Close
Close modal
Close
Shopping cart
Započni kupovinu

Šta ostaje isto u A1?

Kako promena imena utiče na ugovore i opremu postojećih korisnika?

Sve ugovorene usluge koriste se pod istim uslovima. Sva oprema nastaviće da radi na isti način i nije potrebno da se zamenjuju pretplatnički brojevi, SIM kartice i oprema. Sve obaveze koje smo preuzeli prema našim korisnicima kao Vip ostaju naše obaveze i pod A1 brendom.

 

 

Da li će se cene usluga i proizvoda povećati zbog rebrendiranja?

Cene proizvoda i usluga neće se menjati promenom imena brenda u A1.

 

 

Šta će se desiti sa starim prodajnim mestima?

Naša prodajna mesta ostaju na istim lokacijama, ali će biti u novom ruhu, u duhu A1 brenda.

 

 

Da li će doći do promene broja Korisničkog servisa?

Brojevi Korisničkog servisa čijim pozivanjem korisnici mogu da dobiju svu neophodnu pomoć i podršku – ostaju nepromenjeni. Za privatne korisnike to je 060 1234, dok poslovni korisnici podršku mogu da dobiju preko 060 1230.

 

 

Da li ću morati da promenim broj ili SIM karticu?

Ne, korisničke SIM kartice nastaviće da rade neometano. Preporučujemo da se stare SIM kartice koje ne podržavaju 4G zamene novim SIM karticama koje podržavaju 4G. Ta zamena je besplatna i može da se uradi u prodajnim i servisnim centrima kompanije, kao i na našim partnerskim prodajnim mestima. Ukoliko želiš da koristiš 4G mrežu, podešavanja mobilne mreže tvog telefona moraju biti 3G/4G ili LTE. Svima koji žele da zamene svoju SIM karticu koja radi, sličnom karticom zbog novog dizajna i logoa, takođe je omogućeno da to učine.