Close
Close modal
Close
Close
Karakteristike uređaja
Ekran
Veličina
55"
Rezolucija
3840x2160 4K QLED
Tip
QLED 4K
Frekvencija osvežavanja
60HZ/120HZ(4K1K)
Slika
4K UHD/QUANTUM DOT(93%DCI-P3)
Zvuk
3.5mm port
Da
Audio
Dolby Atmos
Snaga zvučnika
2 x 10w
Ostale karakteristike
Dimenzije
sa postoljem (mm) 1226x767x290; bez postolja 1226x710x79
Težina
sa postoljem (kg):13,2
VESA standard
300 X 300
Dodatne funkcionalnosti
Chicken legs; Dolby Atmos;HANDSFREE VOICE CONTROL;ONKYO;/ 5 godine garancije
Sadržaj pakovanja
uputstvo, garancija, daljinski upravljač
Operativni sistem
Google tv- Smart tv
Povezanost
USB
1(2.0);1(3.0)
WiFi
DA wifi 5 (2.4G + 5G)
Bluetooth
DA 5.0
LAN
DA
HDMI
2(HDMI2.0);1(HDMI2.1)
Tjuner
-
Ostale konekcije
EARC; CEC;RCA;ALLM;VRR;
Aplikacije
Google play store; Google assistant; Hands Free Voice Control; Game mode

TCL TCL 55C635

Izaberi boju uređaja

Icon Size
Dijagonala ekrana: 55
Icon Size
Rezolucija ekrana: ''3840x2160
Icon Size
Tip: QLED
Icon Size
Smart
Icon Size
Boja: Crna
Dodatne informacije
Check Mark

Nakon kreirane porudžbine, u roku od tri radna dana naš kurir će dostaviti ugovor za odabrani paket na potpis. Kada potpišeš ugovor, uređaj će biti dostavljen na tvoju adresu u roku od 5 radnih dana od strane našeg partnera - Comtrade distribution d.o.o.

Close modal
Close modal

Osiguraj svoj uređaj u A1 i prva 3 meseca su bez naknade

Uz kupovinu bilo kog telefona ili tableta iz A1 ponude preko A1 Online prodavnice dobijaš 3 meseca osiguranja uređaja od nenamernih fizičkih oštećenja, lomljena ekrana i drugih šteta koje saobraznost ne prokriva. Nakon 3 meseca osiguranje uređaja se naplaćuje po regularnoj ceni kroz mesečni račun.

RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze)
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa
  • Učešće u slučaju štete
Šta da radiš u slučaju štete
Check Mark

Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova

Check Mark

Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti

Check Mark

Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis

Check Mark

Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj