Netflix u A1
Samo u A1, budi deo fantastičnih priča. Aktiviraj Netflix Premium, Standard ili Basic dodatak preko Moj A1 aplikacije, uz bilo koji postpaid paket u A1 za privatne korinike.
Gledaj bilo gde i bilo kada
Najpopularnije Netflix serije i filmove gledaj na telefonu, tabletu, laptopu ili Smart TV-u. A reklame? To nema.
Plati preko A1 računa
Ne plaćaš ništa unapred karticama, već preko mesečnog A1 računa. Svoj Netflix dodatak možeš da promeniš, aktiviraš ili deaktiviraš u svakom trenutku.
Zadrži svoj Netflix nalog
Ako već imaš Netflix nalog, ne moraš da ga otkazuješ. Prilikom registracije, unesi svoj e-mail/loziknu za Netflix i zadržavaš istoriju gledanja sadržaja i profile. Promeniće se samo način plaćanja.
Preuzmi epizodu i gledaj offline
Sačuvaj omiljeni sadržaj na svom uređaju i uvek imaš šta da gledaš dok putuješ.
Kako da aktiviraš Netflix dodatke?
1
Biraj dodatak
Izaberi Netflix Basic, Standard ili Premium dodatak u Moj A1.
2
Stiže ti SMS sa linkom
Nakon aktivacije dodatka, dobićeš SMS poruku sa linkom koji te vodii na registraciju naloga na Netflix sajtu.
3
Registruj se
Ako već imaš Netflix nalog, tokom registracije unesi e-mail koji koristiš za Netflix. Od tog trenutka, Netflix plaćaš preko A1 računa.
Ako si novi Netflix korisnik, kreiraj novi nalog prilikom registracije.
4
Uživaj u Netflix serijama i filmovima!
Preuzmi Netflix aplikaciju i gledaj koliko god želiš.
Netflix dodaci i cene
NetflixPremium
Neograničeno gledanje na 4 uređaja istovremeno
4K (Ultra HD rezolucija) + HDR
Najbolji video kvalitet
Unapređen zvuk za filmove i serije
NetflixStandard
Neograničeno gledanje na 2 uređaja istovremeno
1080 p (Full HD rezolucija)
Odličan video kvalitet
NetflixBasic
Neograničeno gledaj na 1 uređaju
720 p (HD rezolucija)
Dobar video kvalitet
Netflix možeš da gledaš na na mnogim uređajima koji su povezani na internet kao što su Smart TV, Set-Top Box, računar, telefon, tablet, konzola za video igre. Kompletnu listu uređaja možeš da pogledas na linku: devices.netflix.com
Netflix mozeš da instaliraš na koliko god uređaja želiš, a broj uređaja na kojima možeš istovremeno da gledaš zavisi od dodatka koji izabereš:
- Netflix Basic - 1 uređaj
- Netflix Standard - 2 uređaja
- Netflix Premium plan - 4 uređaja
Netflix preko A1 je dostupan za A1 postpaid korisnike:
- uz bilo koju postpaid mobilnu tarifu (osim Sigurice) možeš da kupiš Netflix dodatke: Basic, Standard i Premium.
Uz bilo koju postpaid mobilnu tarifu (osim Sigurice) možeš da aktiviraš željeni Netflix dodatak. Dodatak će ti se naplaćivati uz mesečni račun dok ga ne otkažeš. Netflix dodatak možeš da aktiviraš preko Moj A1 aplikacije, nakon čega će ti stići SMS sa aktivacionim linkom za registraciju naloga na Netflix stranici.
- Ukoliko već imaš Netflix nalog, potrebno je da tokom registracije uneseš e-mail koji već koristiš za Netflix.
- Ako si novi Netflix korisnik, treba da registruješ novi nalog.
Kada aktiviraš Netflix dodak preko A1, potrebno je da pratiš uputstva za povezivanje postojećeg Netflix naloga, odnosno da uneseš korisničke podatke koje već koristiš (istu e-mail adresu). Kada to uradiš, dotadašnji način plaćanja biće stopiran na strani Netflixa. Ukoliko otkazeš dodatak preko A1, ponovo će se aktivirati prethodni način plaćanja koji je korišćen na Netflixu.
Napomena: Ako si plaćao Netflix pretplatu preko Apple-a, potrebno je i da je otkažeš direktno putem Apple naloga.
Ne, potrebno je da povežeš svoj postojeći Netflix nalog sa Netflix dodatkom aktiviranim preko A1, jer ne postoji način da se prepozna veza dok ne prođeš kompletan proces aktivacije preko A1 (koristeći istu e-mail adresu). Ukoliko to ne uradiš, Netflix će ti se duplo naplaćivati ukoliko ne otkažeš pretplatu na strani Netflixa.
Svoj Netflix pmožeš da promeniš u bilo kom trenutku i to na dva načina:
- U Moj A1 aplikaciji, u sekciji Netflix korisnik može da vidi koji dodatak mu je trenutno aktivan i da aktivira neki od drugih dostupnih Netflix dodataka. Takodje, to se može uraditi i putem A1 prodajnih mesta kao i kontaktiranjem A1 Korisničkog servisa. Prvobitno aktivni Netflix paket biće naplaćen srazmerno broju dana korišćenja, kao i novoodabrani Netflix paket.
- Na Netflix sajtu, logovanjem na Netflix nalog. Kada izabereš Change Plan polje, prikazaće ti se svi dostupni Netflix planovi.
U slučaju da otkažeš svoj paket ili uslugu preko A1, moguće su dve opcije:
- Ako je ranije na tvom Netflix nalogu sačuvan način plaćanja kao što su debitna ili kreditnu kartica, nalog će ostati sačuvan i Netflix će nastaviti da ti se naplaćuje preko te kartice.
- Ukoliko nije bilo ranijih plaćanja na tvom Netflix nalogu, nalog će biti pauziran. Za nastavak korišćenja, potrebno je da posetiš Netflix nalog stranicu i dodaš novi način plaćanja.
U tom slučaju, potrebno je da se javiš Netflix korisničkoj podršci na: help.netflix.com i navedite e-mail za Netflix nalog koji je pogrešno povezan.
Kada znaš e-mail postojećeg naloga na LoginHelp stranici možeš da resetuješ lozinku. U slučaju da ne možeš da se setiš e-maila postojećeg naloga ili ga pogrešno uneseš, proveri da li si ulogovan na Netflix nalog na nekom drugom uređaju. Na tom uređaju možeš nači podatke o korišćenom emailu. Ukoliko ne možeš pronaći tu informaciju, možeš se obratiti Netflix korisničkoj podršci help.netflix.com.
- Proveri da li si još uvek ulogovan na uređaju na kom je nalog registovan. Ukoliko jesi, možeš da vidiš e-mail.
- Ukoliko nisi, svoj Netlix nalog možeš obnoviti u Netflix sekciji Moj A1 aplikacije.
Podešavanjima svog Netflix naloga možeš da upravljaš na netflix.com/Account stranici koja obuhvata:
- Roditeljsku kontrolu
- Upravljanje podacima za logovanje
- Jezička podešavanja
- Upravljanje Netflix profilom
- Izbor prevoda
- Upravljanje podešavanjima reprodukcije (playback). Za podršku ili više informacija poseti help.netflix.com.
- Za sva pitanja u vezi sa plaćanjem mesečne pretplate, aktivacije i deaktivacije dodatka, možeš da se javiš A1 Korisnickom servisu ili da pišeš putem kontakt forme
- Za sva pitanja u vezi sa sadržajem, funkcionisanjem Netflix servisa i sva dodatna pitanja oko korisničkog naloga, možeš da se obratiš direktno Netflixu na help.netflix.com.
Netflix streaming usluga preko A1 Srbija je dostupna je za pretplatnike fizička lica, koji imaju zaključen A1 postpaid pretplatnički ugovor za korišćenje voice usluga, i to:
-Za korišćenje bilo kojeg postpaid tarifnog paketa za voice usluge (osim za Sigurica tarifni paket) - moguće je aktivirati neki od višekratnih Netflix dodataka: Netflix Basic, Netflix Standard i Netflix Premium, uz naplatu pretplate za dodatke po važećem A1 cenovnku.
Pretplatnici mogu aktivirati neki od višekratnih Netflix dodataka: Netflix Basic, Netflix Standard i Netflix Premium, uz naplatu mesečne pretplate za dodatke kako sledi: Netflix Basic po ceni od 589 dinara, Netflix Standard po ceni 939 dinara, Netflix Premium 1179 dinara.
Višekratni Netflix Basic, Standard ili Premium dodatak se automatski produžava svakog obračunskog perioda sve dok ga pretplatnik ne deaktivira, što može učiniti u svakom trenutku putem podnošenja zahteva za deaktivaciju višekratnog Netflix dodatka putem Moj A1 aplikacije, na prodajnom mestu ili pozivom ka korisničkom servisu. Pretplatnik u svakom trenutku može promeniti svoj Netflix tarifni dodatak. U slučaju deaktivacije Netflix dodatka pre isteka obračunskog ciklusa, mesečna pretplata za korišćenje usluge u tom obračunskom ciklusu će biti obračunata srazmerno broju dana tokom kojih je pretplatnik koristio Netflix uslugu. Ukoliko pretplatnik želi da nastavi korišćenje Netflix usluge nakon deaktivacije, potrebno je da ponovo aktivira Netflix dodatak.
Aplikacija za Netflix sreaming uslugu može da se instalira na uređajima koji su povezani na internet, a broj uređaja na kojima je moguće istovremeno gledati Netflix zavisi od dodatka koji pretplatnik izabere:
-Netflix Basic - 1 uređaj
-Netflix Standard - 2 uređaja
Netflix Premium plan - 4 uređaja.
Netflix uslugu pruža Netflix International B.V, sa sedištem na adresi Karperstraat 8-10 1075 KZ Amsterdam - Holandija, po Netflix Uslovima korišćenja (dostupno na: help.netflix.com/legal/termsofuse) koji će pretplatniku zasebno biti predstavljeni na Netflix stranici prilikom aktivacije Netflix usluge i pretplatnik je u obavezi da se sa istima upozna i saglasi. Pružalac usluge je odgovoran za sadržaj, dostupnost, isporuku i funkcinisanje Netflix usluge, kao i za sve druge uslove pružanja Netflix usluge. A1 Srbija nije odgovoran za odnose koji povodom korišćenja Netflix usluge nastanu između pretplatnika i pružaoca Netflix usluge.
Za sva pitanja u vezi sa obračunom i plaćanjem mesečne pretplate, aktivacije i deaktivacije Netlfix usluge, kao i u slučaju zaboravljenih korisničkih podataka za logovanje(e-mail, šifra) pretplatnik može da se obrati A1 Korisničkom servisu.
Za sva pitanja u vezi sa sadržajem, dostupnošću, isporukom i funkcionisanjem Netflix usluge i sva dodatna pitanja oko korisničkog naloga, pretplatnik može da se obrati direktno Netflixu na help.netflix.com.
Prenos podataka za streaming (internet za korišćenje Netflix usluge) u A1 mreži se naplaćuje se u skladu sa sa uslovima pretplatničkog ugovora koji važe za odabrani voice tarifni paket pretplatnika. Uslugu je moguće koristiti i u roamingu u skladu sa roming cenovnikom za korišćenje A1 interneta.
Kako bi pretplatnik koristio Netflix uslugu kao deo A1 ponude u skladu sa napred navedenim uslovima, nakon aktivacije željenog Netflix dodatka preko A1 Srbija, pretplatnik mora završiti proces aktivacije Netflix naloga na Netflix stranici, prateći instrukcije dobijene od A1 Srbija putem SMS-a. Pretplatnik može kreirati novi Netflix korisnički nalog (eng. sign-up) ili povezati svoj postojeći Netflix korisnički nalog (eng. log in) koristeći istu email adresu, pri čemu mora prihvatiti uslove korićenja Netflix usluge objavljene na help.netflix.com/legal/termsofuse. Ukoliko pretplatnik ima prethodno registrovan Netflix korisnički nalog, potrebno je da ga poveže sa A1 Netflix dodatkom putem linka koji dobija od A1 u SMS poruci koristeći imejl adresu i lozinku postojećeg naloga. Pretplatnik će na taj način sačuvati svoj postojeći Netflix nalog, a mesečna pretplata će se naplaćivati putem A1 mesečnog računa. Ukoliko pretplatnik svoj postojeći Netflix nalog ne poveže sa A1 Netflix dodatkom, već registruje novi Netflix nalog putem linka iz SMS poruke, naplata Netflix pretplate će se vršiti odvojeno za svaki postojeći Netflix nalog. Za bilo kakva pitanja u vezi sa plaćanjem postojećih Netflix naloga, molimo Vas kontaktirajte direktno Netflix.
Otkazivanjem Netflix dodatka kod A1 Srbija neće se direktno otkazati povezani Neflix nalog koji je pretplatnik imao registrovan pre aktivacije Netflix dodatka preko A1 Srbija i Netflix će automatski nastaviti da vrši naplatu pretplate putem načina plaćanja koji je zabeležen na inicijalnom korisničkom Netflix nalogu (npr. kreditna ili debitna kartica). Ukoliko pretplatnik želi da proveri detalje svog Netflix naloga, to može učiniti tako to će posetiti sekciju 'Account' na Netflix vebsajtu.
A1 Srbija će podeliti broj telefona registrovan na Vašem A1 nalogu sa Netflixom, kako bi olakšao proces aktivacije Netflix usluge koja je uključena u Vašu A1 ponudu. Za više informacija o tome na koji način A1 koristi Vaše privatne podatke, molimo Vas pročitajte Politiku zaštite ličnih podataka na linku. Netflixovu izjavu o privatnosti možete naći na Netflix vebsajtu.