Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close modal
Close
Close
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

A1 Srbija predstavlja edukativnu igricu za bezbednost dece na internetu

Deca danas sve više vremena provode u digitalnom svetu, zbog čega bezbednost i odgovorno ponašanje na internetu postaju važniji nego ikada. Kako bi pomogla deci i roditeljima da se lakše snađu u online prostoru, kompanija A1 Srbija pokrenula je edukativnu online igricu #BoljiOnline svet.

 

Ova interaktivna igrica na zabavan način uči decu kako da prepoznaju i reaguju na neprikladan sadržaj, zaštite svoje podatke i izbegnu digitalno nasilje, dok roditeljima pruža jednostavan alat za razgovor sa decom o ovoj važnoj temi. Igrica je deo platforme #BoljiOnline, koja podstiče odgovorno korišćenje tehnologije i digitalnu pismenost.

 

„Deca su danas svakodnevno izložena različitim izazovima u online prostoru, a roditelji često nemaju adekvatne alate da ih na pravi način pripreme za to. Zato smo osmislili edukativnu igricu koja kroz zabavu uči decu kako da prepoznaju opasnosti i reaguju na pravi način. Potrebno je da deca umeju da blokiraju uvredljive komentare, zaštite svoje podatke i prijave neprimeren sadržaj, ali i da znaju da imaju pravo da kažu ‚ne‘ kada im nešto smeta. Ovo je još jedan korak ka našem cilju da digitalni svet učinimo bezbednijim mestom za sve, a posebno za najmlađe“, izjavila je Martina Petrović, direktorka marketinga, korporativnih komunikacija i ESG A1 Srbija.

 

Sajt #BoljiOnline do sada je privukao više od 200.000 poseta zahvaljujući kvalitetnom edukativnom sadržaju, poput vodiča, kvizova, video materijala i „Škole odgovornog influensa”. Dodatno, kroz saradnju sa Institutom za digitalne komunikacije, više od 15.000 dece, roditelja i nastavnika već je učestvovalo u edukacijama u školama širom Srbije.

 

Ova inicijativa deo je šire ESG strategije A1, usmerene ka etičkoj upotrebi tehnologije i stvaranju pozitivnog digitalnog prostora za sve generacije. Pokrenuta je kao odgovor na realno stanje u društvu, budući da prema istraživanju Instituta za digitalne komunikacije, deca u Srbiji dnevno na internetu provode i do pet sati dnevno, a čak 68% dece veruje da su sve priče koje čuju putem društvenih mreža istinite. Prema podacima UNICEF-a 70% dece uzrasta 11–12 godina već ima profile na društvenim mrežama, a 16% učenika doživelo je neki oblik digitalnog vršnjačkog nasilja, što dodatno ukazuje na potrebu za edukacijom i razvojem digitalne pismenosti.

 

Edukativna igrica #BoljiOnline svet kreirana je u saradnji sa Holonetom, platformom specijalizovanom za interaktivni veb sadržaj.

 

Za više informacija o #BoljiOnline platformi i dostupnim edukativnim sadržajima, posetite www.boljionline.rs.