Close
Close modal
Close
Shopping cart
Započni kupovinu
Postpaid

Kako izgleda prenos broja drugog operatora u A1 mrežu i da li mogu da zadržim stari broj?

Prilikom prenosa broja zadržavaš potpuno isti broj kao i kod prethodnog operatora. Na primer, ako je to bio broj 063/1234567, taj isti broj će ti ostati i u A1 mreži bez promene pozivnog broja. Zahtev za prenos broja možeš da podnes na A1 centru ili putem A1 veb-sajta.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Šta je Elektronski račun i kako mogu da pregledam i platim račun online?

Ukoliko si A1 postpaid korisnik, u svakom trenutku možeš da platiš račun online na Moj A1 veb-sajtu ili aplikaciji. Tu možeš da se prijaviš za A1 e-račun (elektronski račun) i da svi budući računu stižu na tvoju e-mail adresu.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Šta je Kreditni biro?

Kreditni biro je centralni nacionalni registar podataka o novčanim obavezama fizičkih i pravnih lica i o njihovoj urednosti u izmirivanju obaveza prema bankama, davaocima lizinga i drugim finansijskim institucijama. Neophodan korak u zasnivanju ugovorne obaveze sa A1 je provera u Kreditnom birou.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Uz koju tarifu mogu da kupim uređaj?

Bilo da ti je potreban telefon, modem, ruter, tablet ili TV, možeš kupiti uz preporučene tarife ili po maloprodajnoj ceni.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Koliko traje prenos broja?

Dva radna dana su potrebna za proveru da li su svi uslovi za prenos broja ispunjeni i, ako su svi uslovi ispunjeni, još dva radna dana traje tehnički prenos broja. Dakle, potrebna su 4 radna dana da se izvrši prenos broja.

Saznaj više Saznaj vise
Postpaid

Kako da reaktiviram ugovor nakon raskida zbog dugovanja?

Ukoliko je tvoj ugovor raskinut jer računi nisu izmireni, a želiš da nastaviš da koristiš A1 usluge, imaš mogućnost da reaktiviraš svoj ugovor.

Saznaj više Saznaj vise
Message