Close
Close modal
Close
Close
Karakteristike uređaja
Ekran
Veličina
55"
Rezolucija
3840x2160
Tip
OLED
Frekvencija osvežavanja
60Hz
Slika
4K HDR
Zvuk
3.5mm port
Ne
Audio
DOLBY ATMOS, AI Acoustic Tuning
Snaga zvučnika
2x10 W
Ostale karakteristike
Dimenzije
1228 x 772 x 235 mm (sa postoljem)
Težina
14.5 kg (sa postoljem)
VESA standard
300 x 200 mm
Dodatne funkcionalnosti
Netflix, Amazon
Sadržaj pakovanja
uputstvo, garancija, daljinski upravljač
Boja
95309
Operativni sistem
WebOS
Povezanost
USB
2
WiFi
Da (802.11ac)
Bluetooth
Da (V5.0)
LAN
1
HDMI
3
Tjuner
DVB-T2/C/S2
Ostale konekcije
CI+2.0/CI+1.4
Aplikacije
Natflix, Amazon

LG LG OLED55A23LA

Izaberi boju uređaja

Icon Size
Dijagonala ekrana: 55
Icon Size
Rezolucija ekrana: 3840x2160
Icon Size
Tip: OLED
Icon Size
Smart
Icon Size
Boja: Crna
Dodatne informacije
Check Mark

Nakon kreirane porudžbine, u roku od tri radna dana naš kurir će dostaviti ugovor za odabrani paket na potpis. Kada potpišeš ugovor, uređaj će biti dostavljen na tvoju adresu u roku od 5 radnih dana od strane našeg partnera - Comtrade distribution d.o.o.

Close modal
Close modal

Osiguraj svoj uređaj u A1 i prva 3 meseca su bez naknade

Uz kupovinu bilo kog telefona ili tableta iz A1 ponude preko A1 Online prodavnice dobijaš 3 meseca osiguranja uređaja od nenamernih fizičkih oštećenja, lomljena ekrana i drugih šteta koje saobraznost ne prokriva. Nakon 3 meseca osiguranje uređaja se naplaćuje po regularnoj ceni kroz mesečni račun.

RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze)
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa
  • Učešće u slučaju štete
Šta da radiš u slučaju štete
Check Mark

Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova

Check Mark

Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti

Check Mark

Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis

Check Mark

Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj