Kad god na TikToku neko objavi novu pesmu, počinje talas klipova u kojima klinci izvode koreografije. Ali, da li klinci razumeju pesmu i da li su pokreti u skladu sa kontekstom? Kako da im pomognemo da razmišljaju?
Kad god na TikToku neko objavi novu pesmu, počinje talas klipova u kojima klinci izvode koreografije. Ali, da li klinci razumeju pesmu i da li su pokreti u skladu sa kontekstom? Kako da im pomognemo da razmišljaju?
Zovu ih i “hiperkognitivna generacija”. Pod stresom su jer pred sebe stavljaju prevelike zahteve, a emotivni su i preosetljivi. Koje su najlepše njihove osobine i kako da im pomognemo da budu jači?
Publika i korisnici mreža žele da vide stvarne, ljudske situacije, autentičnost, a to je za decu najvažnije. U godini koja sledi, stručnjaci predviđaju da će upravo ljudski pristup, bez foliranja, biti najveći trend.
Američki izdavač rečnika Merriam-Webster proglasio je "gaslighting" za reč godine, uz objašnjenje da taj termin odražava aktuelno doba dezinformacija.
Najčitanije priče
89% dece za pristupanje internetu koristi pametni telefon, a 79% ima profil na nekoj društvenoj mreži čak i ako su mlađi od 13 godina.
Tagovi
Zanimljivosti iz digitalnog sveta