YouTube kanal za kojim su “poludeli” klinci u Srbiji

Najbolje kod Joomboos kanala je što mogu da naučim o drugim zemljama, spotovima, o očuvanju životne sredine, da se smejem i da ponekad čujem psovke koje mama ne želi da čujem.

 

Projekat hrvatskog portala 24sata JoomBoos, najveća mreža kanala na YouTube u kojoj su okupljeni najbolji regionalni Jutjuberi, proglašen je 2017. godine najinovativnijim medijskim projektom na svetu. Pet godina kasnije, kanal je sve veći i sadržajniji, a za njim su “poludeli” i klinci u Srbiji.

 

Trenutno broji više od 890 000 pretplatnika i 1 300 000 gledalaca. Osim YouTube kanala, višemilionske posete i preglede beleže i web i print izdanja. Joomboos producira serije, spotove i zabavne sadržaje za decu, tinejdžere i Milenijalce.

 

JoomBoos je i kralj TikToka, nedeljno sa svojim najjačim influenserima ostvaruje više od 1,5 miliona pregleda. Pokreću trendove, snimaju zabavne i viralne izazove, postaju viralni.

Joomboos je trenutno najveća multichannel platforma za generaciju Z i Milenijalce i neverovatno iskustvo koje garantuje zabavu, ali i vrlo korisne savete o bezbednosti, digitalnom nasilju, empatiji, ljubavi, prijateljstvu.

Uz nekoliko izuzetaka, koje ćemo pripisati mladosti ludosti, a koji se odnose na vokabular, Joomboos je kanal koji slobodno možete da konzumirate sa svojom decom i koji će vam otkriti da ne postoje granice kada je digitalni svet u pitanju.