Kako i gde mogu da vidim listing za tekući ili prošli obračunski period?
Listing predstavlja detaljan spisak svih mobilnih usluga koje su korišćene u okviru jednog obračunskog perioda.
Saznaj višeKako da proverim trenutno stanje na A1 postpaid računu?
Proveru stanja na svom računu možeš obaviti putem aplikacije Moj A1 ili slanjem besplatne poruke.
Saznaj višeKako izgleda prenos broja drugog operatora u A1 mrežu i da li mogu da zadržim stari broj?
Prilikom prenosa broja zadržavaš potpuno isti broj kao i kod prethodnog operatora. Na primer, ako je to bio broj 063/1234567, taj isti broj će ti ostati i u A1 mreži bez promene pozivnog broja. Zahtev za prenos broja možeš da podnes na A1 centru ili putem A1 veb-sajta.
Saznaj višeŠta je Elektronski račun i kako mogu da pregledam i platim račun online?
Ukoliko si A1 postpaid korisnik, u svakom trenutku možeš da platiš račun online na Moj A1 veb-sajtu ili aplikaciji. Tu možeš da se prijaviš za A1 e-račun (elektronski račun) i da svi budući računu stižu na tvoju e-mail adresu.
Saznaj višeŠta je Kreditni biro?
Kreditni biro je centralni nacionalni registar podataka o novčanim obavezama fizičkih i pravnih lica i o njihovoj urednosti u izmirivanju obaveza prema bankama, davaocima lizinga i drugim finansijskim institucijama. Neophodan korak u zasnivanju ugovorne obaveze sa A1 je provera u Kreditnom birou.
Saznaj višeUz koju tarifu mogu da kupim uređaj?
Bilo da ti je potreban telefon, modem, ruter, tablet ili TV, možeš kupiti uz preporučene tarife ili po maloprodajnoj ceni.
Saznaj više