnošću
Dimenzije
108 x 55.6 x 11.65 mm
Težina
75g
Dodatne funkcionalnosti
Protok do 150/50 Mbps Jednostavna instalacija Bežično povezivanje do 15 uređaja 1500 mAh baterija
Sadržaj pakovanja
uputstvo, USB kabl
Close
Dostupnost na A1 prodajnim mestima
error icon

Uređaj trenutno nije dostupan na prodajnim mestima u odabranoj boji.

Uređaj je dostupan u bojama:

Dostupnost je informativnog karaktera.

Grad
Adresa

TCL MW42V

Izaberi boju uređaja

Icon Size
LTE brzina do 150 Mbps
Icon Size
Povezivanje do 15 uređaja

*Niža cena se odnosi na razliku između cene telefona bez aktivacije tarifnog paketa i cene telefona uz aktivaciju NEO Platinum tarife.

Close modal
Close modal

Osiguraj svoj uređaj u A1 i prva 3 meseca su bez naknade

Uz kupovinu bilo kog telefona ili tableta iz A1 ponude preko A1 Online prodavnice dobijaš 3 meseca osiguranja uređaja od nenamernih fizičkih oštećenja, lomljena ekrana i drugih šteta koje saobraznost ne prokriva. Nakon 3 meseca osiguranje uređaja se naplaćuje po regularnoj ceni kroz mesečni račun.

129 RSD/mes

0 RSD/mes

prva tri meseca

129 RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze)
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa
  • Učešće u slučaju štete 1000
Šta da radiš u slučaju štete
Check Mark

Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova

Check Mark

Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti

Check Mark

Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis

Check Mark

Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj