Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger!

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close modal
Close
Close
Close modal

Visiting Serbia?
For short stays we recommend

Hello Stranger

A1 prepaid internet

Quit
View more
Hello Stranger
Close
Karakteristike uređaja
Memorija
Eksterna
/
Komunikacija
Prenos podataka
GPRS, EDGE, HSDPA, HSUPA, HSPA+, DC-HSPA+, LTE
2G mreža
850/900/1800/1900MHz
3G mreža
B1/2/5/8
4G mreža
LTE FDD: B1/2/3/4/26(5)/7/8/20/28(17&12)/32 LTE TDD: B38/B40/B41(120MHz)/42/43
USB
Da, servisni
WiFi
Da, 802.11 b/g/n/a/ac
Poruke
SMS
Baterija
Kapacitet baterije
/
Ostale karakteristike
SIM kartica
Regular SIM
Sistemski zahtevi
Uređaj sa WiFi ili RJ45 LAN konektivnošću
Dimenzije
154.96 x 136.57 x 62.8mm
Težina
261g
Dodatne funkcionalnosti
4 x RJ45 LAN port Protok do 300/50 Mbps Bežično povezivanje do 64 uređaja
Sadržaj pakovanja
uputstvo, RJ45 kabl, napajanje
Close
Dostupnost na A1 prodajnim mestima
error icon

Uređaj trenutno nije dostupan na prodajnim mestima u odabranoj boji.

Uređaj je dostupan u bojama:

Dostupnost je informativnog karaktera.

Grad
Adresa

ZTE K20 LTE WiFi ruter

Izaberi boju uređaja

Icon Size
LTE brzina do 300 Mbps
Icon Size
Povezivanje do 64 uređaja
offline

*Niža cena se odnosi na razliku između cene telefona bez aktivacije tarifnog paketa i cene telefona uz aktivaciju NEO Platinum tarife.

Close modal
Close
Osiguraj svoj uređaj u A1

Da ne ostaneš bez telefona kada ti je potreban, osiguraj svoj telefon i tablet u slučaju štete koju garancija ne pokriva.

169 RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca.
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze).
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa.
  • Učešće u slučaju štete 1.200 RSD
Šta da radiš u slučaju štete
  • Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999 od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova.
  • Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti.
  • Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis
  • Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu.