Netfliks-najkul brend među klincima

Netflix streaming platforma pobedila je kompanije McDonald's i Nike u istraživanju “Najkul brend u 2023. godini. Istraživanje je obuhvatilo 60 000 mladih, pripadnike generacije Alfa.

Drugo mesto čvrsto drži Youtube.

 

Streaming servis Netflix našao se na listi uz brendove Oreo, Disney i igricu Roblox, koja je preuzeta više od 380 miliona puta. Helenor Gilmor, direktorka agencije za porodično istraživanje Beano Brain, opisala je Alfa decu kao izuzetno kreativnu i kritičku  generaciju koja ima očekivanja i standarde po pitanju sadržaja mnogo viša nego odrasli. Deca generacije Alfa očekuju sadržaje koji se kontinuirano ažuriraju, spin-offove i nove proizvode, dostupnost sadržaja na zahtev, potpunu integraciju na različitim platformama i brzinu - bilo da se radi o superbrzom internetu ili dostavi istog dana.

 

Netflix je na tronu među streaming servisima zahvaljujući svom uvek promenljivom i novom katalogu. Netflix ima ponudu za svačiji ukus i za svako raspoloženje i otvara vrata deci da istraže svet. Klinci mogu da otkriju fascinantan sadržaj iz svih žanrova i kultura, ali i da zadovolje i svoju želju za dark temama koje su lansirale u orbitu serije Sreda i Stranger Things.

Netflix je broj jedan u ispunjavanju potreba generacije Alfa i kada je reč o stvaranju prilika za deljenje sa porodicom i prijateljima i izloženosti zanimljivim, mračnim, kontroverznim i dokumentarnim sadržajima, koji klincima pomažu da istraže socijalno-ekonomske pejzaže i oblikuju mišljenja u svom sigurnom okruženju.

 

Netflix je, zapravo, jedinstvena prilika i odlična mogućnost da upoznamo svoju decu i saznamo šta vole, koja su njihova interesovanja i stavovi. Netflix nije samo platforma za streaming, Netflix je za generaciju Alfa online enciklopedija i izvor smeha, zabave i razmišljanja.