Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close modal
Close
Close
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger

A1 Srbija drugu godinu za redom rodno najsenzitivnija kompanija u Srbiji

Priznanje Udruženja poslovnih žena Srbije još jednom potvrđuje da su inkluzivnost, ravnopravnost i briga o zaposlenima duboko ukorenjeni u kulturi A1 Srbija

Beograd, 8. decembar 2025.

Kompanija A1 Srbija je drugu godinu za redom proglašena za rodno najsenzitivniju kompaniju u okviru manifestacije „Cvet uspeha za ženu zmaja“, koju organizuje Udruženje poslovnih žena Srbije. Ovo priznanje dodeljuje se kompanijama koje se ističu u primeni principa rodne ravnopravnosti, osnaživanju žena, inkluzivnim politikama zapošljavanja i podršci ženama u lancima dobavljača, u skladu sa Principima Ujedinjenih nacija za osnaživanje žena.


U A1 Srbija, više od 60% zaposlenih čine žene, dok se one nalaze i na oko polovini rukovodećih pozicija u kompaniji, što je iznad proseka kako domaćeg, tako i regionalnog tržišta. Ovakva struktura rezultat je dugoročne strategije kompanije koja se ne oslanja samo na brojke, već na sistemsku kulturu jednakih šansi, jednakih mogućnosti i jednakog poštovanja - u svakodnevnom radu, napredovanju i razvoju karijere.


Rodna ravnopravnost u A1 Srbija nije izolovana inicijativa, već deo šire ESG strategije kompanije, koja obuhvata odgovorno poslovanje, brigu o zaposlenima i doprinos zajednici. Čak i u periodu velike transformacije u konvergentnog operatora, koji danas uz mobilne usluge pruža i fiksne servise zasnovane na sopstvenoj optičkoj infrastrukturi i priprema se za 5G tehnologiju, A1 Srbija ostaje posvećena tome da razvoj poslovanja prati jednako snažna kultura inkluzije i jednakih mogućnosti. Kroz niz internih politika i programa, A1 Srbija podstiče profesionalni razvoj žena, njihovu vidljivost u liderstvu, kao i usklađivanje poslovnog i privatnog života. Kompanija je još 2017. godine stekla sertifikat „Family Friendly“, kao prva kompanija u Srbiji sa tim priznanjem, i od tada kontinuirano unapređuje benefite za roditelje, fleksibilne modele rada i podršku zaposlenima u različitim fazama života i karijere.


„Ovo priznanje ne doživljavamo samo kao nagradu, već kao potvrdu da vrednosti na kojima gradimo poslovanje dosledno primenjujemo u svakodnevnom radu. Inkluzivnost, poverenje i međusobno poštovanje nisu samo deo naše strategije - oni su deo naše svakodnevice. Verujemo da kompanije imaju odgovornost da stvaraju okruženje u kojem svako ima priliku da se razvija, bez obzira na pol, godine ili životnu fazu. Naš cilj je da A1 Srbija ostane mesto gde se profesionalni rast ne meri samo rezultatima, već i načinom na koji ih ostvarujemo – kroz ravnotežu, razumevanje i podršku“, izjavila je Branka Pudrlja Durbaba, glavna direktorka za biznis korisnike, A1 Srbija, koja je preuzela nagradu u ime kompanije na ceremoniji dodele.


Pored internih politika, A1 Srbija aktivno doprinosi i širem osnaživanju žena u društvu - kroz podršku Međunarodnom danu devojčica u IKT-u, učešće u programima mentorstva, ali i vidljivost žena na liderskim pozicijama unutar kompanije, koje svojim primerom inspirišu mlade generacije da se opredele za karijere u tehnološkom sektoru.


Osvojenim priznanjem, A1 Srbija još jednom potvrđuje da tehnološki napredak i društvena odgovornost idu ruku pod ruku, i da moderna, konvergentna telekomunikaciona kompanija može da bude istovremeno i lider u inovacijama i primer odgovornog, inkluzivnog poslovanja.