Close
Close modal
Close
Shopping cart
Započni kupovinu
Close
Karakteristike uređaja
Platforma
Operativni sistem
Windows 10 PRO
Procesor
Dual-core 3.0 - 4.1GHz (Intel Core i3 1115G4 , 6 MB L3 cache)
RAM
8 GB
Grafička karta
Intel® Iris® Xe Graphics
Ekran
Veličina
15.6"
Rezolucija
1920 x 1080
Tip
IPS
Ekran osetljiv na dodir
Ne
Kamera
Glavna kamera
/
Glavna kamera karakteristike
/
Prednja kamera
1.3 MP web kamera
Prednja kamera karakteristike
/
Video
/
Memorija
Interna
256 GB
Eksterna
/
Zvuk
FM radio
Ne
3.5mm port
Da
Audio
2*1.5W
Komunikacija
Prenos podataka
Ne
2G mreža
Ne
3G mreža
Ne
4G mreža
Ne
USB
1 x Type-C, 3 x USB 3.2
WiFi
Da, 802.11 b/g/n/ac
Bluetooth
Da, v5.1
NFC
Ne
GPS
Ne
Poruke
Email, IM
Baterija
Kapacitet baterije
3-cell, 41 WHr Li-ion
Ostale karakteristike
SIM kartica
Ne
Dimenzije
363 x 255 x 19.9 mm
Težina
1.80 kg
Dodatne funkcionalnosti
"HDMI", "Ethernet port", "VGA"
Sadržaj pakovanja
adapter, uputstvo, garancija

ACER TravelMate P2

Izaberi boju uređaja

Icon Size
15.6" / 1920x1080 ekran
Icon Size
Dual-core / 8 GB platforma
Icon Size
256 GB SSD
Dodatne informacije
Check Mark

Nakon kreirane porudžbine, u roku od tri radna dana naš kurir će dostaviti ugovor za odabrani paket na potpis. Kada potpišeš ugovor, uređaj će biti dostavljen na tvoju adresu u roku od 5 radnih dana od strane našeg partnera - Comtrade d.o.o. Beograd.

Close modal
Close modal

Osiguraj svoj uređaj u A1 i prva 3 meseca su bez naknade

Uz kupovinu bilo kog telefona ili tableta iz A1 ponude preko A1 Online prodavnice dobijaš 3 meseca osiguranja uređaja od nenamernih fizičkih oštećenja, lomljena ekrana i drugih šteta koje saobraznost ne prokriva. Nakon 3 meseca osiguranje uređaja se naplaćuje po regularnoj ceni kroz mesečni račun.

RSD/mes

Dodaj osiguranje
Kako da osiguraš svoj uređaj
  • Osiguranje aktiviraš prilikom kupovine bilo kog telefona ili tableta na A1 prodajnom mestu ili u Online prodavnici, uz ugovornu obavezu od 24 meseca
  • Visina mesečne premije, kao i učešće u šteti zavise od maloprodajne cene uređaja (cena uređaja bez ugovorne obaveze)
  • Mesečnu premiju plaćaš putem svog mesečnog A1 računa
  • Učešće u slučaju štete
Šta da radiš u slučaju štete
Check Mark

Pozovi i prijavi štetu putem korisničkog servisa osiguranja na broj 060 799 9999, koji je na raspolaganju od ponedeljka do petka u periodu od 9 do 18 časova

Check Mark

Odnesi osigurani uređaj na najbliže A1 prodajno mesto, kada ćeš platiti i učešće u šteti

Check Mark

Kolege će dalje proslediti oštećen uređaj u ovlašćeni servis

Check Mark

Kada uređaj bude popravljen ili zamenjen za novi, dobićeš obaveštenje da ga preuzmeš na istom prodajnom mestu gde si dostavio uređaj