Uređaj trenutno nije dostupan na prodajnim mestima u odabranoj boji.
Dostupnost je informativnog karaktera.
Honor X8
Izaberi boju uređaja

Izaberi Tarifu
za Honor X8
Klasik biz 3
3 GB
Cena tarife
1.199 RSD/mes
Cena uređaja
Za gotovinsko plaćanje
16.000 RSD
Na rate
16.000 RSD
24 x 250 RSD/mes
+ 10.000 RSD odmah
NEO NEO biz Max +
Cena tarife
8.999 RSD/mes
Cena uređaja
Za gotovinsko plaćanje
1 RSD
Na rate
1 RSD
24 x 0 RSD/mes
+ 0 RSD odmah
NEO NEO biz
Cena tarife
4.999 RSD/mes
Cena uređaja
Za gotovinsko plaćanje
1 RSD
Na rate
1 RSD
24 x 0 RSD/mes
+ 0 RSD odmah
NEO biz 32
32 GB
Cena tarife
3.599 RSD/mes
Cena uređaja
Za gotovinsko plaćanje
1 RSD
Na rate
1 RSD
24 x 0 RSD/mes
+ 0 RSD odmah
NEO biz 16
16 GB
Cena tarife
2.699 RSD/mes
Cena uređaja
Za gotovinsko plaćanje
2.400 RSD
Na rate
2.400 RSD
24 x 100 RSD/mes
+ 0 RSD odmah
NEO biz 8
8 GB
Cena tarife
1.999 RSD/mes
Cena uređaja
Za gotovinsko plaćanje
9.600 RSD
Na rate
9.600 RSD
24 x 400 RSD/mes
+ 0 RSD odmah
Neo biz online
3 GB
Cena tarife
1.799 RSD/mes
Cena uređaja
Za gotovinsko plaćanje
12.400 RSD
Na rate
12.400 RSD
24 x 500 RSD/mes
+ 400 RSD odmah
Maloprodajna cena uređaja
Cena tarife
0 RSD/mes
Cena uređaja
Za gotovinsko plaćanje
30.990 RSD
Na rate
30.990 RSD
24 x 0 RSD/mes
+ 0 RSD odmah

Osiguraj svoj uređaj
Osiguraj svoj uređaj u A1 i prva 3 meseca su bez naknade
Uz kupovinu bilo kog telefona ili tableta iz A1 ponude preko A1 Online prodavnice dobijaš 3 meseca osiguranja uređaja od nenamernih fizičkih oštećenja, lomljena ekrana i drugih šteta koje saobraznost ne prokriva. Nakon 3 meseca osiguranje uređaja se naplaćuje po regularnoj ceni kroz mesečni račun.
0 RSD/mes
prva tri meseca399 RSD/mes
- Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca
- Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze)
- Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa
- Učešće u slučaju štete 4700
Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova
Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti
Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis
Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj