Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close modal
Close
Close
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close
Karakteristike uređaja
Memorija
Eksterna
/
Baterija
Kapacitet baterije
/
Ostale karakteristike
Sistemski zahtevi
Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 (Ne podrzava Windows RT), MAC OS X 10.12, 10.13, 10.14 and 10.15.
Dimenzije
219 x 138 x 25.6 mm
Težina
330 g
SIM kartica
Nano SIM
Dodatne funkcionalnosti
Protok do 150/50 Mbps Jednostavna instalacija WebUI or HUAWEI AI Life App Bežično povezivanje do 32 uređaja Port za eksternu antenu
Sadržaj pakovanja
uputstvo, garancija, RJ45 kabl, napajanje
Close
Dostupnost na A1 prodajnim mestima
error icon

Uređaj trenutno nije dostupan na prodajnim mestima u odabranoj boji.

Uređaj je dostupan u bojama:

Dostupnost je informativnog karaktera.

Grad
Adresa

Huawei ruter B535-333

Izaberi boju uređaja

Icon Size
LTE brzina do 300Mbps/100 Mbps
Icon Size
Povezivanje do 64 uređaja
offline

*Niža cena se odnosi na razliku između cene telefona bez aktivacije tarifnog paketa i cene telefona uz aktivaciju NEO Platinum tarife.

Close modal
Close
Osiguraj svoj uređaj u A1

Da ne ostaneš bez telefona kada ti je potreban, osiguraj svoj telefon i tablet u slučaju štete koju garancija ne pokriva.

169 RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca.
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze).
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa.
  • Učešće u slučaju štete 1.200 RSD
Šta da radiš u slučaju štete
  • Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999 od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova.
  • Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti.
  • Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis
  • Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu.
Close modal
Zahtev za rezervaciju uređaja

Ostavi nam svoje podatke

1/4

Prijavi se ili napravi Moj A1 nalog radi slanja zahteva za rezervaciju uređaja u pretprodaji. U napomenu unesi broj promotivnog koda za popust od 15.000 RSD uz stari telefon koji možeš da dobiješ u A1 centru.

Prijavi se ili napravi Moj A1 nalog radi slanja zahteva za rezervaciju uređaja u pretprodaji. U napomenu unesi broj promotivnog koda za popust od 15.000 RSD uz stari telefon koji možeš da dobiješ u A1 centru.

Praćenje statusa zahteva

2/4

Nakon podnetog zahteva, stići će ti e-mail potvrde sa brojem zahteva i linkom za praćenje statusa zahteva.

Nakon podnetog zahteva, stići će ti e-mail potvrde sa brojem zahteva i linkom za praćenje statusa zahteva.

Provera podataka i uslova kupovine

3/4

Naši savetnici će te pozvati pre zvaničnog početka prodaje uređaja kako bi potvrdili podatake i detalje o kupovini uređaja.

Naši savetnici će te pozvati pre zvaničnog početka prodaje uređaja kako bi potvrdili podatake i detalje o kupovini uređaja.

Kupovina i dostava uređaja

4/4

Željeni model će biti isporučen kada krene zvanična prodaja uređaja, ukoliko su ispunjeni uslovi za kupovinu.

Željeni model će biti isporučen kada krene zvanična prodaja uređaja, ukoliko su ispunjeni uslovi za kupovinu.