Obavesti me
Proveri svoj e-mail
Apple iPad Pro 12.9" 128 GB
Izaberi boju uređaja
*Niža cena se odnosi na razliku između cene telefona bez aktivacije tarifnog paketa i cene telefona uz aktivaciju NEO Platinum tarife.

Izaberi Tarifu
za iPad Pro 12.9" 128 GB
MobileNet L
100 GB
100 GB
Cena tarife
X RSD/mes
2.599 RSD/mes
Cena uređaja
162.200 RSD
Za gotovinsko plaćanje
162.200 RSD
Na rate
24 x RSD/mes
+ 0 RSD odmah
MobileNet M
50 GB
50 GB
Cena tarife
X RSD/mes
1.599 RSD/mes
Cena uređaja
177.200 RSD
Za gotovinsko plaćanje
177.200 RSD
Na rate
24 x RSD/mes
+ 0 RSD odmah
MobileNet S
10 GB
10 GB
Cena tarife
X RSD/mes
699 RSD/mes
Cena uređaja
194.000 RSD
Za gotovinsko plaćanje
194.000 RSD
Na rate
24 x RSD/mes
+ 0 RSD odmah
OfficeNet 2XL
300 GB
300 GB
Cena tarife
2.499 RSD/mes
1.799 RSD/mes
Cena uređaja
208.200 RSD
Za gotovinsko plaćanje
208.200 RSD
Na rate
24 x 5.000 RSD/mes
+ 88.200 RSD odmah
OfficeNet XL
150 GB
150 GB
Cena tarife
1.499 RSD/mes
1.299 RSD/mes
Cena uređaja
208.200 RSD
Za gotovinsko plaćanje
208.200 RSD
Na rate
24 x 5.000 RSD/mes
+ 88.200 RSD odmah
Cena uređaja
Cena uređaja
Cena tarife
X RSD/mes
0 RSD/mes
Cena
230.990
RSD
Na rate
230.990 RSD
24 x RSD/mes
+ 0 RSD odmah

Osiguraj svoj uređaj
Osiguraj svoj uređaj u A1 i prva 3 meseca su bez naknade
Uz kupovinu bilo kog telefona ili tableta iz A1 ponude preko A1 Online prodavnice dobijaš 3 meseca osiguranja uređaja od nenamernih fizičkih oštećenja, lomljena ekrana i drugih šteta koje saobraznost ne prokriva. Nakon 3 meseca osiguranje uređaja se naplaćuje po regularnoj ceni kroz mesečni račun.
0 RSD/mes
prva tri meseca999 RSD/mes
- Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca
- Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze)
- Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa
- Učešće u slučaju štete 11900
Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova
Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti
Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis
Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj