Close
Close modal
Close
Shopping cart
Započni kupovinu
Close
Karakteristike uređaja
Ekran
Veličina
55"
Rezolucija
3840x2160
Tip
OLED
Frekvencija osvežavanja
/
Slika
Dolby Vision, HDR10 Pro, Gen3 Processor 4K, Cinema HDR, HLG Pro, Perfect colors, self-lit pixels, 4K HRF
Zvuk
3.5mm port
Da
Audio
Smart Sound Mode
Snaga zvučnika
40 W
Ostale karakteristike
Dimenzije
/
Težina
/
VESA standard
300 x 300 mm
Dodatne funkcionalnosti
Wi-Di (Wireless Display) - Bežično povezivanje sa računarom Miracast, Airplay DLNA α7 Gen3 Processor 4K
Sadržaj pakovanja
uputstvo, garancija, magični daljinski upravljač
Operativni sistem
WebOS Smart TV
Povezanost
USB
3 x USB 3.0
WiFi
Da, 802.11 a/c
Bluetooth
Da, v4.0
LAN
1
HDMI
4 (4K)
Tjuner
DVB-T2/C/S2
Ostale konekcije
CI+ 1.4, Digitalno + Analogno
Aplikacije
Netflix kompatibilnost, Amazon kompatibilnost, Mobile app (LG TV Plus)

LG OLED55BX3LB

Izaberi boju uređaja

Icon Size
Dijagonala ekrana: 55
Icon Size
Rezolucija ekrana: 3840 x 2160
Icon Size
Tip: OLED
Icon Size
Smart
Icon Size
Boja: Crna
Dodatne informacije
Check Mark

Nakon kreirane porudžbine, u roku od tri radna dana naš kurir će dostaviti ugovor za odabrani paket na potpis. Kada potpišeš ugovor, uređaj će biti dostavljen na tvoju adresu u roku od 5 radnih dana od strane našeg partnera - Comtrade d.o.o. Beograd.

Close modal
Close modal

Osiguraj svoj uređaj u A1 i prva 3 meseca su bez naknade

Uz kupovinu bilo kog telefona ili tableta iz A1 ponude preko A1 Online prodavnice dobijaš 3 meseca osiguranja uređaja od nenamernih fizičkih oštećenja, lomljena ekrana i drugih šteta koje saobraznost ne prokriva. Nakon 3 meseca osiguranje uređaja se naplaćuje po regularnoj ceni kroz mesečni račun.

RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze)
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa
  • Učešće u slučaju štete
Šta da radiš u slučaju štete
Check Mark

Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova

Check Mark

Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti

Check Mark

Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis

Check Mark

Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj