Tri prolećna trenda na mrežama

Proleće je stiglo, a eto nam i leta uskoro, što znači da naši klinci na ulice iznose nove trendove u oblačenju, a u kuću unose zdrave trendove ishrane.

 

Bez obzira da li ste bejbi bumer koji lagano hvata korak sa novom generacijom ili ste milenijalac koji se stalno nešto sapliće o stavove generacije Z, jedno je sigurno: zumeri su zatalasali modnu scenu i nema načina da ih ignorišemo. A i zašto bismo kad su super?

Da se zumerska modna scena talasa, najočiglednije je na TikToku, gde gen Z zauzima stav kada je u pitanju stil. Najvažnije je da su zumeri ukinuli uske farmerke, na užas milenijalaca koji su u ranoj mladosti bilo “robovi” širokih nogavica. Međutim, neke modne eksplozije iz prošlosti ponovo su u trendu zahvaljujući gen Z. To uključuje uske baguette tašne i cipele sa platformom iz ranih devedesetih, bajkerske šortseve iz osamdesetih, pa čak i biserne ogrlice iz dvadesetih godina.

 

Što se klope tiče, mladi i tu menjaju trendove. Dok smo mi ikseri i milenijalci skloni brzoj nezdravoj hrani, klinci danas više idu putem organske, zdrave, čiste hrane jer je njihova ideja generalno da čuvaju zdravlje i planetu. Sa velikom količinom sadržaja o hrani dostupnom na mreži, domaći kuvari i kreatori hrane podjednako su zastupljeni u širokom spektru trendova, zajedničkih saveta za kuvanje i kulinarskih avantura, a da cene sastojaka budu na prvom mestu uz laka, svima dostupna jednostavna jela.

 

Od viralnih recepata na TikToku, do promena u navikama mladih, ovo proleće biće prava vitaminska kulinarska bomba.

Postoji razlog zašto je slogan TikToka „Trendovi počinju ovde“. Zato što jeste. TikTok je novi izvor kulturnih trendova – a generacija Z je prva u redu da konzumira i kreira.

 

Zanimljivo je da generacija Z uspostavlja ne samo prolećne, već i životne trendove, koje mlađe generacije (alfa) od njih uče i upijaju.

  • Vođeni su novcem i ambiciozni
  • Vole da putuju
  • Umeju da postave granice
  • Strastveni su u svemu što rade
  • Nostalgični su
  • Koriste društvene mreže na jedinstven način

Gen Z je generacija sadržaja. I pošto su prožeti društvenim sadržajem koji se čini performativnim, povlašćenim i lažnim, oni traže nešto drugačije: autentičnost. Na taj način kreiraju svoje autentične trendove i sadržaje, čiji je osnovni moto: budi pozitivan.

Ima li lepše prolećne motivacije?