Must have za 2021. a nisu krpice
Istražujemo koji će digitalni trendovi biti aktuelni u sledećoj godini i kako da se roditelji i deca pripreme da ih isprate.
Digitalni svet se menja iz dana u dan, a naredna godina biće u znaku virtuelne realnosti, instant aplikacija (ne traže download ili instalaciju, naprosto se pojave kada kliknete na njih, upravo kao i web stranice na vašem pretraživaču. Sve funkcije normalnih aplikacija će biti dostupne, plus što će aplikacije raditi mnogo brže i bez zauzimanja prostora na vašem aparatu).
Obožavaoci malog čarobnjaka Harija Potera u 2021. godini dobiće najbolji poklon od Deda Mraza (konačno)! Glasine o novoj Hari Poter igrici koja će biti RPG (role-play game) pojavile su se još 2018. godine, ali prema poslednjim informacijama sajta Bloomberg, igrica je uveliko u izradi od strane studija Avalanche Software, čiji vlasnik je Disney, piše portal Probušeni kotao. Igrica, koja još nije zvanično najavljena, biće navodno objavljena 2021. godine za PlayStation 5 i Xbox seriju X. Izvori sajta Bloomberg – developeri igrice – ostaju za sada anonimni.
Radost za ljubitelje Marvelovih junaka stiže u vidu najave Imrana Kana, bivšeg člana časopisa Game Informer, koji tvrdi da će Spider-Man 2 izaći krajem 2021. godine. Kan veruje da je Marvel’s Spider-Man 2 u izradi, ali da neće izaći zajedno sa dolaskom Playstation 5 konzole, već ćemo na to čekati još godinu dana.
Deo integracije ka digitalizovanom detinjstvu je interes dece da budu deo sadržaja. Spajanje tehnologije i načina života događa se na platformama kao što je TikTok. TikTok i dalje drži prvo mesto na top listi najpopularnijih aplikacija kod mladih i veruje se da će se taj trend nastaviti. Aplikacija u hodu apdejtuje opcije za zaštitu bezbednosti korisnika, a klinci su sve kreativniji i kritičniji u kreiranju sadržaja. TikTok je vrlo brzo postala aplikacija koja nijje samo smeh i zabava, već i konstruktivna razmena mišljenja, zbog čega je često na udaru političkih moćnika. To je samo još jedan primer da generacije koje nas nasleđuju misle svojom glavom i željni su da menjaju svet nabolje.
Sa generacijom dece koja odrastaju ne poznajući život bez tehnologije, industrije tehnike i igračaka udružuju snage da bi zadovoljile potrebe i želje ovog mladog tržišta.
Fokus na nauci, tehnologiji, inženjerstvu i obrazovanju iz matematike (STEM) - uključujući i umetnost u nekim pristupima, a naziva se STEAM obrazovanje - i dalje pokazuje zdrav rast i najvažnije je za roditelje koji ulažu u veštine koje su njihovoj deci potrebne za obrazovanje 21. veka.
Poput video igara koje koriste blokove za gradnju, digitalizovane pomoću aplikacije, ili robotske igračke koje deci omogućavaju da nauče kodiranje i odlučuju o kretanju vlastitih igračaka, igračke se iznova uzdižu iz tradicionalnih proizvoda na koje su roditelji navikli.
Iako su roditelji zabrinuti zbog vremena koje klinci provode uz ekrane, ovi proizvodi - posebno oni koji imaju fizički aspekt zajedno sa digitalnom tehnologijom, poput blokova za gradnju - dokazali su da su deca kreativnija, motorika im se pravilno razvija, socijalizuju se i stiču tehnička i kreativna znanja, a uz to uče i jezik.
Кako sve više milenijalaca postaju roditelji, oni koriste tehnologiju u svim sferama života, a posebno za međugeneracijsko povezivanje i stvaranje odnosa između dece i baka i deka.
Digitalni trendovi u sledećoj godini najavljuju nove aspekte starih aplikacija, platformi, nove igrice, nove verzije najpopularnijih.
Jedini trend koji je isti i sledeće kao i prethodnih hiljadu godina jeste – ljubav. Volite se, grlite svoju decu, budite tu za njih svake godine, u svakom svetu – i u realnom i u digitalnom!